calibra71207 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Panie i Panowie, Mija sporo czasu odkąd tutaj byłem jeżdżąc Forkiem. Zmieniło się wiele ale najważniejsze to że obecnie mieszkam w krainie opanowanej przez Subaru czyli Nowej Zelandii. Są tu wersję tak dziwne i tak klasyczne i w tak dobrym stanie że szczęka mi opada. Poszukuję zatem czegoś do śmigania a że imigracyjnie jestem świeży to budżet nie jest z gumy. I tu moje pytanie. Co wybrać żeby się nie psuło, chodzi mi głównie o silniki. Jest tu mnóstwo Legacy (sporo wersji tylko na Japonię jako że import aut jest tu tylko z Japonii) , Outback, mniej Forestera. Jaki silnik wybrać? Wiek auta będzie raczej 15+. Przebiegi są tu oryginalne w przedziale 150 do 250 tys. Paliwo raczej tanie więc bólu z tym nie mam. Chodzi o wytrzymałośc i prostotę obsługi bo niestety słyszałem że Subaru jako jedyne japońskie się ceni tutaj co do części. Dajcie znać. Będę wdzięczny bardzo. Pozdrawiam. Sent from my Pixel using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Subaru Legacy RS 89-91 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Legacy IV Spec B 2.0 280Km /Blitzen / S402 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) Legacy III 2.0 EJ20, chyba najwytrzymalszy i najpopularniejszy silnik Subaru z tamtych lat, legacy gniją też mniej niż imprezy i forestery. Jeśli chcesz coś wyższego i mocniejszego to Outback II H6, lecz tu ze względu na rozmiary silnika jest ciasno pod maską. Ogólnie szukaj czegoś z silnikiem wolnossącym, bez amortyzatorów samopoziomujących czy zawieszenia pneumatycznego, które w razie awarii są kosztowne w naprawie. Edytowane 2 Maja 2018 przez Yaros 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calibra71207 Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Dzięki. A jak wygląda pod względem eksploatacji silnik H6 z tych roczników? Jakich przebiegów one dociągają?Sent from my Pixel using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 31 minut temu, calibra71207 napisał: Dzięki. A jak wygląda pod względem eksploatacji silnik H6 z tych roczników? Jakich przebiegów one dociągają? Myślę, że 400kkm jest w zasięgu ręki. Oczywiście po drodze upg, rozrząd, regulacja zaworów. Z tego co pamiętam to był jakiś gość z Outbacka (chyba z Australii) co ma 600kkm i nadal jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się