Gość yourbrothertheb Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Mam Legacy 2004 aut. 2.0 Wagon Od pewnego czasu nie dzialaja mi tylne swiatla (mijania). Czy moglby mi ktos poradzic, ktory bezpiecznik jkest za to odpowiedzialny. Do serwisu mam daleko i choc jest na gwarancji, chcialbym to sprawdzic bez koniecznosci jazdy do serwisu. Wydawalo mi sie, ze sprawdzilem wszystkie bezp. odpowiedzialne za swiatla, ale... Moze ktos mi podac numer bezpiecznika. Jeszcze dodam, ze stop (ta sama zarowka) swieci, a mijania nie. Oczywiscie wymienilem zarowki, ale nie pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Mam Legacy 2004 aut. 2.0 WagonOd pewnego czasu nie dzialaja mi tylne swiatla (mijania). Czy moglby mi ktos poradzic, ktory bezpiecznik jkest za to odpowiedzialny. Do serwisu mam daleko i choc jest na gwarancji, chcialbym to sprawdzic bez koniecznosci jazdy do serwisu. Wydawalo mi sie, ze sprawdzilem wszystkie bezp. odpowiedzialne za swiatla, ale... Moze ktos mi podac numer bezpiecznika. Jeszcze dodam, ze stop (ta sama zarowka) swieci, a mijania nie. Oczywiscie wymienilem zarowki, ale nie pomoglo. Wymieniłeś żarówki na takie z dwoma żarnikami? Sorry jeśli to oczywiste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Jeżeli wymieniłes żarówki, to poprostu przejrzyj bezpieczniki - wszystkie - już nie narzekaj że ich tak dużo. A jeżeli wszystkie są ok - to sprawdz napięcie w oprawce żarówki, jeżeli brak to niestety ale serwis :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yourbrothertheb Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Tak, tak, wymienilem na takie z dwiema zarnikami niestety. Takze to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Tak, tak, wymienilem na takie z dwiema zarnikami niestety. Takze to nie to sprawdż bezpieczniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Ale po co wszystkie? Jak mnie zęby bolą to nie idę na kolonoskopię Sprawdź bezpiecznik od świateł. Jak nie pomoże to miernik uniwersalny w dłoń i szukaj gdzie się zaczyna brak napięcia. Nie wydaje mi się, żeby zbyt wiele łączeń po drodze było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Jak nie pomoże to miernik uniwersalny w dłoń i szukaj gdzie się zaczyna brak napięcia. Nie wydaje mi się, żeby zbyt wiele łączeń po drodze było. No to powodzenia, zapewne w nowym ( a przynajmniej w nowoczesnym aucie) nie ma już wiązek kabli, a po za tym gdzie może sprawdzić przy akumulatorze, a potem dopiero przy żarówce... Ew. przy włączniku, ale to też się nie opłaca rozbierać, bo może więcej zepsuć... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Jeśli to 2004 to przecież powinien być na gwarancji jeszcze. Czemu po prostu nie pojedziesz do ASO? Niech oni się martwią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 gimof, można jeszcze wiązkę sprawdzić w bagażniku, można się dostać ściągając zaślepki w tapicerce albo od schowków. Ale fakt, że póki auto jest na gwarancji to bym też podjechał, dla serwisu nie powinno to być jakieś wielkie wyzwanie. Jeśli mnie pamięć nie myli to wiązki w Subaru trzymają się dobrze, może za 10 lat coś zmienią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Sciągnie zaślepki i co dalej ? Tniemy kabelki A wiązki jeżeli są, to módlmy się, żeby jeszcze długo były :roll: Ps. też polecam gwarancje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 gimof, to może inaczej Jak ściągniesz zaślepkę, to gdzieś tam pod nią jest wiązka i na niej kostka łącząca z wiązką idącą do tyłu. Swego czasu w niektórych autach (nie wiem czy akurat nie była to przypadłość imprez kombi) styki w tej kostce lubiły zaśniedzieć. Wystarczy rozpiąć przeczyścić i spiąć, być może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 aflinta, Niewiem jak jest w Legasiach - ale nie spotkałem się aby kostki były w kabinie auta, owszem kostki łączące w komorze silnika i w bagażniku to tak, ale w środku :???: jeżeli tak jest to zwracam honor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 aflinta, Niewiem jak jest w Legasiach - ale nie spotkałem się aby kostki były w kabinie auta Kostka jest pod tapicerką (dlatego trzeba zaślepkę ściągnąć), po lewej stronie jak się z tyłu auta stoi, znając konserwatywność Subaru, to nie zdziwiłbym się jakby rozwiązanie w nowym Legacy było takie samo jak u mnie W każdym razie kilkuletnie imprezy też tak mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Podobnie miałem w Vectrze B - kostki łączące wiązki z drzwiami (sterowanie szyb, głośniki, centrlny zamek) były praktycznie na wierzchu (pod gumowym mieszkiem) i często trzeba było czyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi