c4___ Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 (edytowane) Witam, poszukuję pdf-a manuala polskojęzycznego do Subaru Outback IV rok 2010 (wersję anglojęzyczna posiadam) z góry bardzo dziękuję za pomoc. Edytowane 10 Marca 2018 przez c4___ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Serwisowego czy obsługę? Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Podeslij linka jeśli mozesz. tez znalazłem angielska ale jeżeli możesz podeslij linka. Porównam wersje Oprocz subaru użytkuje również nissana i muszę powiedzieć, ze manual nissana jest bardziej przystępny. Być może to tylko kwestia obycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Ja też poproszę linka do wersji angielskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ wiele instrukcji serwisowych było pod tym adresem. Jednak od tygodnia niektóre linki nie działają. Czy ktoś może podesłać link do Workshopa outback 2010 2,5 n/a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 W dniu 13.03.2018 o 20:36, mironig napisał: Podeslij linka jeśli mozesz. tez znalazłem angielska ale jeżeli możesz podeslij linka. Porównam wersje Oprocz subaru użytkuje również nissana i muszę powiedzieć, ze manual nissana jest bardziej przystępny. Być może to tylko kwestia obycia na amerykańskim forum subaruoutback.org jest bardzo dużo pożytecznych informacji http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-2014/387585-all-manuals-brochures-4th-gen-ob.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Pełny workshop manual wersja angielska. http://www.mediafire.com/file/2msrzh8rx46e8q4/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się