Skocz do zawartości

Subaru Impreza GT MY00


raju

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, markos007 napisał:

można wiedzieć jaki środek został użyty? bo wygląda to super profi :)

Jestem w podróży do Katowic, jak wrócę i nie zapomnę to sprawdzę w zeszyciku i dam znać :)

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

GT otrzymało felgi OZ Ultraleggera 17" 5x100 w kolorze Gold Bronze.

Aktualnie samochód znajduje się w serwisie, gdzie otrzyma komplet nowych amortyzatorów KYB AGX, sprężyny Eibach, nowe tarcze i klocki hamulcowe tylnej osi. W między czasie wjechała chłodnica wody Mishimoto. Samochód jest już wystrojony w nie-ASO'u na bardzo bezpieczne 260 KM i 400Nm :superhero:

IMG_8145.jpg

IMG_8146.jpg

  • Super! 14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, raju napisał:

GT otrzymało felgi OZ Ultraleggera 17" 5x100 w kolorze Gold Bronze.

Aktualnie samochód znajduje się w serwisie, gdzie otrzyma komplet nowych amortyzatorów KYB AGX, sprężyny Eibach, nowe tarcze i klocki hamulcowe tylnej osi. W między czasie wjechała chłodnica wody Mishimoto. Samochód jest już wystrojony w nie-ASO'u na bardzo bezpieczne 260 KM i 400Nm :superhero:

IMG_8145.jpg

IMG_8146.jpg

 

A czy możnaby poprosić Kolegę o zdjęcia jak siedzi ta chłodnica, dokładnie ile miejsca zostało do kółka paska osprzętu, jaki konkretnie to model no i na jakich wiatrakach?

Jeden z wątków dotyczący chłodnic Mishimoto mówił że jest ciasno i to bardzo. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dirkdiggler napisał:

A czy możnaby poprosić Kolegę o zdjęcia jak siedzi ta chłodnica, dokładnie ile miejsca zostało do kółka paska osprzętu, jaki konkretnie to model no i na jakich wiatrakach?

Jeden z wątków dotyczący chłodnic Mishimoto mówił że jest ciasno i to bardzo. 


Jak tylko odbiorę sprzęt - oczywista sprawa. Nie jest ciasno, jest w sam raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, raju napisał:


Jak tylko odbiorę sprzęt - oczywista sprawa. Nie jest ciasno, jest w sam raz :)

No to czekam niecierpliwie. Bo to bardzo ważna i ciekawa informacja. 

 

Pozwolę zacytować siebie z innego wątku żeby naprowadzić na wątpliwości które mam.

 

Cyt:

Chałbym wrócić do tego ciekawego tematu dotyczącego aluminiowej chłodnicy Mishimoto/KoyoRad Racing w gc8.

 

Jak wskazuje doświadczenie w fabrycznej konfiguracji z fabryczną chłodnicą ilość miejsca między obudową fabrycznych wentylatorów a kołem pasowym i paskiem jest niewielka.

 

I teraz:

- jeśli zamontujemy grubszą chłodnicę Mishimoto MMRAD-B4-90 lub KoyoRad R1819 (grubość 64mm MIshimoto i 53mm Koyorad zamiast 40mm seryjnie)to zmniejszamy tę odległość do koła pasowego do absurdalnie małych wielkości - robi się ultra ciasno bo przesuwamy wszystko w kierunku silnika - teoretycznie zostanie nam 4mm luzu do paska wprzypadku Mishimoto i 15mm w przypadku Koyo (pomiajam chłodniczkę wspomagania która nie opasa grubszej chłodnicy)

- są wprawdzie dostępne wentylatory Mishimoto zamiast oryginalnych ale tu sprawa jest jeszcze gorsza bo wentylatory Mishimoto okazując się "grubsze" niż seryjne - Wentylatory Mishimoto 90mm ; seryjne ej20K 65mm - nijak to nie wejdzie według mnie

- chyba że są jeszcze jakieś inne wentylatory dostępne które są ultra cieńkie a wydajne i które by weszły - jak zakładam ich głębokość to max 65 mm - tu gdzieś słyszałem że wentylatory od foresterów są cieńsze

- zostają jeszcze chińskie chłodnice aluminiowe z fabrycznymi wiatrakami ale to temat nie zidentyfikowany jeszcze.

 

O ile do new age'ów aluminiowe chłodnice to temat rozpykany na wskoś o tyle do klasyków nie udało mi się jszcze znaleźć optymalnego rozwiazania.

 

Najchętniej wrzuciłbym sobie aluminiowe Mishimoto albo KoyoRad, przerobił chłodniczkę wspomagania która jest niekompatybilna z grubszymi chłodnicami i zainstalował odpowiednie wiatraki. Ale im dłużej sidzę w temacie tym tracę nadzieję że to jest wogóle wykonalne.

 

Zobrazuję to nastepującymi pomiarami aktualnymi z seryjną chłodnicą i wentylatorami.

Ciasno to mało powiedziane ale wygląda na to że Koyorad jest cieńsza niż Mishi i będzie to bardziej odpowiedni wybór.

Doświadczenia mile widziane

 

1561384672_chodnica.thumb.jpg.c442569bc0e1c7bb94ee654d9bbcc344.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, dirkdiggler napisał:

Najchętniej wrzuciłbym sobie aluminiowe Mishimoto albo KoyoRad, przerobił chłodniczkę wspomagania która jest niekompatybilna z grubszymi chłodnicami i zainstalował odpowiednie wiatraki. Ale im dłużej sidzę w temacie tym tracę nadzieję że to jest wogóle wykonalne.

Myślę, że niepotrzebnie się martwisz. Wrzucę foto i może nawet zrobię pomiary ;) Cierpliwości tylko, bo zawaliłem moich chłopaków robotą i GT czeka na swoją kolej pod pokrowcem :) 
Dobrego weekendu, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 11.06.2021 o 21:50, dirkdiggler napisał:

jeśli zamontujemy grubszą chłodnicę Mishimoto MMRAD-B4-90 lub KoyoRad R1819 (grubość 64mm MIshimoto i 53mm Koyorad zamiast 40mm seryjnie)to zmniejszamy tę odległość do koła pasowego do absurdalnie małych wielkości - robi się ultra ciasno bo przesuwamy wszystko w kierunku silnika - teoretycznie zostanie nam 4mm luzu do paska wprzypadku Mishimoto i 15mm w przypadku Koyo (pomiajam chłodniczkę wspomagania która nie opasa grubszej chłodnicy)

Faktycznie jest ciasno, tylko zacząłem się zastanawiać co to właściwie zmienia... Jeżeli myślimy o nawet drobnej kolizji i jej konsekwencjach, to ja w ogóle drobnej kolizji nie biorę po uwagę :excl: A jakieś inne przeciwskazania? 

Wygląda to tak :)

IMG_9862.jpg

IMG_9863.jpg

IMG_9864.jpg

IMG_9865.jpg

IMG_9866.jpg

  • Super! 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @raju

Jestem bardzo wdzięczny za te fotomateriały.

Ważne że wchodzi

 

Ta chłodnica to MMRAD-B4-90 zapewne. A brałeś pod uwagę KOYORAD?

Teoretycznie Koyorad  R1819 -  jest nieco węższe więc powinno zostać ciut więcej miejsca. Aczkowlwiek Mishimoto jest z tego co widzę popularniejsza i łatwiej dostępna u nas.

 

 

 

 

 

Edytowane przez dirkdiggler
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...