mopshtein Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Witam. W moim Turbo S ( manual ) od jakiegoś czasu pomiędzy 0-3000 obrotów samochodem szarpie, mocy jest bardzo niewiele i dopiero powyżej 3000 rusza. Do tego wydaje mi się że i tak mocy mu ubywa. Mechanik uznał, że winą są świece i przewody zapłonowe. Po wymianie problem ustał. Silnik odzyskał moc, płynność i kulturę pracy. Niestety zaledwie po 4-5 dniach problem wrócił. Ktoś może wie jaka może być przyczyna tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Może kiepskie/uszkodzone przewody zapłonowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mopshtein Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 To są nowe NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 A może katalizatory zapchane (oczywiście jeśli je jeszcze posiadasz). Kiedyś miałem podobny problem w oplu astrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Masz LPG, czy problem występuje na PB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mopshtein Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Benzyna. Nigdy gazu nie widziało to auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art85 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Stawiam na nieszczelność w odlocie. Przerobiłem to u siebie w takim samym Foresterze. Finalnie wypaliło mi uszczelkę pod głowica i rozbierając silnik wypatrzyłem pęknięty dolot przed turbina. Sprawdź wszystkie przewody zanim bedzie za późno.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mopshtein Opublikowano 15 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Sprawdzę przewody wszystkie, z tym że główną wskazówką jest to - że wymiana kabli zapłonowych i świec naprawiła sytuację. Problem tylko w tym że problem wrócił po 4-5 dniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszpiotr23 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Mam to samo, sprawdziłem: - świec, przewody, (cały układ zapłonowy), - czyszczenie wtrysków, - czyszczenie przepustnicy, - regulacja zaworów, i nic nie pomogło. Przymierzam się jeszcze do sprawdzenia napięcia na czujnikach i wyczyszczenia instalacji podciśnienia. Forester 99r. 2.0 S turbo 170KM doradzam przejrzeć: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 W dniu 13.02.2018 o 23:55, mopshtein napisał: To są nowe NGK Już tu czytałem o kilku przypadkach wymiany starych przewodów na nowe, które okazały się "fabrycznie uszkodzone". Skoro zaczęło się po wymianie przewodów, to warto sprawdzić. Dziś nie ma świętości, co dotyczy także metki NGK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się