Skocz do zawartości

Legacy III 2.0 bulgot


BeQuiet

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Teddy26 napisał(a):

Nie będzie pasować. Trzeba po prostu przerobić oryginalny. 

A bulgot z legacy I nie siądzie z małą przeróbką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, piatorr napisał(a):

Może być,a jaka rzeróbka?

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

Daj foto swojego kolektora od spodu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jeszcze jak, cała wieś wie kiedy ruszamy z pod chaty...:)

 

Jedyny minus to taki że przechodzi pod filtrem oleju i trzeba kolektor zakrywać przy zmianie filtra ;)

Edytowane przez s888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piatorr niestety jak Teddy napisał , tylko przeróbka i to jak kolega pokazł wyżej  :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wygląda fajnie, może nawet by pasował ale... u Ciebie w miejscu łącznika z resztą wydechu jest katalizator :) No i ten kolektor jest żeliwny, tego już tak łatwo nie pospawasz. W starszych generacjach wiem że takie były wykorzystywane, ale tutaj trzeba by przesuwać kata, a nie ma za bardzo gdzie, albo go usunąć ale to też nie jest takie proste od strony programowej żeby nie sypało błędami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ma tu rozwiązania "plug and play".

Kupujesz:

- migomat inwerterowy za 600zł

- kawałek rury nierdzewki 48,3mm i cztery kolanka

- kolektor legacy III gen za 150zł

i spawasz ;) Wyrobisz się w 1000zł, zostaje Ci potem migomat którym możesz np. pospawać furtkę sąsiadce itd. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, piatorr napisał(a):

Po co mi kolektor z legacy III?

Po co? Z tego oryginalnego trudno cokolwiek wyrzeźbić :) Nie widać za bardzo tego na zdjęciach, dopiero jak się zdejmie te metalowe osłonki zobaczysz, że ten oryginalny jest 4w1, ma cztery długie, pokręcone rury, które łączą się w jedną. No i te rury też są skierowane beznadziejnie w stronę miski olejowej.

Ten z legacy III jest 4w2w1, czyli masz prawie od razu dwie rury i potem łączą się w jedną. Trzeba go oczywiście przyciąć i obrócić o 180 stopni, do kierunku jazdy :)

 

Te rury nierdzewne 48,3mm mają chyba standardową grubość 1,6mm

 

Nie pamiętam dokładne ale tłumik końcowy chyba dałem Turboworks TW-TL-021, taki miałem po ręką, średnica puszki 110mm, bardziej pewnie by pasował do Hondy Civic ;)

Tak planuję wstawić TW-TL-001, TW-TL-003 lub TW-TL-006, muszę jeszcze wymierzyć co najlepiej będzie pasowało. Widziałem że polecają WMsport np. 93813 lub 93841.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...