HARNAŚ 76 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam.Posiadam Subaru Impreza Outbac sport z silnikiem ej22 o mocy 141km,ktoś go sprowadził z USA i jestem trzecim jego właścicielem,w papierach jest z 2001r z przebiegiem 312000 tyś,skrzynia manualna i szykuję się do wymiany oleju,teraz jest zalany valvoline 10/40 longlif i zastanawiam się nad pełnym syntetykiem 5W30 lub 5W40 przynajmniej tak poradzili mi w serwisie. Czy ktoś mi podpowie czy warto zmieniać na pełny syntetyk a jeśli tak to jaki bo zastanawiam się nad Motulem lub Millersem tylko nie wiem za bardzo jakim bo wszystkie są do najnowocześniejszych silników a mój ma jednak 18 lat Wycieków nie ma żadnych zrobiłem nim ponad 10000 tyś i tylko w mieście w większości w korkach i dolałem jakieś 200,300 ml oleju więc kondyche chyba jeszcze ma Był bym wdzięczny za pomoc,za miesiąc wymieniam w nim sondę co płynie z USA więc od razu i olej do wymiany,dla tego porady by się przydały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) Ja do obu Subarakow 2.0 n/a leje 5W40 Motul 8100 x-cess i nic nie wybuchlo Impreza ma najechane ponad 320k km, a Forek ze 220k km (choc w to nie uwierze ;)) Nie wiem czy w Twoim przypadku jest sens przechodzic na syntetyk, ale pewnie nie zaszkodzi. Edytowane 5 Lutego 2018 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Ja do swojej 2.0 n/a też z 2001 leje 10w60 mimo że była kupiona na mineralniaku, radzi sobie całkiem nieźle tylko to raczej pod wyższe obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARNAŚ 76 Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Też właśnie myślałem nad Motul 8100 x-cess 5W40 chciał bym go dopieścić fajnie się zbiera mimo że to nie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARNAŚ 76 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 A może ktoś się orientuje gdzie w Warszawie można kupić orginalny olej Motul bo o to chyba jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Lej śmialo syntetyk. Mam gf z 97 roku z ej 22 tez z usa, nalatane 340 kkm i caly czas leje 5w40 .To ile auto ma nalatane nie ma znaczenia. Jednak Janusze mechaniki twierdza ze jak duzy przebieg to cza olej genstszy lac i nie warto zmieniac na lepszy bo i tak juz ma duzy przebieg to po co inwestowac kase jak tanszy genstszy polsyntetyk zalatwi sprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARNAŚ 76 Opublikowano 10 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Dziękuje za pomoc w rozwianiu moich wątpliwości,zdecydowane że będzie syntetyk 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Chyba wątek olejowy już mamy na Forum... Tam też znajdziesz info gdzie kupić produkty Motul. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi