Ardaturan Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Pacjent to Impreza 2.0R wolnossąca z 2006 r. Po porannym odpaleniu, wyjechaniu przed bramę (dosłownie 4 metry) i wrzuceniu na luz mam raz ponad 2 tys. obrotów, raz 1,5 tys. obrotów, innym razem 1 tys. obrotów. Mam wrażenie że to jest zupełnie losowe, niezależne od tego czy jest +5 czy -5 stopni. Skąd ta losowość i czy jakiś czujnik wariuje? Poza tym wszystko ok., żadnych inny niepokojących objawów nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam, Moja Impreza (2.5 RS) od razu po odpaleniu na zimnym silniku zimą też podbija obroty jak wduszę sprzęgło i wbije na luz tocząc się może 2 km/h. To co opisujesz to normalne znam swoje auto około 9 lat i zawsze tak było. Mogę dopisać, że czasem podbija nawet do 2.5 tys obr/min. Dzieje się tylko tak gdy załączone jest automatyczne ssanie. Jeżeli nie świeci się check engine wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Jest to "automatyczne ssanie". Jak chcesz zmniejszyć te obroty gdy stoisz na luzie - delikatnie naciśnij gaz i go odpuść = wystarczy trącić aby tylko drgnęły obroty w górę, powinny same opaść do ok.1000-1200 a następnie z temp. będą opadać do normy. Jeżeli na ciepłym nie masz tego zjawiska nie kombinuj - ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 2000 rpm to trochę dużo. I obroty losowo ? Do kontroli przepustnica i krokowiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 15 godzin temu, mz56 napisał: 2000 rpm to trochę dużo. I obroty losowo ? Do kontroli przepustnica i krokowiec. Michale to się dzieje tylko zimą po odpaleniu na zimnym silnku jak się toczysz i wbijesz luz trzymając sprzęgło gdy je puścisz obroty spadają. Warto tak jak pisałeś wyczyścić przepustinice i krokowy na pewno nie zaszkodzi do listy dołącze jeszcze przepływomierz. U mnie to jest norma ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się