ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Witam, myślę nad większym turbo do mojego WRX'a. Moje pytania są następujące: Jaki mniej więcej koszt większego Turbo i z jakiego auta lub firmy? Ile mniej więcej wzrośnie moc KM samochodu takiego Turbo? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 3 minuty temu, ziulotomek napisał: Witam, myślę nad większym turbo do mojego WRX'a. Moje pytania są następujące: Jaki mniej więcej koszt większego Turbo i z jakiego auta lub firmy? Ile mniej więcej wzrośnie moc KM samochodu takiego Turbo? Pozdrawiam Pytanie ile wytrzyma silnik jeśli nie jest przygotowany, 280KM na upartego zrobisz na seryjnym td04, więcej seryjny 15 letni silnik raczej nie zniesie zbyt długo. Ewentualnie zrób hybrydowe td04 lub włóż vf35. Oczywiście samochód trzeba wystroić po zmianie turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Wymiana samego turbo to nie wszystko, większe wtryski, pompa paliwa no i oczywiście nowa mapa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Teraz, Pan Dziedzic napisał: Wymiana samego turbo to nie wszystko, większe wtryski, pompa paliwa no i oczywiście nowa mapa. 440cc 280KM powinny jeszcze ogarnąć, a jak planuje więcej to polecam remoncik bo i tak się na tym skończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 1 minutę temu, Pan Dziedzic napisał: Wymiana samego turbo to nie wszystko, większe wtryski, pompa paliwa no i oczywiście nowa mapa. tak wiem, tylko może przed tymi modyfikacjami wymiana układu wydechowego? dobrze mówię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 1 minutę temu, ziulotomek napisał: tak wiem, tylko może przed tymi modyfikacjami wymiana układu wydechowego? dobrze mówię? przelot to podstawa ale dobrze po zmianie wydechu wystroić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 polecacie jakiś wydech? z katem czy bez? Miltek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) 5 minut temu, ziulotomek napisał: polecacie jakiś wydech? z katem czy bez? Miltek? praktycznie każdy dobrze wykonany chinol da radę, chyba że zależy Ci na tym by mieć coś firmowego, z katem będzie łatwiej przejść przegląd, jest jeden na olx za 1300, ale bez też się da https://www.olx.pl/oferta/subaru-impreza-sti-2002-gd-wydech-down-pipe-szeroki-kolnierz-tlumik-CID5-IDrdUQt.html#a2982eece3 Edytowane 4 Lutego 2018 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) ja na przelocie 2,25cala z downpipe prodrive'a bez kata i pompą walbro miałem w wrxie takim jak Twój 271KM i 354Nm. To już fajnie jechało i do miasta spokojnie wystarczyło Pytanie czy jest sens coś więcej w wrxie modzić... ja w swoim uznałem, że to kompletnie bez sensu. 300 kunia na seryjnym silniku i tak nie zrobisz... albo na chwilę większy moment ukręci Ci skrzynię... więc kolejny stage to raczej nazywa się STI ja tak zrobiłem i nieskromnie uznam, że to jedyna słuszna ekonomicznie droga. WRX -> Stage1 Stage1 -> STI --> hulaj dusza z modami! Edytowane 4 Lutego 2018 przez SOpEL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Chyba najrozsądniej wychodzi założyć przelot + dobra mapa. Z tego co piszą na forum to chyba nie ma sensu ładować kasy w WRX`a. Chcesz mocniejsze auto- taniej wyjdzie STI. Też myślałem o dłubaniu w moim WRX`ie ale po przeliczeniu kosztów rzeczywiście chyba mija się to z celem. Podkręcisz moc to nie wytrzymają podzespoły. Nie zapominaj, że to WRX to skrzynia z plasteliny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 4 minuty temu, SOpEL napisał: ja na przelocie 2,25cala z downpipe prodrive'a bez kata i pompą walbro miałem w wrxie takim jak Twój 271KM i 354Nm. To już fajnie jechało i do miasta spokojnie wystarczyło Pytanie czy jest sens coś więcej w wrxie modzić... ja w swoim uznałem, że to kompletnie bez sensu. 300 kunia na seryjnym silniku i tak nie zrobisz... albo na chwilę większy moment ukręci Ci skrzynię... więc kolejny stage to raczej nazywa się STI ja tak zrobiłem i nieskromnie uznam, że to jedyna słuszna ekonomicznie droga. WRX -> Stage1 Stage1 -> STI --> hulaj dusza z modami! Ja zaś uznałem ze w moim wrx chce mieć w przyszłości ok.300km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Teraz, ziulotomek napisał: Ja zaś uznałem ze w moim wrx chce mieć w przyszłości ok.300km 10k na silnik, 10k na skrzynię, 5k na osprzęt i będzie bezawaryjne ponad 300KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Ja w moim Wrx mam taki plan, wydech, większe turbo, wtryski, pompa paliwa mocniejsze sprzeglo no i oczywiście mapa i to będzie wszystko no i intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 1 minutę temu, ziulotomek napisał: Ja zaś uznałem ze w moim wrx chce mieć w przyszłości ok.300km Pamiętaj, że koniami nie jedziesz tylko momentem Jak chcesz jeździć na krechę to dopóki 5MT Ci wytrzyma to super i może nawet będziesz szybszy od seryjnego STI bo masz dłuższe biegi i o jeden mniej, ale ze skręcaniem to WRX a STI to przepaść. Sam po zmianie zrobiłem wielkie gały jaka wielka różnica w prowadzeniu. Takich tematów już jest milion. Zakładam, że pytasz co zrobić bo patrzysz na zasób gotówki w portfelu. Jak patrzysz na budżet to tak jak ja tutaj i kilkanaście innych osób w wielu podobnych tematach radzą - chcesz magiczne 300kunia budżetowo? kup STI. Nie interesuje Ciebie budżet? Przeczytaj temat użytkownika Matsil i szalej do woli. Wtedy to najlepiej oddaj samochód do serwisu znającego sie na subaru i powiedz "chcę bezpieczne 300 kuca, koszty nie grają roli" i odbierz samochód za miesiąc/dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Teraz, SOpEL napisał: Pamiętaj, że koniami nie jedziesz tylko momentem Jak chcesz jeździć na krechę to dopóki 5MT Ci wytrzyma to super i może nawet będziesz szybszy od seryjnego STI bo masz dłuższe biegi i o jeden mniej, ale ze skręcaniem to WRX a STI to przepaść. Sam po zmianie zrobiłem wielkie gały jaka wielka różnica w prowadzeniu. Takich tematów już jest milion. Zakładam, że pytasz co zrobić bo patrzysz na zasób gotówki w portfelu. Jak patrzysz na budżet to tak jak ja tutaj i kilkanaście innych osób w wielu podobnych tematach radzą - chcesz magiczne 300kunia budżetowo? kup STI. Nie interesuje Ciebie budżet? Przeczytaj temat użytkownika Matsil i szalej do woli. Wtedy to najlepiej oddaj samochód do serwisu znającego sie na subaru i powiedz "chcę bezpieczne 300 kuca, koszty nie grają roli" i odbierz samochód za miesiąc/dwa. Tak, dokładnie, weź przykład z Matsila, potrój wartość samochodu i narzekaj, że dalej nie skręca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 4 minuty temu, ziulotomek napisał: Ja w moim Wrx mam taki plan, wydech, większe turbo, wtryski, pompa paliwa mocniejsze sprzeglo no i oczywiście mapa i to będzie wszystko no i intercooler ale nie uzyskasz magicznych 300 kucy i tak tzn. uzyskasz, ale tłoki w WRXie nie są na tyle wytrzymałe możesz nawet wielką turbolochę ze statku wsadzić, także odłóż kasę na silnik i skrzynię przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Teraz, SOpEL napisał: ale nie uzyskasz magicznych 300 kucy i tak tzn. uzyskasz, ale tłoki w WRXie nie są na tyle wytrzymałe możesz nawet wielką turbolochę ze statku wsadzić, także odłóż kasę na silnik i skrzynię przy okazji HBR-y podobno 300KM wytrzymują, tylko na pewno nie będzie to tak trwałe jak kute... A jak silnik chwilę pojeździ to skrzynia nie wytrzyma. U siebie mam bardzo fajnie przygotowany silnik, zakuty, zamknięty, stroker, kute graty, trochę ponad 300KM i cały czas boję się, że coś klęknie, mając wrx z seryjnym silnikiem i 300KM bałbym się go nawet odpalać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) 2 minuty temu, mly96 napisał: HBR-y podobno 300KM wytrzymują, tylko na pewno nie będzie to tak trwałe jak kute... A jak silnik chwilę pojeździ to skrzynia nie wytrzyma. U siebie mam bardzo fajnie przygotowany silnik, zakuty, zamknięty, stroker, kute graty, trochę ponad 300KM i cały czas boję się, że coś klęknie, mając wrx z seryjnym silnikiem i 300KM bałbym się go nawet odpalać miałem na myśli - do 300KM więc to jest już jak chodzenie na linie. Możesz przejść, ale w każdej chwili jednak możesz się spi***ć Edytowane 4 Lutego 2018 przez SOpEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) 22 minuty temu, SOpEL napisał: ja na przelocie 2,25cala z downpipe prodrive'a bez kata i pompą walbro miałem w wrxie takim jak Twój 271KM i 354Nm. To już fajnie jechało i do miasta spokojnie wystarczyło Potwierdzam. U mnie na td04 , ori wtryski, nowa ori pompa i pełen przelot, Carfit uzyskał 263KM i 390 Nm ( strojony latem przy +30 St.) Strojony w tamtym roku i autko śmiga bezproblemowo jak ta lala. Edytowane 4 Lutego 2018 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 12 minut temu, mly96 napisał: HBR-y podobno 300KM wytrzymują, tylko na pewno nie będzie to tak trwałe jak kute... A jak silnik chwilę pojeździ to skrzynia nie wytrzyma. U siebie mam bardzo fajnie przygotowany silnik, zakuty, zamknięty, stroker, kute graty, trochę ponad 300KM i cały czas boję się, że coś klęknie, mając wrx z seryjnym silnikiem i 300KM bałbym się go nawet odpalać Może przesadziłem z tym 300KM ale bez zakuwania dam radę osiągnać te 260/270km przy tym co mam zamiar zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 1 minutę temu, ziulotomek napisał: Może przesadziłem z tym 300KM ale bez zakuwania dam radę osiągnać te 260/270km przy tym co mam zamiar zrobić? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 1 minutę temu, ziulotomek napisał: Może przesadziłem z tym 300KM ale bez zakuwania dam radę osiągnać te 260/270km przy tym co mam zamiar zrobić? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 1 minutę temu, mly96 napisał: Tak dzięki w pierwszej kolejności biorę się za wydech, tylko teraz sam nie wiem, czy z katem, czy bez kurcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 2 godziny temu, ziulotomek napisał: dzięki w pierwszej kolejności biorę się za wydech, tylko teraz sam nie wiem, czy z katem, czy bez kurcze... ja nie mam i nie miałem problemu z badaniami itp. na pewno to uwolni wydech. Pamiętaj, aby usunąć też kat z uppipe. Tak jak pisałem. Wyciąć kat z uppipe wymienić downpipe na szeroki kołnierz, pompa walbro na wszelki wypadek, filtr powietrza K&N i na strojenie. Jak silnik zdrowy i wszystko będzie banglać to zobaczysz, że będziesz się czuł jak w nowym samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziulotomek Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 48 minut temu, SOpEL napisał: ja nie mam i nie miałem problemu z badaniami itp. na pewno to uwolni wydech. Pamiętaj, aby usunąć też kat z uppipe. Tak jak pisałem. Wyciąć kat z uppipe wymienić downpipe na szeroki kołnierz, pompa walbro na wszelki wypadek, filtr powietrza K&N i na strojenie. Jak silnik zdrowy i wszystko będzie banglać to zobaczysz, że będziesz się czuł jak w nowym samochodzie Co masz na myśli mówiąc "jak w nowym samochodzie " ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się