Skocz do zawartości

Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km


ziulotomek

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, ziulotomek napisał:

Witam, myślę nad większym turbo do mojego WRX'a.

Moje pytania są następujące:

Jaki mniej więcej koszt większego Turbo i z jakiego auta lub firmy?

Ile mniej więcej wzrośnie moc KM samochodu takiego Turbo?

Pozdrawiam ;) 

 

Pytanie ile wytrzyma silnik jeśli nie jest przygotowany, 280KM na upartego zrobisz na seryjnym td04, więcej seryjny 15 letni silnik raczej nie zniesie zbyt długo. Ewentualnie zrób hybrydowe td04 lub włóż vf35. Oczywiście samochód trzeba wystroić po zmianie turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Pan Dziedzic napisał:

Wymiana samego turbo to nie wszystko, większe wtryski, pompa paliwa no i oczywiście nowa mapa.

440cc 280KM powinny jeszcze ogarnąć, a jak planuje więcej to polecam remoncik bo i tak się na tym skończy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ziulotomek napisał:

polecacie jakiś wydech? z katem czy bez? Miltek? 

praktycznie każdy dobrze wykonany chinol da radę, chyba że zależy Ci na tym by mieć coś firmowego, z katem będzie łatwiej przejść przegląd, jest jeden na olx za 1300, ale bez też się da :)

https://www.olx.pl/oferta/subaru-impreza-sti-2002-gd-wydech-down-pipe-szeroki-kolnierz-tlumik-CID5-IDrdUQt.html#a2982eece3

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na przelocie 2,25cala z downpipe prodrive'a bez kata i pompą walbro miałem w wrxie takim jak Twój 271KM i 354Nm.

To już fajnie jechało i do miasta spokojnie wystarczyło ;) 

Pytanie czy jest sens coś więcej w wrxie modzić... ja w swoim uznałem, że to kompletnie bez sensu. 300 kunia na seryjnym silniku i tak nie zrobisz... albo na chwilę :P  większy moment ukręci Ci skrzynię... więc kolejny stage to raczej nazywa się STI :) 

ja tak zrobiłem i nieskromnie uznam, że to jedyna słuszna ekonomicznie droga. 

WRX -> Stage1

Stage1 -> STI --> hulaj dusza z modami!

Edytowane przez SOpEL
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najrozsądniej wychodzi założyć przelot + dobra mapa.

Z tego co piszą na forum to chyba nie ma sensu ładować kasy w WRX`a. Chcesz mocniejsze auto- taniej wyjdzie STI.

Też myślałem o dłubaniu w moim WRX`ie ale po przeliczeniu kosztów rzeczywiście chyba mija się to z celem.

Podkręcisz moc to nie wytrzymają podzespoły.

Nie zapominaj, że to WRX to skrzynia z plasteliny ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, SOpEL napisał:

ja na przelocie 2,25cala z downpipe prodrive'a bez kata i pompą walbro miałem w wrxie takim jak Twój 271KM i 354Nm.

To już fajnie jechało i do miasta spokojnie wystarczyło ;) 

Pytanie czy jest sens coś więcej w wrxie modzić... ja w swoim uznałem, że to kompletnie bez sensu. 300 kunia na seryjnym silniku i tak nie zrobisz... albo na chwilę :P  większy moment ukręci Ci skrzynię... więc kolejny stage to raczej nazywa się STI :) 

ja tak zrobiłem i nieskromnie uznam, że to jedyna słuszna ekonomicznie droga. 

WRX -> Stage1

Stage1 -> STI --> hulaj dusza z modami!

Ja zaś uznałem ze w moim wrx chce mieć w przyszłości ok.300km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ziulotomek napisał:

Ja zaś uznałem ze w moim wrx chce mieć w przyszłości ok.300km 

Pamiętaj, że koniami nie jedziesz tylko momentem ;) Jak chcesz jeździć na krechę to dopóki 5MT Ci wytrzyma to super i może nawet będziesz szybszy od seryjnego STI bo masz dłuższe biegi i o jeden mniej, ale ze skręcaniem to WRX a STI to przepaść. Sam po zmianie zrobiłem wielkie gały jaka wielka różnica w prowadzeniu.

 

Takich tematów już jest milion. Zakładam, że pytasz co zrobić bo patrzysz na zasób gotówki w portfelu. Jak patrzysz na budżet to tak jak ja tutaj i kilkanaście innych osób w wielu podobnych tematach radzą - chcesz magiczne 300kunia budżetowo? kup STI. Nie interesuje Ciebie budżet? Przeczytaj temat użytkownika Matsil :D i szalej do woli. Wtedy to najlepiej oddaj samochód do serwisu znającego sie na subaru i powiedz "chcę bezpieczne 300 kuca, koszty nie grają roli" i odbierz samochód za miesiąc/dwa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, SOpEL napisał:

Pamiętaj, że koniami nie jedziesz tylko momentem ;) Jak chcesz jeździć na krechę to dopóki 5MT Ci wytrzyma to super i może nawet będziesz szybszy od seryjnego STI bo masz dłuższe biegi i o jeden mniej, ale ze skręcaniem to WRX a STI to przepaść. Sam po zmianie zrobiłem wielkie gały jaka wielka różnica w prowadzeniu.

 

Takich tematów już jest milion. Zakładam, że pytasz co zrobić bo patrzysz na zasób gotówki w portfelu. Jak patrzysz na budżet to tak jak ja tutaj i kilkanaście innych osób w wielu podobnych tematach radzą - chcesz magiczne 300kunia budżetowo? kup STI. Nie interesuje Ciebie budżet? Przeczytaj temat użytkownika Matsil :D i szalej do woli. Wtedy to najlepiej oddaj samochód do serwisu znającego sie na subaru i powiedz "chcę bezpieczne 300 kuca, koszty nie grają roli" i odbierz samochód za miesiąc/dwa.

 

 

Tak, dokładnie, weź przykład z Matsila, potrój wartość samochodu i narzekaj, że dalej nie skręca :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ziulotomek napisał:

Ja w moim Wrx mam taki plan, wydech, większe turbo, wtryski, pompa paliwa mocniejsze sprzeglo no i oczywiście mapa i to będzie wszystko :) no i intercooler

ale nie uzyskasz magicznych 300 kucy i tak :) tzn. uzyskasz, ale tłoki w WRXie nie są na tyle wytrzymałe :) możesz nawet wielką turbolochę ze statku wsadzić, także odłóż kasę na silnik i skrzynię przy okazji ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, SOpEL napisał:

ale nie uzyskasz magicznych 300 kucy i tak :) tzn. uzyskasz, ale tłoki w WRXie nie są na tyle wytrzymałe :) możesz nawet wielką turbolochę ze statku wsadzić, także odłóż kasę na silnik i skrzynię przy okazji ;) 

 

HBR-y podobno 300KM wytrzymują, tylko na pewno nie będzie to tak trwałe jak kute... :) A jak silnik chwilę pojeździ to skrzynia nie wytrzyma. U siebie mam bardzo fajnie przygotowany silnik, zakuty, zamknięty, stroker, kute graty, trochę ponad 300KM i cały czas boję się, że coś klęknie, mając wrx z seryjnym silnikiem i 300KM bałbym się go nawet odpalać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mly96 napisał:

HBR-y podobno 300KM wytrzymują, tylko na pewno nie będzie to tak trwałe jak kute... :) A jak silnik chwilę pojeździ to skrzynia nie wytrzyma. U siebie mam bardzo fajnie przygotowany silnik, zakuty, zamknięty, stroker, kute graty, trochę ponad 300KM i cały czas boję się, że coś klęknie, mając wrx z seryjnym silnikiem i 300KM bałbym się go nawet odpalać :D

miałem na myśli - do 300KM ;)  więc to jest już jak chodzenie na linie. Możesz przejść, ale w każdej chwili jednak możesz się spi***ć ;) 

Edytowane przez SOpEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, SOpEL napisał:

ja na przelocie 2,25cala z downpipe prodrive'a bez kata i pompą walbro miałem w wrxie takim jak Twój 271KM i 354Nm.

To już fajnie jechało i do miasta spokojnie wystarczyło ;) 

 

Potwierdzam.

U mnie na td04 , ori wtryski, nowa ori pompa i pełen przelot, Carfit uzyskał 263KM i 390 Nm ( strojony latem przy +30 St.)

Strojony w tamtym roku i autko śmiga bezproblemowo jak ta lala.

Edytowane przez Pan Dziedzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, mly96 napisał:

HBR-y podobno 300KM wytrzymują, tylko na pewno nie będzie to tak trwałe jak kute... :) A jak silnik chwilę pojeździ to skrzynia nie wytrzyma. U siebie mam bardzo fajnie przygotowany silnik, zakuty, zamknięty, stroker, kute graty, trochę ponad 300KM i cały czas boję się, że coś klęknie, mając wrx z seryjnym silnikiem i 300KM bałbym się go nawet odpalać :D

Może przesadziłem z tym 300KM ale bez zakuwania dam radę osiągnać te 260/270km przy tym co mam zamiar zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ziulotomek napisał:

dzięki w pierwszej kolejności biorę się za wydech, tylko teraz sam nie wiem, czy z katem, czy bez kurcze... 

ja nie mam i nie miałem problemu z badaniami itp. na pewno to uwolni wydech. Pamiętaj, aby usunąć też kat z uppipe. Tak jak pisałem. Wyciąć kat z uppipe wymienić downpipe na szeroki kołnierz, pompa walbro na wszelki wypadek, filtr powietrza K&N i na strojenie. Jak silnik zdrowy i wszystko będzie banglać to zobaczysz, że będziesz się czuł jak w nowym samochodzie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, SOpEL napisał:

ja nie mam i nie miałem problemu z badaniami itp. na pewno to uwolni wydech. Pamiętaj, aby usunąć też kat z uppipe. Tak jak pisałem. Wyciąć kat z uppipe wymienić downpipe na szeroki kołnierz, pompa walbro na wszelki wypadek, filtr powietrza K&N i na strojenie. Jak silnik zdrowy i wszystko będzie banglać to zobaczysz, że będziesz się czuł jak w nowym samochodzie ;) 

Co masz na myśli mówiąc "jak w nowym samochodzie " ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...