Skocz do zawartości

subarowicze w uk


kiwaczek

Rekomendowane odpowiedzi

Większość ludzi zaleca olej jaki leje serwis (mówię o skrzyni i dyferencjale)

 

Skiba chyba nie do końca znasz temat, dlaczego taki olej a nie inny i mówię o parametrach 80W90 VS 75W140, ale pisałem o tym wcześniej, więc nie będę robil dubla. To co zalałeś jest jak najbardziej ok i zalecena przez Subaru i słusznie, że to zrobiłeś i skoro daje Ci to święty spokój, bo większość tak mówi to jeszce lepiej, ja tylko chciałem Ci podpowiedzieć, że można jeszcze tylko trochę lepiej i półkę wyżej i Twoje intencje były słuszne, żeby zalać Millersa, a Pan z Subaru nie do końca powiedział Ci prawdę. I rest my case. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Moje STI jest do sprzednia: http://www.ebay.co.uk/itm/280837686953? ... 1555.l2649

 

 

 

Za STI moze z £5500 wezmiesz z tym przebiegiem

i sporo właścicieli too

Masz ochotę go rozebrać? :mrgreen:

Danny zapomniałeś o felgach :?: :evil:

 

 

Sorka,w niedziele lub poniedzialek bedziesz mial fotki,jutro jade na polnoc i wracam w niedziele :oops:

Co do rozbierania,z mila checia wziolbym sobie skrzynie do mojego Type R :mrgreen:

 

-- Pt mar 09, 2012 8:45 pm --

 

Za STI moze z £5500 wezmiesz z tym przebiegiem

 

powiem tylko, że skromnie liczysz i bardzo ogólnikowo traktujesz temat, bo przebieg to jedno, a stan auta i to jak było użytkowane (często upalane i do tego mało umiejętnie) to drugie, ale każdy patrzy na co innego i ma swoje kryteria wyboru więc ok.

DEFIKS, wiem, że nie ma oleju o nazwie subaru :roll: , napisałem co mi powiedziano w serwisie. Dostaja ten olej w dużych bańkach z naklejką subaru 80w90- tyle. Masz ochotę to Ci podam numer i sobie porozmawiasz.

 

Skiba chciałem tylko rozwiać Twoje wątpliwośći odnośnie pytania, które zadałeś wcześniej odnośnie tego czy możesz zalać olej Millersa do skrzyni i nic poza tym, więc nie :roll: się bo nie ma takiej potrzeby i de facto byś lepiej zrobił, bo 80W90 ma gorsze dolne a szczególnie górne parametry temperaturowe pracy od 75W140 nie mówiąc o tech. NT, wiec jeszcze raz potwierdza się to, że ich olej nie jest najlpeszy, bo są już lepsze na rynku i please traktujmy to jako dyskusję czysto merytoryczną.

 

 

Nie licze skromnie taka jest wartosc rynkowa tego i z takim przebiegiem jezeli chcesz wiecej to zastanie cie rok 2013 i dalej bedziesz jego posiadaczem

Nie zapomni ze autko te jest total standard wiec bedzie ciezko,sorka ale taka prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEFIKS, nie musisz mnie uświadamiać, że nie ma oleju subaru czy bmw- stąd :roll: Czy znam temat czy nie to to chyba też nie Tobie oceniać. Pan na telefonie w subaru powiedział co powiedział i o tym napisałem. Zalałem do skrzyni olej lany przez serwis nie dlatego, że pan w subaru mi powiedział zalej, tylko dlatego, że przeczytałem wątek olejowy co i Tobie polecam, jak również otrzymałem odpowiedzi od znawców tematu. Olej silnikowy Millersa czy Motula jest lepszy od shella, który leje subaru natomiast powiedziano mi, że olej przekładniowy który używa subaru jest bardzo dobrym olejem i nie ma co szukać innych. Tak czy siak olej zalany więc temat uważam za zamkniety. :wink:

 

-- Pt mar 09, 2012 10:50 pm --

 

 

Nie licze skromnie taka jest wartosc rynkowa tego i z takim przebiegiem jezeli chcesz wiecej to zastanie cie rok 2013 i dalej bedziesz jego posiadaczem

Nie zapomni ze autko te jest total standard wiec bedzie ciezko,sorka ale taka prawda

A tu się z kolegą nie zgodzę w 100%. Jak wiecie jestem niedawno po zakupie. Szukałem jakiś czas i widziałem jakie są ruchy na rynku takich aut a raczej nie ma hehe. Tak więc, ciężko znaleźć mały przebieg (mnie się udało 8) ). Jak poczytałem to wielu sprzedawców próbuje cofnąć auto do standardu bo każdy sądzi że było upalane. Jeśli auto ma 6 właścicieli i 300+ km to hmm różnie może być z jego stanem. Ja np chciałem jednego właścicila i niski przebieg a do tych 340 jak sam mówiłeś to jest krótka i tania droga, więc sam mogę go podnieść a przynajmniej wiem co mam.

Na scoobynet sprzedawał się w stanie idealnym 354 konny blob 76k przebiegu, oile pamiętam, kilka miesięcy. Miał 6 właścicieli i każdego to odstraszało jak widziałem. sprzedał się coś za 6 chyba czy 5.8k. Przebieg, ilość właścicieli- to na początku oczywiście stan techniczny i blachy też, natomiast po czym mozna stwierdzić, że auto nie było upalane kiedy miało 6 właścicieli to nie wiem.

 

Danny z felg to Ci od razu obetnę jakiś procent za zwłokę jeśli je wezmę :mrgreen: :wink:

Będę potrzebował ten wydech niedługo to będę dzwonił- pilnuj telefonu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomni ze autko te jest total standard wiec bedzie ciezko,sorka ale taka prawda

 

piszesz tylko o jednej grupie klientów, a na rynku jest wiele... Jak sprzedam za więcej to stawiasz flaszke i gadamy poważnie :twisted:

 

Tu jeszcze cos takiego mam, jakby ktoś szukał: http://imageshack.us/g/571/img0185gs.jpg/

 

Cheers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEFIKS, nie musisz mnie uświadamiać, że nie ma oleju subaru czy bmw- stąd :roll: Czy znam temat czy nie to to chyba też nie Tobie oceniać. Pan na telefonie w subaru powiedział co powiedział i o tym napisałem. Zalałem do skrzyni olej lany przez serwis nie dlatego, że pan w subaru mi powiedział zalej, tylko dlatego, że przeczytałem wątek olejowy co i Tobie polecam, jak również otrzymałem odpowiedzi od znawców tematu. Olej silnikowy Millersa czy Motula jest lepszy od shella, który leje subaru natomiast powiedziano mi, że olej przekładniowy który używa subaru jest bardzo dobrym olejem i nie ma co szukać innych. Tak czy siak olej zalany więc temat uważam za zamkniety. :wink:

 

-- Pt mar 09, 2012 10:50 pm --

 

 

Nie licze skromnie taka jest wartosc rynkowa tego i z takim przebiegiem jezeli chcesz wiecej to zastanie cie rok 2013 i dalej bedziesz jego posiadaczem

Nie zapomni ze autko te jest total standard wiec bedzie ciezko,sorka ale taka prawda

A tu się z kolegą nie zgodzę w 100%. Jak wiecie jestem niedawno po zakupie. Szukałem jakiś czas i widziałem jakie są ruchy na rynku takich aut a raczej nie ma hehe. Tak więc, ciężko znaleźć mały przebieg (mnie się udało 8) ). Jak poczytałem to wielu sprzedawców próbuje cofnąć auto do standardu bo każdy sądzi że było upalane. Jeśli auto ma 6 właścicieli i 300+ km to hmm różnie może być z jego stanem. Ja np chciałem jednego właścicila i niski przebieg a do tych 340 jak sam mówiłeś to jest krótka i tania droga, więc sam mogę go podnieść a przynajmniej wiem co mam.

Na scoobynet sprzedawał się w stanie idealnym 354 konny blob 76k przebiegu, oile pamiętam, kilka miesięcy. Miał 6 właścicieli i każdego to odstraszało jak widziałem. sprzedał się coś za 6 chyba czy 5.8k. Przebieg, ilość właścicieli- to na początku oczywiście stan techniczny i blachy też, natomiast po czym mozna stwierdzić, że auto nie było upalane kiedy miało 6 właścicieli to nie wiem.

 

Danny z felg to Ci od razu obetnę jakiś procent za zwłokę jeśli je wezmę :mrgreen: :wink:

Będę potrzebował ten wydech niedługo to będę dzwonił- pilnuj telefonu :D

 

Nie ma problemu :mrgreen:

 

-- Pt mar 09, 2012 11:44 pm --

 

Nie zapomni ze autko te jest total standard wiec bedzie ciezko,sorka ale taka prawda

 

piszesz tylko o jednej grupie klientów, a na rynku jest wiele... Jak sprzedam za więcej to stawiasz flaszke i gadamy poważnie :twisted:

 

Tu jeszcze cos takiego mam, jakby ktoś szukał: http://imageshack.us/g/571/img0185gs.jpg/

 

Cheers.

 

A ile za ta srebna strzale ?

Co do flaszki nie ma sprawy,jak sprzedasz za wiecej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, ciężko znaleźć mały przebieg (mnie się udało 8) ).

 

i co z tego wynika :mrgreen:

 

Na razie jeszcze nic na 100%. Na trzech cylindrach jest 100ps,i na czwartym (to jest 2 cylinder) 25. Mówią, że zawór przypalony raczej , ale co z reszta nie wiem. Auto mam 2.5 miesiąca a przebieg to 36k w tej chwili. Lipa troszke :(

 

:(

 

natomiast po czym mozna stwierdzić, że auto nie było upalane kiedy miało 6 właścicieli to nie wiem.

 

Ograniczeniem jest tylko wiedza i umiejętność sprawdzenia auta, bo z tego co czytam to np: kompresje sprawdziłeś po fakcie, a mając prosty miernik zrobiłbyś to z pomocą drugiej osoby przed kupnem i byś auta nie kupił, bo tego ciśnienia już tam nie było, a przyczyną było występujące spalanie stukowe z powodu mało oktanowego paliwa, ale zapraszam do siebie na spocik na piękne wybrzeże, wypijemy zimnego Cidera i sprawdzimy całe autko za free i sam stwierdzisz co i jak i dlaczego jeśli chcesz?

 

-- Pt mar 09, 2012 11:54 pm --

 

A ile za ta srebna strzale ?

 

wysłucham, każdej rozsądnej oferty na początek, jak trzeba jakieś info. odnośnie auta to piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, ciężko znaleźć mały przebieg (mnie się udało 8) ).

 

i co z tego wynika :mrgreen:

 

Na razie jeszcze nic na 100%. Na trzech cylindrach jest 100ps,i na czwartym (to jest 2 cylinder) 25. Mówią, że zawór przypalony raczej , ale co z reszta nie wiem. Auto mam 2.5 miesiąca a przebieg to 36k w tej chwili. Lipa troszke :(

 

:(

 

natomiast po czym mozna stwierdzić, że auto nie było upalane kiedy miało 6 właścicieli to nie wiem.

 

Ograniczeniem jest tylko wiedza i umiejętność sprawdzenia auta, bo z tego co czytam to np: kompresje sprawdziłeś po fakcie, a mając prosty miernik zrobiłbyś to z pomocą drugiej osoby przed kupnem i byś auta nie kupił, bo tego ciśnienia już tam nie było, a przyczyną było występujące spalanie stukowe z powodu mało oktanowego paliwa, ale zapraszam do siebie na spocik na piękne wybrzeże, wypijemy zimnego Cidera i sprawdzimy całe autko za free i sam stwierdzisz co i jak i dlaczego jeśli chcesz?

 

-- Pt mar 09, 2012 11:54 pm --

 

A ile za ta srebna strzale ?

 

wysłucham, każdej rozsądnej oferty na początek, jak trzeba jakieś info. odnośnie auta to piszcie.

 

 

nio tak ,tylko aby ja zlozyc to trzeba wiedziec cos o aucie

(rok,przebieg,na jakim bloku,jakies upgrade ,ilu wlascicieli ,stan ogolny)

 

-- So mar 10, 2012 12:22 am --

 

Tak więc, ciężko znaleźć mały przebieg (mnie się udało 8) ).

 

i co z tego wynika :mrgreen:

 

Na razie jeszcze nic na 100%. Na trzech cylindrach jest 100ps,i na czwartym (to jest 2 cylinder) 25. Mówią, że zawór przypalony raczej , ale co z reszta nie wiem. Auto mam 2.5 miesiąca a przebieg to 36k w tej chwili. Lipa troszke :(

 

:(

 

natomiast po czym mozna stwierdzić, że auto nie było upalane kiedy miało 6 właścicieli to nie wiem.

 

Ograniczeniem jest tylko wiedza i umiejętność sprawdzenia auta, bo z tego co czytam to np: kompresje sprawdziłeś po fakcie, a mając prosty miernik zrobiłbyś to z pomocą drugiej osoby przed kupnem i byś auta nie kupił, bo tego ciśnienia już tam nie było, a przyczyną było występujące spalanie stukowe z powodu mało oktanowego paliwa, ale zapraszam do siebie na spocik na piękne wybrzeże, wypijemy zimnego Cidera i sprawdzimy całe autko za free i sam stwierdzisz co i jak i dlaczego jeśli chcesz?

 

-- Pt mar 09, 2012 11:54 pm --

 

A ile za ta srebna strzale ?

 

wysłucham, każdej rozsądnej oferty na początek, jak trzeba jakieś info. odnośnie auta to piszcie.

 

 

nio tak ,tylko aby ja zlozyc to trzeba wiedziec cos o aucie

(rok,przebieg,na jakim bloku,jakies upgrade ,ilu wlascicieli ,stan ogolny)

 

-- So mar 10, 2012 12:22 am --

 

Tak więc, ciężko znaleźć mały przebieg (mnie się udało 8) ).

 

i co z tego wynika :mrgreen:

 

Na razie jeszcze nic na 100%. Na trzech cylindrach jest 100ps,i na czwartym (to jest 2 cylinder) 25. Mówią, że zawór przypalony raczej , ale co z reszta nie wiem. Auto mam 2.5 miesiąca a przebieg to 36k w tej chwili. Lipa troszke :(

 

:(

 

natomiast po czym mozna stwierdzić, że auto nie było upalane kiedy miało 6 właścicieli to nie wiem.

 

Ograniczeniem jest tylko wiedza i umiejętność sprawdzenia auta, bo z tego co czytam to np: kompresje sprawdziłeś po fakcie, a mając prosty miernik zrobiłbyś to z pomocą drugiej osoby przed kupnem i byś auta nie kupił, bo tego ciśnienia już tam nie było, a przyczyną było występujące spalanie stukowe z powodu mało oktanowego paliwa, ale zapraszam do siebie na spocik na piękne wybrzeże, wypijemy zimnego Cidera i sprawdzimy całe autko za free i sam stwierdzisz co i jak i dlaczego jeśli chcesz?

 

-- Pt mar 09, 2012 11:54 pm --

 

A ile za ta srebna strzale ?

 

wysłucham, każdej rozsądnej oferty na początek, jak trzeba jakieś info. odnośnie auta to piszcie.

 

 

nio tak ,tylko aby ja zlozyc to trzeba wiedziec cos o aucie

(rok,przebieg,na jakim bloku,jakies upgrade ,ilu wlascicieli ,stan ogolny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEFIKS, wiesz, że sprężania nie było kiedy auto kupowałem? to ciekawe :mrgreen: Jesteś więc lepszy niż gość, który zbudował setki silników subaru i robi tę robotę. Poczytałeś co pisałem, jak miło zadałes sobie tyle trudu :mrgreen:

Jaka była faktyczna przyczyna bedę wiedział w przyszłym tygodniu. Kompresja była zmierzona błędnie pierwszym razem.

Z zakupu tego auta wynika natomiast to, że wciąż nawet po naprawie nie jestem do tyłu jeśli chodzi o cenę a mam świadomość jaki jest teraz silnik, góra będzie praktycznie nowa a dół wygląda idealnie. Naprawa nie jest wcale bardzo droga odliczając sprzęgło i inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nio tak ,tylko aby ja zlozyc to trzeba wiedziec cos o aucie

(rok,przebieg,na jakim bloku,jakies upgrade ,ilu wlascicieli ,stan ogolny)

wrzuce na priv.

 

-- Pn mar 12, 2012 8:27 pm --

 

Kompresja była zmierzona błędnie pierwszym razem.

 

hehe, Skiba myslłem ze rozmawiamy poważnie??? Jak się miernik zle wkręci w miejsce świecy to może pokazac złe cisnienie to fakt, ale ze jest mniej niz powinno, albo wogóle go nie będzie, bo cisnienie sprezania bedzie uciekac bokiem, a sam miernik do spr. cisnienia na cylindrach to urzadzenie, ktore wyglada tak samo jak miernik do mierzenia cisnienie w kolach tylko z inna podzialka, wiec nie wiem kto Ci to mierzyl, ten spcjalista od silników??? Moze Cie w kulki robia kolego, albo piszesz zwyczajnie nieprawde.....

 

DEFIKS, wiesz, że sprężania nie było kiedy auto kupowałem

 

a z tego, że skoro ktoś jeżdził na na paliwie typu tesco 95 czy innym super paliwie w super cenie o niskiej liczbie oktanowej, to pojawia się spalanie stukowe, o kórymn pisałem wcześniej, którego skutki są dokładnie takie jakie piszesz i jest to proces rozciągnięty w czasie, który powoduje między innymi wypalanie zaworów, a to troszkę trwa więc objawy już tam były wcześniej itd....

 

Twój przykład jest żywym dowodem tego co znaczy ilość byłych właścicieli czy przebieg auta ( do pewnego stopnia ) i dla mnie 6 właścicieli po profesjonalnym sprawdzeniu auta nie miało znaczenia, bo wiem co kupiłem, ale też X lat temu pierwsze auto kupiłem oczami... Fora są po to, żeby z nich chyba czerpać wiedze i wymieniac ja, a nie po to żeby udawac, ze sie ją ma. Interesuje mnie tylko wiedza i fakty a nie pisanie bajek, bo tylko możesz tym komuś zaszkodzic, pomysl o tym tez!

 

Bye.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEFIKS, nie uświadamiaj mnie jak wygląda śmieszne urządzenie do pomiaru sprężania, bo śmiać mi się chce.

Czy Ty czasem nie masz na nazwisko Nostradamus??? Był juz kiedyś taki prorok. Skąd Ty powiedz możesz wiedzieć na jakim paliwie jeździło to auto??? Mówiłem już, że będę wiedział co było przyczyna takiej awarii jak wróci do mnie silnik. Powiem Ci tak- rozmawiałem z "Roger Clarks", "Finch motorsport" i kilkoma innymi zanim znalazłem ostatecznie osobę, która się tym zajmie i ZADNA z nich nie powiedziała, że przyczyną jest używanie niskooktanowego paliwa! A przynajmniej nie na 100%, ale Ty wiesz najlepiej. Podam Ci do nich nr telefonów jeśli chcesz i podyskutuj z nimi, bo ja jestem za cienki Bolek dla Ciebie.

PS 1. My nie rozmawiamy, Ty próbujesz. Powiem Ci tylko, że lata mi Twoje zdanie koło skrzata. Zajmij się swoimi sprawami a jeśli chcesz się wymąndrzać w sprawach awarii to zapraszam do technicznego, bo tu ludzie rozmawiają o innych sprawach.

PS 2. Porobię foty sprężania jak silnik siądzie w aucie dla Ciebie jak tylko będę przy tym

PS 3. Hmm Czy Danny007 też jest prorokiem przewidując cenę Twego auta?

Ostatnie zdanie bo nie mam czasu na brednie- Ja nie zamierzam się wymądrzać kto ma lepsze, czy coś w tym stylu, bo widzę , że Ty o tym a jedynie przedstawiłem moje zdanie w kwestii ceny auta, bo jestem świeżo po zakupie.

Przepraszam wszystkich za niepotrzebne kilka postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd Ty powiedz możesz wiedzieć na jakim paliwie jeździło to auto??? Mówiłem już, że będę wiedział co było przyczyna takiej awarii jak wróci do mnie silnik. Powiem Ci tak- rozmawiałem z "Roger Clarks", "Finch motorsport" i kilkoma innymi zanim znalazłem ostatecznie osobę, która się tym zajmie i ZADNA z nich nie powiedziała, że przyczyną jest używanie niskooktanowego paliwa!

:?: :?: :?:

po rozmowie z Finch Motorsport diagnoza jest następująca: poprzez zalewanie auta niskooktanowym paliwem, co prawdopodobnie robił ten ciul co go miał przede mną nawyrabiał z zaworami, które nie zamykają się poprawnie a na 2gim cylindrze prawdopodobnie się przypalił.

 

lubie auta i o nich rozmwiać, ale dalsza rozmowa na temat i w temacie nie ma sensu bo za każdym razem improwizujesz i zmieniasz historię i wszystko wiesz ale po fakcie, więć po co pytasz??? Ale jeśli będziesz miał problemy to z chęcią postaram Ci się pomóc jeśli będę potrafił.

 

Pozdrawiam.

 

Ps: Aukcja skończyła się na 5000 GBP, ale zadzwonił chłopaczek z Sheffield w Niedziele, no i auto w Czwartek jedzie do nowego właściciela. Strzelajcie za ile??? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd Ty powiedz możesz wiedzieć na jakim paliwie jeździło to auto??? Mówiłem już, że będę wiedział co było przyczyna takiej awarii jak wróci do mnie silnik. Powiem Ci tak- rozmawiałem z "Roger Clarks", "Finch motorsport" i kilkoma innymi zanim znalazłem ostatecznie osobę, która się tym zajmie i ZADNA z nich nie powiedziała, że przyczyną jest używanie niskooktanowego paliwa!

:?: :?: :?:

po rozmowie z Finch Motorsport diagnoza jest następująca: poprzez zalewanie auta niskooktanowym paliwem, co prawdopodobnie robił ten ciul co go miał przede mną nawyrabiał z zaworami, które nie zamykają się poprawnie a na 2gim cylindrze prawdopodobnie się przypalił.

 

lubie auta i o nich rozmwiać, ale dalsza rozmowa na temat i w temacie nie ma sensu bo za każdym razem improwizujesz i zmieniasz historię i wszystko wiesz ale po fakcie, więć po co pytasz??? Ale jeśli będziesz miał problemy to z chęcią postaram Ci się pomóc jeśli będę potrafił.

 

Pozdrawiam.

 

Ps: Aukcja skończyła się na 5000 GBP, ale zadzwonił chłopaczek z Sheffield w Niedziele, no i auto w Czwartek jedzie do nowego właściciela. Strzelajcie za ile??? :twisted:

 

£4500 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEFIKS, jest to jedna z prawdopodobnych przyczyn, aczkolwiek nie stuprocentowa. Ja to może ubrałem w złe słowa, bo w odpowiedzi na pytanie czy to może być spowodowane używaniem złego paliwa, otrzymałem- POSSIBLY. Żaden z nich sam tego nie powiedział. Żaden z nich nie potrafił jednoznacznie, stuprocentowo stwierdzić co jest przyczyną i jakie są zniszczenia bez rozebrania silnika. To mogło być również zmęczenie materiału- takie historie się zdażają (rzadko ale jednak). Teraz będę miał włożone zawory podobno 10x trwalsze niż standard , więc będę jeździł na ON :twisted:

Nie rozumiem tylko dlaczego to Cie tak nurtuje. Chciałem wiedzieć co może być, ale zanim rozebrałem silnik a nie teraz.

Nie ma tego złego... Wiem jaki mam silnik i wiem na co sobie mogę pozwolic w sęsie modów teraz, a koszt tej usterki spływa po mnie jak woda po kaczce.

 

lubie auta i o nich rozmwiać, ale dalsza rozmowa na temat i w temacie nie ma sensu bo za każdym razem improwizujesz i zmieniasz historię i wszystko wiesz ale po fakcie, więć po co pytasz??? Ale jeśli będziesz miał problemy to z chęcią postaram Ci się pomóc jeśli będę potrafił.

Ty nie będziesz potrafił? :mrgreen:

Nie zmieniam zdania, tylko sugeruję się wypowiedziami fachowców znanych w całym kraju a i poza nim też.

I dziękuję, ale znalazłem osobę, która będzie zajmowała się tym autem teraz. Myślę, że wielu z niego skorzysta :mrgreen:

Paru już poprosiło o numerek :wink:

 

Ps: Aukcja skończyła się na 5000 GBP, ale zadzwonił chłopaczek z Sheffield w Niedziele, no i auto w Czwartek jedzie do nowego właściciela. Strzelajcie za ile??? :twisted:

 

£4500 :mrgreen:

:mrgreen:

I tak prawdy się nie dowiemy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a koszt tej usterki spływa po mnie jak woda po kaczce.

:D:D:D:D

Jakby nie było, świetny, "profesjonalny" zakup"! :twisted: Hipokkryzja do n........Jakby to powiedzieć.... i więcej nic nie powiem, bo po co???????????

£4500 :mrgreen:

 

6850GBP - idealne ciśnienie sprężania i nawet trochę lepsze jak u Skiby i nikt, jakoś przed i po się nie pomylił :lol::lol::lol:

To mogło być również zmęczenie materiału- takie historie się zdażają (rzadko ale jednak). Teraz będę miał włożone zawory

 

jestem za "ZA" a nawet "PRZECIW" :lol::lol::lol:

 

-- Pn mar 19, 2012 2:07 am --

 

a tak btw, wybiera się ktoś na rallycross 24 marca do Lydden hill?? Pozdrawiam

 

jeśli tylko Misiu będzie gotowy to się pojawię, ale nie znam planów Barego, ale postaram się go namówić, żeby przywiózł swoje one and only A8 555 jako ciacho. Dam znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Aukcja skończyła się na 5000 GBP, ale zadzwonił chłopaczek z Sheffield w Niedziele, no i auto w Czwartek jedzie do nowego właściciela. Strzelajcie za ile???

 

Ktoś zrobił interes życia,wylicytował 5000 a kupił za 6850 :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Aukcja skończyła się na 5000 GBP, ale zadzwonił chłopaczek z Sheffield w Niedziele, no i auto w Czwartek jedzie do nowego właściciela. Strzelajcie za ile???

 

Ktoś zrobił interes życia,wylicytował 5000 a kupił za 6850 :shock:

 

Bo cena byla w funtach a poszedl w euro :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Aukcja skończyła się na 5000 GBP, ale zadzwonił chłopaczek z Sheffield w Niedziele, no i auto w Czwartek jedzie do nowego właściciela. Strzelajcie za ile???

 

Ktoś zrobił interes życia,wylicytował 5000 a kupił za 6850 :shock:

 

 

Bo cena byla w funtach a poszedl w euro :mrgreen:

albo w kolumbijskich pesos :lol: ... bo interesy trzeba umieć robić :mrgreen:

DEFIKS musisz jeszcze trochę książek poczytać bo Twoja teoria nie idzie w parze z praktyką, ale Nostradamusowi tez sie nie udawało ale próbuj, próbuj może w końcu trafisz :lol: . Nawet nie będę Ci mówił co było powodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema wszystkim na poczatek pare linkow z czarnym pugiem 106 Gti w akcji RALLYCROSS POLAND TEAM & Top Gear . http://www.youtube.com/watch?v=2a6A8_y3 ... ture=share

i reszta jak zwykle na you tube pod haslem 01aal

Pozatym czekam na was wszystkich 24 03 2012 od rana godz. okolo 9 00 na Lydden Hill. Zaczynamy nowy sezon i to jest pierwsza runda Rallycross,z ciekawostwek to tyle ze autko wmiare gotowe (czarny 106 Gti) i kolega Slawek ma w tym roku "nowe" Saxo VTS - niebieskie,moze bedzie szybkie,zobaczymy jakie jest. Znajdziecie nas pod niebieskim i czerwonym namiotem z polska flaga. Czekamy na doping z waszej strony pozdrawiam Tomek 01AAL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czeka mnie przymusowa wizyta w serwisie przed wyjazdem w trasę, czy ktoś poleci sensowny serwis w okolicach północno-wschodniego Londynu? Jak kształtują się tutaj ceny za serwis i części? Będę wdzięczny za pomoc, bo nie widzi mi się pilnować płynu chłodniczego przez całą drogę do Polski :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czeka mnie przymusowa wizyta w serwisie przed wyjazdem w trasę, czy ktoś poleci sensowny serwis w okolicach północno-wschodniego Londynu? Jak kształtują się tutaj ceny za serwis i części? Będę wdzięczny za pomoc, bo nie widzi mi się pilnować płynu chłodniczego przez całą drogę do Polski :P

Jeśli chodzi Ci o standardowy serwis to jestem świeżo po. Za serwis z wymianą oleju w skrzyni i dyferencjale z własnym olejem silnikowym zapłaciłem coś ok 240. Nie ma tragedii a części to już oczywiście zależy co potrzebujesz. Najlepiej zadzwonić i spytać żeby nie mieć :shock: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...