Skocz do zawartości

subarowicze w uk


kiwaczek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się orientuje gdzie oddać auto do zrobienia? Okolice Cambridge. Silnik nie rabotajet jak należy

michael7s, obawiam się, że nie pojedziemy 10go. Chyba, że Twoim i zabierzesz autostopowicza. :wink:

 

 

 

Ja bym na lawete I do Polski wyslal

A co zdiagnozowali ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysl czy nie będzie w podobnej cenie zakuc go skoro trzeba gruntownie grzebać.

Mogę polecić kogoś na miejscu, i kosztuje taniej/podobnie niż w PL.

 

 

 

Ewentualnie opchnij jak stoi i napraw swoj błąd=kup Evo, nie będzie takiego pierdo*enia nawet przy 400KM.

 

 

Kuzwa co Wy z ta kucizna tak sie spuszczacie ...

No Chyba ze Bedzie z pincet koni

 

Ps majkel vel Rocco na fajne I uzytkowane z " glowa"

Auto do sprzedania :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jeszcze nic na 100%. Na trzech cylindrach jest 100ps,i na czwartym (to jest 2 cylinder) 25. Mówią, że zawór przypalony raczej , ale co z reszta nie wiem. Auto mam 2.5 miesiąca a przebieg to 36k w tej chwili. Lipa troszke :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jeszcze nic na 100%. Na trzech cylindrach jest 100psi na czwartym 25. Mówią, że zawór na czwartym, ale co z reszta nie wiem. Auto mam 2.5 miesiąca a przebieg to 36k w tej chwili. Lipa troszke :(

 

Zawor pekniety, wygiety czy co??

Lipnie troche :cry:

 

Byles w Subaru ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie rozebrane. Dziś mierzyłem kompresje i takie padają diagnozy. Nie wiem komu zlecić robotę

michael7s, Ty mi poleć kogoś kto mi to w standard dobrze poskłada. Kuć go nie ma co bo jeśli będę grzebał, jeśli coś z niego będzie to na te 350-370 nie ma chyba potrzeby. Tak czy siak za dużo wydatków miałem ostatnio, więc robimy dobrze ale standard na razie. Ino gdzie oto jest :?: pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie rozebrane. Dziś mierzyłem kompresje i takie padają diagnozy. Nie wiem komu zlecić robotę

 

 

To mala lipa

 

Napisz do uzytkownika carfit

Opisz mu sytuacje , Moze dostaniesz Od niego jakas wstepna diagnoze I Wycene

Porownaj sobie ceny I podejmij decyzje gdzie robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Polski chyba nie pociągnę- nie sądzę, że lepiej na tym wyjdę. Muszę kogoś tu znaleźć, bo w Polsce i tak nie znam nikogo kto to zrobi na bank dobrze.

Hmm a może 5l benzyny i zapałkę bo już mnie to wkur...? :twisted:

Poradźcie gdzie go wstawić w UK. Potrzebuję brykę jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale niefart :( Kupowales przez komis czy od prywatnego goscia? Moz e nie bedzie tak zle... z mechanikiem Niepomoge niestety, ale trzymam kciuki zeby autko wrocilo do zywych, czlowiek ktory byl pod ace cafe oklejonym sti robil remont silnika u siebie, moze on Ci pomoze z mechanikiem? niestety zapomnialem nick. Pozdrawiam

 

 

P.s. za naklanianie do zmienienia barw na evo powinien byc ban jakis albo cos :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten człowiek w oklejonym ( jeżeli można Roberta tak nazwać:P)nie zrobił po całości, na grubo i teraz znow zaczyna się psuć. A koszt byłby podobny. Choć sam może powie zaraz.

 

 

Ja tylko mówię, Evo mocniejsze, nic nie pada przy 320bhp, szybko wstaje, lepiej skreca, seria swietnie hamuje, mody duuzo tansze, a tyłki wam łoi aż miło. I nie mówić mi tu, ze dźwięk lepszy, bo i tak zagluszam to bulgotanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten człowiek w oklejonym ( jeżeli można Roberta tak nazwać:P)nie zrobił po całości, na grubo i teraz znow zaczyna się je*ac. A koszt byłby podobny. Choć sam może powie zaraz.

 

 

Ja tylko mówię, Evo mocniejsze, nic nie pada przy 320bThp, szybko wstaje, lepiej skreca, seria swietnie hamuje, mody duuzo tansze, a d*py wam łoi aż miło. I nie mówić mi tu, ze dźwięk lepszy, bo i tak zagluszam to bulgotanie ;)

 

 

 

Majkel ( Rocco) zacznij jezdzic tak Jak my ( mowie tu o przebiegu rzedu 30000 rocznie) I wtedy zobaczymy co padnie w Evo :twisted:

 

Co do taniosci I latwosci modow: my mamy wieksze ambicie a nie na latwizne cisniemy

 

Szkoda ze to jedyny argument evowcow przy sporze Subaru vs Evo

 

Jakby kazdy chcial zeby bylo latwo I tanio to kazdy jezdzilby BMW :)

 

 

Anyway juz ktos kiedys powiedzial

 

Proste sa dla szybkich samochodow ( Evo Majkela)

A zakrety dla szybkich kierowcow ( subarakowcy)

 

 

Moral: ci co nie umieja jezdzic kupuj a Evo zeby udawac dobrych kierowcow,

Luke Trzeba jakos zapchac :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoowty, tak dobrze a Ty tez byłeś tak bo nie kojarzę auta z avatara?

Z jednej strony nie chcę sie śpieszyć, ale z drugiej muszę go doprowadzić do porządku jak najszybciej bo używam go do latania do roboty.

Ciężko będzie pewnie wycenić bez rozebrania a jak już rozbiorę to tam będzie musiał zostać. Nie wiem gdzie go wstawić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoowty, tak dobrze a Ty tez byłeś tak bo nie kojarzę auta z avatara?

Z jednej strony nie chcę sie śpieszyć, ale z drugiej muszę go doprowadzić do porządku jak najszybciej bo używam go do latania do roboty.

Ciężko będzie pewnie wycenić bez rozebrania a jak już rozbiorę to tam będzie musiał zostać. Nie wiem gdzie go wstawić :/

 

Ja bylem komarkiem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok po rozmowie z Finch Motorsport diagnoza jest następująca: poprzez zalewanie auta niskooktanowym paliwem, co prawdopodobnie robił ten ciul co go miał przede mną nawyrabiał z zaworami, które nie zamykają się poprawnie a na 2gim cylindrze prawdopodobnie się przypalił. Powiedział mi, że na 99% wyklucza jakiekolwiek sprawy typu pęknieta głowica czy pierścienie. Zrobiłby to ale niestety ma kontrakt z Mercedes-Benz i wyjeżdża do germanowni na ponad miesiac. :x

Diagnoza w miarę optymistyczna jeśli można tak powiedzieć. Muszę zrobić leak test porządnie i dowiem się więcej. Można spróbować wyregulować zawory może to coś da puki silnik jeszcze jest w aucie ach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok po rozmowie z Finch Motorsport diagnoza jest następująca: poprzez zalewanie auta niskooktanowym paliwem, co prawdopodobnie robił ten ciul co go miał przede mną nawyrabiał z zaworami, które nie zamykają się poprawnie a na 2gim cylindrze prawdopodobnie się przypalił. Powiedział mi, że na 99% wyklucza jakiekolwiek sprawy typu pęknieta głowica czy pierścienie. Zrobiłby to ale niestety ma kontrakt z Mercedes-Benz i wyjeżdża do germanowni na ponad miesiac. :x

Diagnoza w miarę optymistyczna jeśli można tak powiedzieć. Muszę zrobić leak test porządnie i dowiem się więcej. Można spróbować wyregulować zawory może to coś da puki silnik jeszcze jest w aucie ach

 

 

To dobra nowina

A do regulacji zaworow to Chyba silnik wylatuje z auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma potrzeby, trzeba rozrząd rozebrać ale odpuszczę to sobie bo to nie będzie problemem. Zawory reguluje się wymianą jakiś podkładek czy cuś co 1000k km więc nie będę się za to brał. Nie mogę nikogo znaleźć co to zrobi wrrrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten człowiek w oklejonym ( jeżeli można Roberta tak nazwać:P)nie zrobił po całości, na grubo i teraz znow zaczyna się je*ac. A koszt byłby podobny. Choć sam może powie zaraz

 

to ja jestem ten czlowiek 8) z tym ze sie zaczyna jebac to dosc odwaznie powiedziane Rocco7s, jak narazie wszystko gra tylko mi troszke sie silnik poci :wink: ale nie ma nic lepszego niz zapach dobrego spalonego oleju :twisted: a jak mi dol kleknie no to juz nie wina remontu tylko jego braku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!!

To wiec..pokolei heh :P

Ktos mial chyba do mnie zadzwonic,hahahah :mrgreen::mrgreen:

Majkel ebne Cie,hahah :mrgreen: :wink:

Reszta bandy...nie martwcie sie..Was tez lubie... :P I dzieki wszystki za spotkanko!! :P

 

Daniel...apropo swiec....tak..to te( SUBARU IMPREZA (00-->07) 2 4 EJ20 TURBO 01/02-->11/06 0.8 )

Dobra,ze chociaz tyle sie znam na Subaru,hahahhah :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...