Skocz do zawartości

Producenci części zamiennych


Piowoj

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, jeśli chodzi np. o zestaw rozrządu, jaki jest godny polecenia producent?  Wśród wielu np AISIN czy HERTH+BUSS jest duża różnica cenowa. Jak to ma się do jakości, akurat jeśli chodzi o Subaru to nie jestem za bardzo zorientowany. Jaki jest producent OEM , bo szczerze mówiąc jestem na razie zielony w tym temacie.  W skrócie- często jest tak że producent poleca konkretnego producenta części, np. xxxx, a jakościowo o wiele lepszy jest yyyy . 

Na przyszły rok zbliża mi się wymiana rozrządu więc chce kupić coś dobrego jakościowo, czasami jest tak też że dobre paski robi ten, a już pompa wody to jest ,, be''  Wiadomo że wolny ssak to nie jest turbo, ale oszczędzanie na tanich częściach to tylko bogacze mogą sobie pozwolić na to :)  Co polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema. właśnie będę wymieniał rozrząd w przyszłym tygodniu.

Polecono mi:

 

komplet rozrządu SKF (ok. 700zł) (jest to podobno najlepszy z zamienników, za japoński rozrząd to około 850zł, ale nie wiem nawet jaki, nie dopytywałem)

pompa METELI (ok. 200zł)

do tego olej 5w40 z filtrem (ok. 100zł)

 

Przy okazji będzie regulacja zaworów i wymiana uszczelek dekli - komplet org. SUBARU (315zł)

 

No i do tego dochodzi praca mechanika..... mam nadzieję,  że to "porządny" zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie do SG NA został dobrany taki zestaw, jak na screenie poniżej. Dobrany przez profesjonalnego szpeca, ogólnie polecanego w wielu wątkach na forum ;) 

Trzeba szukać po symbolu części. Cenami się nie sugeruj - bo faktura jest z 2015 roku i mogły się trochę zmienić.

 

CS.thumb.png.5d0efc76596b79d0f1abd8f2ed8b2554.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach