Piowoj Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Mam pytanie, jeśli chodzi np. o zestaw rozrządu, jaki jest godny polecenia producent? Wśród wielu np AISIN czy HERTH+BUSS jest duża różnica cenowa. Jak to ma się do jakości, akurat jeśli chodzi o Subaru to nie jestem za bardzo zorientowany. Jaki jest producent OEM , bo szczerze mówiąc jestem na razie zielony w tym temacie. W skrócie- często jest tak że producent poleca konkretnego producenta części, np. xxxx, a jakościowo o wiele lepszy jest yyyy . Na przyszły rok zbliża mi się wymiana rozrządu więc chce kupić coś dobrego jakościowo, czasami jest tak też że dobre paski robi ten, a już pompa wody to jest ,, be'' Wiadomo że wolny ssak to nie jest turbo, ale oszczędzanie na tanich częściach to tylko bogacze mogą sobie pozwolić na to Co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 siema. właśnie będę wymieniał rozrząd w przyszłym tygodniu. Polecono mi: komplet rozrządu SKF (ok. 700zł) (jest to podobno najlepszy z zamienników, za japoński rozrząd to około 850zł, ale nie wiem nawet jaki, nie dopytywałem) pompa METELI (ok. 200zł) do tego olej 5w40 z filtrem (ok. 100zł) Przy okazji będzie regulacja zaworów i wymiana uszczelek dekli - komplet org. SUBARU (315zł) No i do tego dochodzi praca mechanika..... mam nadzieję, że to "porządny" zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 U mnie do SG NA został dobrany taki zestaw, jak na screenie poniżej. Dobrany przez profesjonalnego szpeca, ogólnie polecanego w wielu wątkach na forum Trzeba szukać po symbolu części. Cenami się nie sugeruj - bo faktura jest z 2015 roku i mogły się trochę zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Często gęsto, czy kupisz rozrząd firmy X czy Y, może się okazać że wychodzi z tej samej fabryki.... znam ludzi, którzy narzekają na zestawy z SKF, a chwalą CONTI.. i odwrotnie. Nie ma tutaj złotej reguły. Gdybym ja wymieniał rozrząd w swoim SG, to zamontowałbym SKF lub CONTI, albo poskładał na częściach z JAPANPARTS (podobnie jak kolega na screenie powyżej, trochę mix zrobiony, ale auto jeździ, prawda?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) Na scanie masz rozszyfrowane części składowe zestawu oem. Reszta jest milczeniem dla inteligentnych. ...a nie zapomnijcie podziękować dla Malyboss za merytorykę. Edytowane 27 Października 2017 przez 4444 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Wszystko ok... tylko jak dla mnie brakuje tu podstawowego info dotyczącego danego silnika i modelu subarakaWysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 W dniu 25.10.2017 o 14:21, sumo napisał: trochę mix zrobiony, ale auto jeździ, prawda?) Jeździ, i to jak! I nie mam wątpliwości, że pojeździ jeszcze W dniu 27.10.2017 o 15:38, 4444 napisał: ...a nie zapomnijcie podziękować dla Malyboss za merytorykę. Heheh, nie ma za co. Polecam się W dniu 27.10.2017 o 21:55, fiku napisał: jak dla mnie brakuje tu podstawowego info dotyczącego danego silnika i modelu subaraka Racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piowoj Opublikowano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Silnik wolny ssak 125 KM 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Kupiłem kpl.rozrząd do takiego silnika na necie za 707 zl.Dla pewności i tak musisz podać numer VIN choćby w celu dobrania pompy wody.Bo występuje z jednym bądź dwoma krućcami.Jesli odszukam fakturę wyśle Ci dokładniejsze dane.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piowoj Opublikowano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 2 godziny temu, fiku napisał: Kupiłem kpl.rozrząd do takiego silnika na necie za 707 zl.Dla pewności i tak musisz podać numer VIN choćby w celu dobrania pompy wody.Bo występuje z jednym bądź dwoma krućcami.Jesli odszukam fakturę wyśle Ci dokładniejsze dane. Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Dzięki, przez zimę skompletuje sobie części. Do kompletu szukam jeszcze chłodnicy, bo moja jest już na ostatnim oddechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Kluczowy w koszcie rozrządu jest pasek - oryginał oem czy zamiennik i jaki zamienni. To daje różnicę w koszcie ok. 200pln brutto, a różnica jest widoczna i w cenie i w dotyku/żywotności lub gwarancji tej żywotności. Dopytajcie jak z tą gwarancją na piśmie kto ja gwarantuje sprzedawca czy producent i na jaki przebieg oraz czas od daty zakupu czy montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się