zazulwwa Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Witam, pompa wspomaganie w moim Legacy IV 2.0 137 koni powoli się " kończy ". Pytanie jest następujące, czy pompa każda pompa z Legacy rocznikowo jest taka sama? Czy z 165 konnego , anglika 2.5 lub 3.0 będzie pasować? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Hej, Z tego co kojarze to nie sa i raczej sie roznia. Na aledrogo mozesz zobaczy jak wygladaja pompy od 137 KM i 165 KM powinny sie roznic. Na wiosne robilem regeneracje pompy u siebie i efekt wyszeld sredni. Generalnie pompa halasowala w skrajnych polozeniach kol. Za regeneracje zaplacilem chyba 200zl i za 35 kupilem uszczelke na waz ktory montowany jest od gory (wymienilem w zeszlym tygoniu). Teraz troche halasuje na zimnym silniku. Mam na nia 2 lata gwarancji wiec jezdze poki co, ale bede sie sklanial do wymiany na uzywke, bo nowa w ASO to troche drogo wychodzi. Jakie masz objawy u swojej pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 38 minut temu, zazulwwa napisał: Witam, pompa wspomaganie w moim Legacy IV 2.0 137 koni powoli się " kończy ". Pytanie jest następujące, czy pompa każda pompa z Legacy rocznikowo jest taka sama? Czy z 165 konnego , anglika 2.5 lub 3.0 będzie pasować? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka 2.0L i 2.5L (takie same dla przed i poliftów czyli 2003-2009) 34430AG000 34430AG001 34430AG0019L 34430FG0209L 34430FG021 3.0L 34430AG011 34430AG0119L Oczywiście to dla pojazdów EU... US ma na 100% inną. Nie wiem, jak w wersjach UK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Kierownica chodzi coraz ciężej. Wyje w skrajnych położeniach, a rano po 1 odpaleniu przeskakuje jakby wogole nie było wspomagania Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Kierownica chodzi coraz ciężej. Wyje w skrajnych położeniach, a rano po 1 odpaleniu przeskakuje jakby wogole nie było wspomagania Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka WOJO odpisał konkretnie. Ok takich objawów nie mam. Nawet jakby chodziła ciszej. Może się jeszcze odpowietrza po wymianie uszczelki.Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remuch Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Ja kupiłam kupiłem używkę na allegro za 350 zł, chodzi jak nowa już od roku Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartłomiej Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 W dniu 18.10.2017 o 14:44, polter_83 napisał: Hej, Z tego co kojarze to nie sa i raczej sie roznia. Na aledrogo mozesz zobaczy jak wygladaja pompy od 137 KM i 165 KM powinny sie roznic. Na wiosne robilem regeneracje pompy u siebie i efekt wyszeld sredni. Generalnie pompa halasowala w skrajnych polozeniach kol. Za regeneracje zaplacilem chyba 200zl i za 35 kupilem uszczelke na waz ktory montowany jest od gory (wymienilem w zeszlym tygoniu). Teraz troche halasuje na zimnym silniku. Mam na nia 2 lata gwarancji wiec jezdze poki co, ale bede sie sklanial do wymiany na uzywke, bo nowa w ASO to troche drogo wychodzi. Jakie masz objawy u swojej pompy? W manualu jest jasno napisane, że pompa jest słyszalna do osiągnięcia optymalnej temperatury silnika. Ktoś nawet na forum o tym pisał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 W manualu jest jasno napisane, że pompa jest słyszalna do osiągnięcia optymalnej temperatury silnika. Ktoś nawet na forum o tym pisał... To by się zgadzało Na zimnym trochę ją słyszę.Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się