PrzemoST Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Po przeczyszczeniu przepływki auto odżyło, ale dziś po sprawdzeniu doładowania załamka.Ciśnienie buduje się wolno i sięga max 0,7-0,8 bara (ale już wymęczone). WG, aktuator sprawdzone, przewody podciśnienia też. Coś jeszcze może bruździć? Prekat, intercooler? Pomocy!:) Edytowane 14 Października 2017 przez PrzemoST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Możliwe, że masz jakieś nieszczelności w układzie i dlatego nie ładuje tak jak powinno. Może być rozszczelniony intercooler. Blow-off'a nie masz? To zawsze jest pierwszy podejrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Jest seria w 100 proc. DV seryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Mialem taki przypadek jak mialem nieszczelny uppaipe ten co idzie z kolektora do turbo uciekaly spaliny na i wolno turbo wstawalo ale jak nie gzebales przy wydechu to raczej sterowanie turbo przeczysc selenoid mozesz profilatycznie przeplywomierz i dokladnie pospeawdzaj moze jeszcze pekla ci ta rura plastikowa co nachodzi na turbo ona czesto peka w miejscu polaczenia pod opaska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) uppipe szczelny, jest nowy fakt. Jest tendencja do spadku peaka wraz ze wzrostem temperatury. Rano, po resecie kompa zahaczało tak jak fabryka: 0,9, po dystansie kilkukilometrowym, ciężko było wydobyć 0,8. Edytowane 15 Października 2017 przez PrzemoST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Szukaj nieszczelności, gdzieś jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Problem teoretycznie rozwiązany: ubiegloroczna zmiana turbo z wrx 2006 wraz aktuatorem, który, z tego co wyczytałem, ma inną sprężynę niż -2004, sądząc po mniejszej średnicy fabrycznego restryktora, o bardziej miękkiej charaktrystyce. W teorii tłumaczy to wcześniejsze otwarcie WG i niedoładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się