niebieskiultras Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Jak zakodować pilota od centralnego? Wymieniłem baterię i pilot nadal nie działa. Wiem że trzeba kostki białe spiąć ale co dalej ? Przy okazji obok białych Kostek sa zielone. Te zielone mają być spięte czy rozpiete ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Kostki serwisowe, rozpięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Przerabiałem to u siebie Temat rzeka Ile ludzi tyle procedur kodowania Skończyło się wizytą u elektronika. 40 zł i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 chyba padł mi zapasowy pilot bo podczas kodowania nie reaguje a analogicznie gdy koduje główny pilot jest reakcja zamków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Ja już kupiłem ze zdechłym pilotem. Niestety mam tylko jeden. Nie wysyła sygnału i mogiła. A zimą się to przydaje, bo zamki potrafią mi zamarznąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Dnia 26.09.2017 o 19:19, niebieskiultras napisał: chyba padł mi zapasowy pilot bo podczas kodowania nie reaguje a analogicznie gdy koduje główny pilot jest reakcja zamków Albo jeden pilot jest ciągle zakodowany a drugi ciągle nie. Jeżeli chcesz mieć pewność odnośnie swojej teorii o padniętym musisz najpierw wykasować z pamięci centralki wszystkie dotychczasowe piloty i dopiero wówczas spróbować na nowo dopisać jako nowe piloty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 30 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Godzinę temu, 4444 napisał: Albo jeden pilot jest ciągle zakodowany a drugi ciągle nie. Jeżeli chcesz mieć pewność odnośnie swojej teorii o padniętym musisz najpierw wykasować z pamięci centralki wszystkie dotychczasowe piloty i dopiero wówczas spróbować na nowo dopisać jako nowe piloty. Zrobiłem tak ze że oba piloty przestały reagować Koduje ten co nie działał i zero reakcji Następnie koduje ten co wcześniej działał i reakcja zamka jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 To masz jeszcze jedną możliwość, że poprzednik dał ci pilota od innej wersji. Lub faktycznie padnięty, tylko pytanie bez odpowiedzi. Jeżeli chcesz sprawdzić czy wysyła sygnał podjedź do warsztatu co ma tester częstotliwości i szybko będziesz wiedział jaki jest stan tego martwego = może padnięte tylko mikro styki pod przyciskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 1 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 12 godzin temu, 4444 napisał: To masz jeszcze jedną możliwość, że poprzednik dał ci pilota od innej wersji. Lub faktycznie padnięty, tylko pytanie bez odpowiedzi. Jeżeli chcesz sprawdzić czy wysyła sygnał podjedź do warsztatu co ma tester częstotliwości i szybko będziesz wiedział jaki jest stan tego martwego = może padnięte tylko mikro styki pod przyciskami. Pilot jest zespolony z kluczykiem więc raczej to od tego auta skoro normalnie odpalam na zapasowym kluczu. Zobacze czy sygnał wysyła bo może faktycznie gdzieś sa zimne luty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 najczęściej w takich jak twój przypadek to wina samych mikrowłącznika pod przyciskiem 1` połamane blaszki wewnątrz 2` zapocenie/zalanie 3` zwarcie przycisku = ciągłe nadawanie uniemożliwia zakodowanie i szybko rozładowuje baterię jadąc na sprawdzenie pilota weź nową baterię ale ją załóż przed samym testem, niektóre nadajniki mają blokadę przed takim zwarciem i po kilku sec ciągłego nadawania programowo odcina sygnał, więc aby mieć pewność wkładasz baterię tuż przed sprawdzeniem=odbiornikiem testowym. Droższe usterki to nadajnik, mikrokontroler, wówczas łatniej za podobne pieniądze założyć zewnętrzny sterownik centralnego zamka ale już z modułem komfortu = otwieranie/zamykanie szyb i ewentualnie szyberdachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się