Skocz do zawartości

Legacy 3 kodowanie pilota centralnego


niebieskiultras

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zakodować pilota od centralnego? 

Wymieniłem baterię i pilot nadal nie działa.

Wiem że trzeba kostki białe spiąć ale co dalej ?

Przy okazji obok białych Kostek sa zielone. Te zielone mają być spięte czy rozpiete ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.09.2017 o 19:19, niebieskiultras napisał:

chyba padł mi zapasowy pilot bo podczas kodowania nie reaguje a analogicznie gdy koduje główny pilot jest reakcja zamków

 

 

Albo jeden pilot jest ciągle zakodowany a drugi ciągle nie.

Jeżeli chcesz mieć pewność odnośnie swojej teorii o padniętym musisz najpierw wykasować z pamięci centralki wszystkie dotychczasowe piloty i dopiero wówczas spróbować na nowo dopisać jako nowe piloty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, 4444 napisał:

 

 

Albo jeden pilot jest ciągle zakodowany a drugi ciągle nie.

Jeżeli chcesz mieć pewność odnośnie swojej teorii o padniętym musisz najpierw wykasować z pamięci centralki wszystkie dotychczasowe piloty i dopiero wówczas spróbować na nowo dopisać jako nowe piloty. 

Zrobiłem tak ze że oba piloty przestały reagować

Koduje ten co nie działał i zero reakcji

Następnie koduje ten co wcześniej działał i reakcja zamka jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz jeszcze jedną możliwość, że poprzednik dał ci pilota od innej wersji. Lub faktycznie padnięty, tylko pytanie bez odpowiedzi. Jeżeli chcesz sprawdzić czy wysyła sygnał podjedź do warsztatu co ma tester częstotliwości i szybko będziesz wiedział jaki jest stan tego martwego = może padnięte tylko mikro styki pod przyciskami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, 4444 napisał:

To masz jeszcze jedną możliwość, że poprzednik dał ci pilota od innej wersji. Lub faktycznie padnięty, tylko pytanie bez odpowiedzi. Jeżeli chcesz sprawdzić czy wysyła sygnał podjedź do warsztatu co ma tester częstotliwości i szybko będziesz wiedział jaki jest stan tego martwego = może padnięte tylko mikro styki pod przyciskami. 

Pilot jest zespolony z kluczykiem więc raczej to od tego auta skoro normalnie odpalam na zapasowym kluczu.

 

Zobacze czy sygnał wysyła bo może faktycznie gdzieś sa zimne luty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najczęściej w takich jak twój przypadek to wina samych mikrowłącznika pod przyciskiem

1` połamane blaszki wewnątrz

2` zapocenie/zalanie

3` zwarcie przycisku = ciągłe nadawanie uniemożliwia zakodowanie i szybko rozładowuje baterię

jadąc na sprawdzenie pilota weź nową baterię ale ją załóż przed samym testem, niektóre nadajniki mają blokadę przed takim zwarciem i po kilku sec ciągłego nadawania programowo odcina sygnał, więc aby mieć pewność wkładasz baterię tuż przed sprawdzeniem=odbiornikiem testowym.

 

Droższe usterki to nadajnik, mikrokontroler, wówczas łatniej za podobne pieniądze założyć zewnętrzny sterownik centralnego zamka ale już z modułem komfortu = otwieranie/zamykanie szyb i ewentualnie szyberdachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...