Skocz do zawartości

Forester 1998 2.0


jasnyp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Moje autko i moje pierwsze Subaru - wolnossące 2.0 rocznik 1998. Od stycznia w kraju wcześniej za zachodnią granicą. 

 

Zrobione - Remont silnika - niestety były przedmuchy grzał się na krótkich dystansach - czyli upg, pierścionki, rozrząd etc ... dalej -> regulacja, świeże płyny i jeździ pięknie!

 

Do zrobienia - poprzedni właściciel wymieniał przednią szybę i prawdopodobnie nie zrobiono tego porządnie przez co po ściągnięciu profilu z uszczelką z lewej strony przedniej szyby ( jeden z klipsów mocujących był uszkodzony przez co profil wypiął się podczas jazdy) widać paskudną rdzę ... trzeba ściągnąć przednia szybę i oddać do lakiernika - widać to na zdjęciu, jakas rada od Was?

Wahacze przód oraz wózek tylny zaczynają mocno łapać rudą.

W planie skidplate / podnosimy go / montujemy z przodu lampy marshal'a /felgi do piaskowania i malowania na czarny mat.

 

.... reasumując jestem zadowolony z posiadanego modelu.

 

Pozdrawiam mrugających w Poznaniu.

Paweł

,

 

IMG_0363.JPG

IMG_0364.JPG

IMG_0368.JPG

IMG_0372.JPG

IMG_0366.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ta ruda cos jest na rzeczy bo u mnie w tym samym miejscu sie pojawia.

Co do podnoszenia to idz w podkladki pod amorki.

Ja mam komplet sprezyn Ironman i jest fajnie, wysoko, ale te sprezyny sa za twarde.

Auto super sie prowadzi na asfalcie, ale w terenie jest za sztywno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasnyp - możesz napisać coś więcej o tych klipsach mocujących uszczelkę? U mnie w SG też odchodzi w jednym miejscu (na szczęście rudej nie ma) i nie wiem jak to dobrze przymocować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasnyp super baza do dłubania. Ja też w tym roku nabyłem Forka i jestem mega zadowolony. Sporo zrobiłem z mechanicznych rzeczy, dokupiłem ładne felgi + dobre opony letnie i teraz śmigam aż miło i nie mogę doczekać się zimy :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Yanas napisał:

Jasnyp - możesz napisać coś więcej o tych klipsach mocujących uszczelkę? U mnie w SG też odchodzi w jednym miejscu (na szczęście rudej nie ma) i nie wiem jak to dobrze przymocować.

Pod profilem są 4 klipsy mocujące - z tego co się dowiedziałem w autoryzowanym - są one jednorazowe tj. po zdjęciu np. przy wymianie szyby trzeba założyć nowe bo już dobrze nie trzymają. Nowe w autoryzowanym z tego co pamiętam ~15pln sztuka. U mnie właśnie nie trzymały i "puściły" przy prędkości. Jak zdjąłem profil to się okazało, że zamiast 4 klipsów były tylko 3 ... 

To jest prio w aucie bo razi w oczy - tymbardziej, że nie mam założonej tej uszczelki no i RUDA ... 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Jezeli chodzi o zawieszenie to zadnych podkladek i zadnego podnoszenia, nie ustwisz kątów na geometri i sie nie bedzie juz tak prowadzil. U siebie wymienilem na nowe amory i sprężyny i po geometrii na asfalcie zajebiscie a w terenie bez wiekszego problemu jezdzilem za Patrolami moze nie wszedzie bo go nie topiłem ale daje rade. Tylko opona odpowiednia jest potrzebna ja jeżdze na A/T Hankook'a. Jezeli chodzi o rdze to niestety przypadłosc japonczykow tylna belka to wspomnienie i spradz tylne kielichy bo tez lubią zardzewiec szczegolnie na połączeniu blach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...