Trociniarz Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Witajcie, Na serwisie przed zakupowym w ASO jako usterki do wymiany podano mi osłony termiczne, który są skorodowane i prawie nie istnieją. W ASO to łaczny koszt ok 1200zł za te od kolektora i ok 600 za pozostałe, istnieją jakieś zamienniki ..... czy zamawiać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 To ile Ty masz przebiegu? Mój Gacek ma 190 kkm i są legutko jak nie nowe ale jakbym je odmyl to prawie nówki! Ja bym szukał uzywek- toż to kawałek blachy!Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trociniarz Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Przebieg 161 tys km, co ciekawe tej korozji w samochodzie nigdzie nie ma wiecej niż ustawa przewiduje, auto było garażowane ale jak widać te osłony trafił szlag . Jeśli trafie w bdb stanie używane to faktycznie - bede się rozglądał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Coś szybko je wzięło. Szukaj na allegru, dzwoń po ludziach którzy wystawiają tam części z rozbiórki takich gtekowWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Szybko je wzieło? No ja Cię proszę, te osłony termiczne maja jakby nie patrzec 18 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 No ale to chyba jakaś nierdzewka/ mocny ocynk? Nie sprawdzałem aż tak dokładnie u siebie ale z wyglądu to moje po 12 latach mają dosłownie kilka wzerkow średnicy 2-3 mm, przynajmniej od góry. A jak nie namierzysz używek to ja bym pomyślał nad dobrym bandażem i impregnatem. Opinie są na ten temat rozne, tak czy inaczej markowy bandaż wyjdzie 20, może 30% ceny osłon a przynajmniej nie będzie próbował rezonowaćWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trociniarz Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Teraz, recki napisał: No ale to chyba jakaś nierdzewka/ mocny ocynk? Fajnie by było, żeby cokolwiek w GT chociaż ocierało się o te piękne słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Kolektory musisz mieć osłonięte bez dwóch zdań. Jeżeli osłony na kolektorach nie nadają się już do podratowania spawarką to możesz kupić nowe/używane albo owinąć kolektor bandażem termicznym. Warto zainwestować w dobry bandaż choć i to nie gwarantuje, że po roku czy dwóch nie będą konieczne poprawki. U mnie jest newralgiczne miejsce, gdzie raz do roku bandaż się kruszy i muszę poprawiać. Z bandażem też jest większe ryzyko przy ew. wycieku oleju, ale to bardzo czarny scenariusz. Pozostałe osłony z katalizatora ja osobiście w moich poprzednich Subarakach po prostu wyciąłem. W STI z kolei... nie mam od turbo już nic poza rurą kanalizacyjną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się