Jump to content

Osłony termiczne GT my99


Trociniarz
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

 

Na serwisie przed zakupowym w ASO jako usterki do wymiany podano mi osłony termiczne, który są skorodowane i prawie nie istnieją.

W ASO to łaczny koszt ok 1200zł za te od kolektora i ok 600 za pozostałe, istnieją jakieś zamienniki ..... czy zamawiać ?

osłony.jpg

osłony2.jpg

Link to comment
Share on other sites

To ile Ty masz przebiegu? Mój Gacek ma 190 kkm i są legutko jak nie nowe ale jakbym je odmyl to prawie nówki! Ja bym szukał uzywek- toż to kawałek blachy!

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Przebieg 161 tys km, co ciekawe tej korozji w samochodzie nigdzie nie ma wiecej niż ustawa przewiduje, auto było garażowane ale jak widać te osłony trafił szlag .

Jeśli trafie w bdb stanie używane to faktycznie - bede się rozglądał .

Link to comment
Share on other sites

Coś szybko je wzięło. Szukaj na allegru, dzwoń po ludziach którzy wystawiają tam części z rozbiórki takich gtekow

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

No ale to chyba jakaś nierdzewka/ mocny ocynk? Nie sprawdzałem aż tak dokładnie u siebie ale z wyglądu to moje po 12 latach mają dosłownie kilka wzerkow średnicy 2-3 mm, przynajmniej od góry. A jak nie namierzysz używek to ja bym pomyślał nad dobrym bandażem i impregnatem. Opinie są na ten temat rozne, tak czy inaczej markowy bandaż wyjdzie 20, może 30% ceny osłon a przynajmniej nie będzie próbował rezonować

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kolektory musisz mieć osłonięte bez dwóch zdań. Jeżeli osłony na kolektorach nie nadają się już do podratowania spawarką to możesz kupić nowe/używane albo owinąć kolektor bandażem termicznym. Warto zainwestować w dobry bandaż choć i to nie gwarantuje, że po roku czy dwóch nie będą konieczne poprawki. U mnie jest newralgiczne miejsce, gdzie raz do roku bandaż się kruszy i muszę poprawiać. Z bandażem też jest większe ryzyko przy ew. wycieku oleju, ale to bardzo czarny scenariusz. 

Pozostałe osłony z katalizatora ja osobiście w moich poprzednich Subarakach po prostu wyciąłem. W STI z kolei... nie mam od turbo już nic poza rurą kanalizacyjną :P 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...