Janusz Rabka Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Witam Mam następujący problem, gdy silnik jest zimny, nie nagrzany, podczas gwałtownego przyśpieszenia szczególne na 2-gi i 3-biegu w zakresie obrotów 2000-2500 występuje zjawisko, kangura,wyczuwalny brak mocy. Powyżej 2500 obrotów auto się wkręca bez problemów. Gdy auto się nagrzeje do optymalnej temperatury, zjawisko zanika ale jest wyczuwalny chwilowy spadem mocy w zakresie 2000-2500 obrotów. Auto nie ma żadnych błędów typu check czy innych...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 A poza tym problem opisywany. Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Rabka Opublikowano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 szukałem i nic nie znalazłem ...może jakiś post podrzucisz?albo namiary gdzie mam szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Zmienna geometria do kontroli. Turbosprężarki oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Hej Ja mam identyczny problem. Nie wywala żadnych błędów. Zauważyłem jeszcze, że przy miarowym dodawaniu gazu to zjawisko nie występuje. Pojawia się jedynie jak mocno wcisnę pedał gazu. Jeżeli należy pochylić się nad zmienną geometrią turbiny to jak to zrobić, jak zdiagnozować? Czy ktoś może podpowiedzieć? Czy ew turbo do regeneracji czy można to ogarnąć inaczej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 20 godzin temu, atlas1977 napisał: Jeżeli należy pochylić się nad zmienną geometrią turbiny to jak to zrobić, jak zdiagnozować? Czy ktoś może podpowiedzieć? Czy ew turbo do regeneracji czy można to ogarnąć inaczej. Można to przeczyścić bez demontażu turbiny, ale w pewnym zakresie. Powinien to ogarnąć każdy, kto zajmuje się Subaru. Ja miałem to robione dwa razy w ASO, raz w niezależnym warsztacie specjalizującym się w Subarakach i każdy wiedział o co chodzi. Nie zawsze to pomoże do końca, ale na ogół jest znacząco lepiej. Takie objawy pojawiają się jak dużo jeździ się po mieście i w korkach łopatki nie zmieniają za często swojego położenia. Regeneracja turbiny to trochę za dużo, jeśli jest szczelna i cała. Jak nie pomoże czyszczenie z zewnątrz, to ostatecznie można zdjąć i wyczyścić po otwarciu, ale to już blisko remontu. Spróbuj najpierw czyszczenia "z zewnątrz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 22 godziny temu, Pitz napisał: Można to przeczyścić bez demontażu turbiny, ale w pewnym zakresie. Powinien to ogarnąć każdy, kto zajmuje się Subaru. Ja miałem to robione dwa razy w ASO, raz w niezależnym warsztacie specjalizującym się w Subarakach i każdy wiedział o co chodzi. Nie zawsze to pomoże do końca, ale na ogół jest znacząco lepiej. Takie objawy pojawiają się jak dużo jeździ się po mieście i w korkach łopatki nie zmieniają za często swojego położenia. Regeneracja turbiny to trochę za dużo, jeśli jest szczelna i cała. Jak nie pomoże czyszczenie z zewnątrz, to ostatecznie można zdjąć i wyczyścić po otwarciu, ale to już blisko remontu. Spróbuj najpierw czyszczenia "z zewnątrz". Dziękuję za informację. Podglądałeś może speców, którzy Ci to robili? Chciałbym się sam zabrać za to ale nie wiem jak temat ugryźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Niestety nie, samochód został, a ja do roboty... Nie było to jakieś koszmarnie drogie - ze 2-3 stówki o ile dobrze pamiętam, więc na pewno nie jakieś mega skomplikowane. Turbina jest od spodu, więc musisz mieć jakiś kanał lub podnośnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) W dniu 27.09.2017 o 09:39, Pitz napisał: Niestety nie, samochód został, a ja do roboty... Nie było to jakieś koszmarnie drogie - ze 2-3 stówki o ile dobrze pamiętam, więc na pewno nie jakieś mega skomplikowane. Turbina jest od spodu, więc musisz mieć jakiś kanał lub podnośnik z miejscem nie ma problemu będę się temu musiał przyjrzeć bo oprócz nastawnika tych łopatek to nie wiem co jeszcze na wierzchu może być wartego przeczyszczenia. No i wlazłem pod auto, pooglądałem tu i tam i nadal nie mam pojęcia co i gdzie przeczyścić. Gruszka działa i trzyma ciśnienie. Edytowane 6 Października 2017 przez atlas1977 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 szarpie jak szarpało......ktoś coś wymyślił??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się