Jehuty Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Witam, jako że jestem nowy. Posiadam subaru gc aktualnie silnik 2.0 N/A ale trochę się nim bawiłem z kolegą choć efekt jest to... no właśnie kombinowałem z regulatorem ciśnienia paliwa próbowałem taki od 1.6 i od 2.0 bo trochę jest pomieszane w komputerze tak czy siak żaden nie trafia w ten punkt G co szukam, dlatego kupiłem uniwersalny z regulacją ale szukam jakiegoś punktu zaczepienia (widełek od jakich zacząć) nie wiem na ile sprawne były te regulatory. Potrzebuje jakieś dane, ile daje ten z 1.6 ej16 93' 90 km a ile daje ten z 2.0 ej20j 125 km 01'. Jak by ktoś miał link do jakiś materiałów z takimi czystymi danymi był bym bardzo wdzięczny, pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Podejrzewam, ze w NA tez jest cos ok 2.9 do 3.2 bara? Ale zgaduje teraz troche. Podejrzewam, ze serwisowka takie informacje zawiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jehuty Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Ok zawsze coś trochę wysokie myślałem że niższe, dzięki za info na razie walczę z przejściówką do regulatora bo coś nie ma na allegro :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jaszczak Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Witam. Jeśli jesteś jeszcze na forum i cokolwiek ustaliłeś w kwestii ciśnienia proszę o info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 U mnie w 2.0 115KM ciśnienie wyglądało tak jak na filmiku a silnik był zdrów jak rybka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jaszczak Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 U mnie na orginalnym regulatorze 2.0 do 2.3 bar. Martwi mnie szybki spadek ciśnienia po tym jak pompa poda paliwo i silnik nie pracuje, dosłownie sekundy. Wydaje mi się że ciśnienie powinno być utrzymywane w układzie paliwowym, czy się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jaszczak Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 (edytowane) W sobotę założyłem uniwersalny regulator ciśnienia Tomei. Ustawiłem ciśnienie na 2.5 bara i zresetowałem komputer poprzez odłączenie akumulatora (trochę przez przypadek ponieważ w drugim aucie padł mi aku). Przejechałem w sumie ok. 100km i zauważyłem, że auto zaczęło równo przyspieszać bez szarpania i tak samo przestało szarpać przy puszczaniu pedału gazu. Ogólnie zawsze podczas odpalania zimnego silnika czułem zapach benzyny z wydechu, teraz tego nie zaobserwowałem. Mam zamiar dalej obserwować auto i ewentualnie będę wprowadzał korekty o których postaram się informować. Edytowane 21 Lutego 2021 przez Piotr Jaszczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jaszczak Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Po przejechani kilkuset kilometrów wrócił problem z mocą w zakresie 2.5-3k obr. Problemem okazał się czujnik spalania stukowego. Czujnik był sprawny. Po zastosowaniu Gary's Fixa problem ustał, auto przyspiesza i jeździ normalnie. Link do wątku dołączam poniżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurombo Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 cześć, a ustaliłeś już jakie powinny być ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się