Skocz do zawartości

Track Day tor poznań 21.06.2017


Ranker

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest popularny kierunek na tym forum. Nasze auta źle znoszą "poznańską chłostę"- ciągły but na wysokich biegach przez 8 sesji. Ja nie jadę , bo auto znowu w naprawie. Jedź, a jak wrócisz, napisz jak Ci poszło..... ja robię 1:52 na extremach... 

 

klimat fajny, auta grube, tor szybki:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcinwrxsti Co masz dokładnie na myśli mówiąc że ,,auta źle znoszą poznańską chłostę" ? Taki wymagający tor? 

 

Jadę Imprezką STI 2003, pierwszy raz na poznaniu więc w sumie nie wiem czego się spodziewać. 

Edytowane przez Ranker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciez napisal w tym samym poscie: 

15 godzin temu, marcinwrxsti napisał:

Nasze auta źle znoszą "poznańską chłostę"- ciągły but na wysokich biegach przez 8 sesji.

 

A ja Ci dopisalem:

13 godzin temu, Platon napisał:

Uwazaj co by auta nie przegrzac.

 

Obserwuj temp oleju, wody i uwazaj na hamulce, ktore lubia sie skonczyc w pewnym momencie. (oczywiscie zalezy od stylu jazdy i zalozonych hebli). ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem  raz swoim gc8 teraz w kwietniu. Temp zewn koło +20*C, czasem przelotny deszcz. Płyn chłodniczy w normie, ale na ostatnich 2 okrążeniach sesji temp oleju Millers 10w60 bez chłodnicy dodatkowej pod 120*C(czujnik w głowicy).

1.55 na  Michelin PilotSport 215/45/17.

 

Wrażenia z pierwszego wyjazdu niezapomniane. Trochę strachu ale też ulgi że auto przetrwało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, MariuS napisał:

Ja byłem  raz swoim gc8 teraz w kwietniu. Temp zewn koło +20*C, czasem przelotny deszcz. Płyn chłodniczy w normie, ale na ostatnich 2 okrążeniach sesji temp oleju Millers 10w60 bez chłodnicy dodatkowej pod 120*C(czujnik w głowicy).

1.55 na  Michelin PilotSport 215/45/17.

 

Wrażenia z pierwszego wyjazdu niezapomniane. Trochę strachu ale też ulgi że auto przetrwało :D

Czas bardzo  dobry. Jakie parametry auta? Serią nie dałbym rady tak pojechać:-) na tptd byłeś? Na którym konkretnie? Rzuć linka z wynikami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GC8 GT z motorem Sti99 na vf28 1.2b i skrzynia też z akiego sti + dyfrem póki co też otwatym sti99. Hamownia niedługo bo jestem po finalnym strojeniu na mocniejszej mapie 1.3b

 

Tor poznań zlot mazdaspeed na przyrządach pomiarowych z tptd.

 

 

Rx8 pierwsze to K20+kompressor :D  Szatan auto i kierownik. Koło 360KM

 

Zabawa przednia ja popełniłem np błąd żółtodzioba. Nadmuchane 2.3/2.1b w oponach i mimo temp zewn przy pomiarze znajomego po 3 sesji było koło 3b :/  Nowe opony a środek zryty tak że na śmietnik...

Także warto sprawdzać częściej ciśnienie. Ja jeszcze miałem problem z przerywaniem sporadycznym na łukach co x- okrążenie. Myślałem że to problem niespełna połowy paliwa w baku (że mało) a okazało się że winił uszkodzony czujnik prędkości w skrzyni biegów. Na torze Poznań pojawił się sporadycznie i raz tylko odciął zapłon na 4.4rpm ale Bednar 2tyg później już nie ukończyłem.. :/   Zajechany do zera bieżnik środkowy na mokrym + co chwilę odcinający zapłon na 4.4rpm i totalna porażka. 

Kupilem nowy czujnik i problem znikł. W starym uszkodziła się obudowa. Wcześniej nawet na pseudo upalaniu ulicznym czujnik nie przerywał. Jednak szykany szybkiego poznania i przeciążenia robią swoje...

 

 

 

GENERALKA.pdf

Edytowane przez MariuS
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie:-) szybka jazda:) musimy kiedyś się spotkać na tptd I z Platonem - wyczytałem, ze 1:54 pojechał swoim wrx-em.:-) 

 

Przerywanie na Poznaniu to częsty problem w naszych autach.

cisnienie i geometria bardzo ważne. Ja pompuje 1.8 "na chłodno ". Rośnie do 2,2-2,5 w zależności od temperatury.

Czas 1:52,9 zrobiłem na nalewkach "Extreme" vr2 średni przód miękki tył. Auto ( zawias, hamulec, wydech,waga itd) seria. Zakuty na 320 i 500. Jechałem 5 marca na tptd. Czasy są na stronie tptd w zbiorczej formie i bałaganie ale można mnie znaleźć( Marcin Markowicz nr 48 ,klasa sport).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przerywa  najczesciej na pierwszym zakrecie po prostej startowej (najdluzszy i chyba najszybszy, a na dodatek jeszcze w prawo ;) ) przy polowie baku mniej wiecej. 

Opony tez 1,8 a nawet 1,7 bar czasami. 

Teraz wybieram sie wrzesien/pazdziernik jak dam rade.

A to moje ostatnie przejazdy. Najbardziej cieszy powtarzalnosc. :D

 

 

poznan.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Platon napisał:

U mnie przerywa  najczesciej na pierwszym zakrecie po prostej startowej (najdluzszy i chyba najszybszy, a na dodatek jeszcze w prawo ;) ) przy polowie baku mniej wiecej. 

Opony tez 1,8 a nawet 1,7 bar czasami. 

Teraz wybieram sie wrzesien/pazdziernik jak dam rade.

A to moje ostatnie przejazdy. Najbardziej cieszy powtarzalnosc. :D

 

 

poznan.JPG

Tez zatem wtedy pojadę:-) teraz za gorąco:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że poruszyliście temat ciśnienia w oponach bo bym nie widział ;D  w Słoneczny dzień ok 25 stopni taki jak zapowiadają na środę 1,7 na chłodno spuścić czy więcej? 

Oponki mam PremiumContact 6 na razie cywilne:unsure:, na następny wypad się kupi porządniejszą gumę... :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz zapie#dziel w robocie więc dopiero  piszę. Może w weekend się zbiorę jak będzie więcej czasu jakieś fotki wrzucę :P

 

Generalnie wypad bardzo udany mega się cieszę że brałem udział, pojechałem z kumplem który jeździł GLA 250. 

Na początku była długa sesja treningowa w 3 sektorach toru, wężykiem jeździliśmy jeden za drugim co pozwoliło zapoznać się z torem i mniej więcej przyzwyczaić się do prędkości. Pierwsze spostrzeżenie tor mega szybki B) Akurat za M3 e92 jeździłem niełatwo było dogonić :D z Każdą osobą instruktor raz się przejechał ale nie miał czasu dużo podpowiedzieć.

Później były sesje pomiarowe. Na pierwszą nie zdążyliśmy bo trzeba było egzamin zdać + wypożyczyć kask...

Drugą sesje pomiarową nam odwołali ponieważ spaliła się Mazda Mx-5...jedno kółko powoli zrobiłem i ściągnęli nas do Depo.

3 sesje przejechałem sam. 

4 sesje przejechałem z instruktorem, dużo wskazówek otrzymałem ale czasu nie wykręciłem żadnego, musiałem też raz zjechać do depo bo myślałem że dostałem czerwoną flagę za wyprzedzanie, na szczęście tyczyło się to bmw za mną - Kara za wyprzedzanie na zakrętach 1000zł...  od 4 sesji był open bardzo ciasno było, z jednej strony wyprzedzają Cie porschawki a z drugiej strony ktoś dużo wolniejszy przed blokuje. Ciężko się jeździło dla mnie.

 

W ostatnich dwóch sesjach nie braliśmy udziału, kumpel zagotował heble w GLA i bał się że mu pedał wpadnie znowu w podłogę, chcieliśmy też wrócić o sensownej godzinie do Warszawy. Ja i tak się najeździłem uważam B) 

 

Tak jak zalecaliście temp pilnowałem, wskazówka cieczy ani razu nie drgnęła do góry, olej 100-120 stopni. Większość osób miała semi slicki, ja jeździłem na Continental premium contact 6, nie mam doświadczenia ale nie czułem dobrego trzymania, z ciśnieniem dużo kombinowaliśmy, udało się na gorących ustawić odpowiednie ciśnienie ale po 2 kółku jak się bardziej rozgrzewały czułem dużą różnice.  Instruktor powiedział mi że 2:05 na tych oponach powinienem robić jak pojeżdżę.

 

Dużo aut było zdecydowanie mocniejszych, kilka Porsche, M3-ki, M4, wydaje mi się że Poznań jest dla mocniejszych aut niż subaru. Ludzie tam polecali mi Tor w Radomiu albo ten nowy Silesia Ring jako bardziej techniczne i wolniejsze. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.06.2017 o 23:49, marcinwrxsti napisał:

Ładnie:-) szybka jazda:) musimy kiedyś się spotkać na tptd I z Platonem - wyczytałem, ze 1:54 pojechał swoim wrx-em.:-) 

 

Przerywanie na Poznaniu to częsty problem w naszych autach.

cisnienie i geometria bardzo ważne. Ja pompuje 1.8 "na chłodno ". Rośnie do 2,2-2,5 w zależności od temperatury.

Czas 1:52,9 zrobiłem na nalewkach "Extreme" vr2 średni przód miękki tył. Auto ( zawias, hamulec, wydech,waga itd) seria. Zakuty na 320 i 500. Jechałem 5 marca na tptd. Czasy są na stronie tptd w zbiorczej formie i bałaganie ale można mnie znaleźć( Marcin Markowicz nr 48 ,klasa sport).

 

Jeździsz STI 2.0 na tym torze? Dużo modyfikacji wprowadziłeś aby auto było bezpieczne na tym szybkim torze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...