Dorsz914 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Witam. Ostatnio wyskoczyły mi błedy p2444, p2433 oraz p1410. Z tego co wyczytałem wszystko kręci się wokół dodatkowej pompy powietrza wtórnego. Mam kilka pytań odnośnie tego: 1. Gdzie tą pompę można zlokalizować? Chciałbym ją podłączyć na krótko żeby sprawdzić czy działa. 2. Jeśli pompa okazała by się sprawna to co innego mogło by powodować ten błąd? 3. Lepiej zrobić czy się tego pozbyć i jakie były by koszta pozbycia się tego wraz z wgraniem odpowiednich poprawek do softu? Jak na razie to chyba tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucky Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Usuwaj dziada i tyle, u Dr Carfita kupisz zaślepki na blok, spec wyłączy w kompie i śmigasz bez problemu, u mnie to samo miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Mam na zbyciu takie zaślepki kpl 50 zł + koszt przesyłki, do tego musi Ci ktoś usunąć z softu wyświetlanie błędów koszt ok 400 zł i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 pompa współpracuje z egr, nawet jak sie kosc rozepnie lekko od EGR to potrafi wywalać byka z pompy, dobra diagnoza, albo całkowite usunięcie. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 No i pozostaje jeszcze cena, oryginalna pompa powietrza wtórnego troche kosztuje więc lepiej ją całkiem usunąć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Dnia 24.04.2017 o 12:51, bucky napisał: Usuwaj dziada i tyle, u Dr Carfita kupisz zaślepki na blok, spec wyłączy w kompie i śmigasz bez problemu, u mnie to samo miałem Tak też chyba zrobię. Dnia 24.04.2017 o 19:45, AlexClyde napisał: pompa współpracuje z egr, nawet jak sie kosc rozepnie lekko od EGR to potrafi wywalać byka z pompy, dobra diagnoza, albo całkowite usunięcie. pozdro Czy mógłbyś napisać gdzie tą pompę mogę zlokalizować lub wrzucić jakąś fotkę? Czy jest ona gdzieś pod intercoolerem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 pompa jest za akumulatorem, widać ją po otwarciu maski, między aku a kielichem przy skrzynkach z bezpiecznikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Mniej więcej tak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 W 30 minucie mówię o SAP: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Dnia 24.04.2017 o 18:29, Polak821 napisał: Mam na zbyciu takie zaślepki kpl 50 zł + koszt przesyłki, do tego musi Ci ktoś usunąć z softu wyświetlanie błędów koszt ok 400 zł i po sprawie. Poszło pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Czy ktoś zna jakiś warsztat w okolicach Olsztyna, który ogarnął by mi wywalenie tych błędów z kompa? Czy pozostaje mi tylko opcja u Jaco w Warszawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Odświeżam temat . Ostatnio zaświecił mi się check w forku . Auto 2,5 xt MY 06. Błąd nr: P2432 , przepływ powietrza w systemie powietrza wtórnego .czujnik ciśnienia obwód sygnał niski Bank1. Mysle pompa się zatarła: wytargałem pompę , pompa jak nowa . Po podpięciu na krótko działa . Po włożeniu do samochodu i podpieciu kostki brak reakcji. Check kilka razy się nie zaświecił po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów . Tzn jak zgasiłem i ponownie odpaliłem samochód . Ale denerwuje mnie to świecenie na desce. Wiem ze można to usunąć , zaślepić. Ale skoro pompa bez rdzy i ładnie chodzi to może niech działa dalej . I egr tez się chyba domyka i otwiera jeśli nie ma wilgoci w pompie . Może jakaś kostka nie łączy gdzieś ? Bezpieczniki sprawdzone . Dzieki za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 W jednym z zaworów jest czujnik ciśnienia. Cały ten układ to zło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Czyli może świrować czujnik ciśnienia który jest w jedny z zaworów ? Dziś check się nie zaświecił przez cały dzień . Chodź gasiłem go zapałem i jeździłem sporo. Z tego co widziałem to dostęp do tych zaworów jest marny . Bo chętnie bym je wyciągnął i zobaczył w jakim są stanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Wywal to ustrojstwo. Ja tak zrobiłem i mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się