Skocz do zawartości

Pompa powietrza wtórnego Impreza wrx 2006 2.5


Dorsz914

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio wyskoczyły mi błedy p2444, p2433 oraz p1410. Z tego co wyczytałem wszystko kręci się wokół dodatkowej pompy powietrza wtórnego. Mam kilka pytań odnośnie tego:

 

1. Gdzie tą pompę można zlokalizować? Chciałbym ją podłączyć na krótko żeby sprawdzić czy działa. 

2. Jeśli pompa okazała by się sprawna to co innego mogło by powodować ten błąd?

3. Lepiej zrobić czy się tego pozbyć i jakie były by koszta pozbycia się tego wraz z wgraniem odpowiednich poprawek do softu?

 

Jak na razie to chyba tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.04.2017 o 12:51, bucky napisał:

Usuwaj dziada i tyle, u Dr Carfita kupisz zaślepki na blok, spec wyłączy w kompie i śmigasz bez problemu, u mnie to samo miałem

Tak też chyba zrobię.

 

Dnia 24.04.2017 o 19:45, AlexClyde napisał:

pompa współpracuje z egr, nawet jak sie kosc rozepnie lekko od EGR to potrafi wywalać byka z pompy, dobra diagnoza, albo całkowite usunięcie. pozdro

 

Czy mógłbyś napisać gdzie tą pompę mogę zlokalizować lub wrzucić jakąś fotkę? Czy jest ona gdzieś pod intercoolerem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.04.2017 o 18:29, Polak821 napisał:

Mam na zbyciu takie zaślepki kpl 50 zł + koszt przesyłki, do tego musi Ci ktoś usunąć z softu wyświetlanie błędów koszt ok 400 zł i po sprawie. 

Poszło pw.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Odświeżam  temat . Ostatnio zaświecił mi się check w forku . Auto 2,5 xt MY 06. 

Błąd nr: P2432 , przepływ powietrza w systemie powietrza wtórnego .czujnik ciśnienia obwód sygnał niski Bank1.

Mysle pompa się zatarła:

wytargałem pompę , pompa jak nowa . Po podpięciu na krótko działa . Po włożeniu do samochodu i podpieciu kostki brak reakcji. 

Check kilka razy się nie zaświecił  po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów . Tzn jak zgasiłem i ponownie odpaliłem samochód . Ale denerwuje mnie to świecenie na desce. Wiem ze można to usunąć , zaślepić. Ale skoro pompa bez rdzy i ładnie chodzi  to może niech działa dalej . I egr tez się chyba domyka i otwiera jeśli nie ma wilgoci w pompie . 

Może jakaś kostka nie łączy gdzieś ? 

Bezpieczniki sprawdzone . 

Dzieki za wszelkie sugestie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może świrować czujnik ciśnienia  który jest w jedny z zaworów ? Dziś check się nie zaświecił przez cały dzień . Chodź gasiłem go zapałem i jeździłem sporo<_<. Z tego co widziałem to dostęp do tych zaworów jest marny . Bo chętnie bym je wyciągnął i zobaczył w jakim są stanie . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...