Slawskip Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 ładnie wyszło. Daj namiary na firmę i koszt takiej przeróbki (może być na PW). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 No kierownica świetnie wygląda, a jak z trzymaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 11 godzin temu, Krzychu91 napisał: No kierownica świetnie wygląda, a jak z trzymaniem ? Po porostu bosko To naprawdę dobry zabieg. Polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 "Przyszła kryska na matyska" Skończyło się sprzęgło. Ale ponieważ z natury jestem optymistą to ten fakt postrzegam jako możliwość "porobienia przy samochodzie" i uzyskania nowej funkcjonalności układu. Innymi słowy mój Kermit otrzymał kolejny nowy element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Znowu będę się chwalił. Wreszcie udało mi się znaleźć trochę czasu i ogarnąć temat podświetlenia przycisków sterowania radiem. Przyciski świecą ale ... na czerwono . W sumie to pasuje to nawet do koloru wskazówek w zestawie wskaźników. Ogólnie nie wygląda to źle, ale zastanawiam się czy jednak nie dokonać konwersji na kolor zielony, czyli zgodny z panującym trendem w subarakowej infrastrukturze. Inną modyfikacja była zmiana radia z 1 DIN na stacje multi 2 DIN. Zamontowana została stacja firmy GMS 7731 z androidem. Najistotniejszym celem tej modyfikacji było uzyskanie zestawu głośnomówiącego o relatywnie dobrych parametrach dźwięku. Mój poprzedni zestaw (Jabra Drive) nie nadawał do prowadzenia rozmów w czasie jazdy. Dodatkowym atutem była możliwość podłączenia przycisków sterowania radiem z kierownicy. Efekt starań poniżej. Przy okazji okazało się że muszę kupić cały panel radia i nawiewów, ponieważ poprzedni właściciel montując standardowe radio, podciął delikatnie brzegi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Na tych fotach czerwone podświetlenie wyglada bardzo dobrze. Chyba, że w realu jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 No właśnie w realu też nieźle wygląda. Kolor podświetlenia przycisków idealnie pasuje do koloru wskazówek na zestawie wskaźników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Dawno mnie tutaj nie było więc czas uzupełnić informacje. Jako, że przy ostatniej wizycie "na kanale" okazało się, że układ wydechowy, a konkretnie rura środkowa jest raczej w słabej kondycji trzeba było podjąć stosowane kroki. Została zatem zakupiona rura środkowa oraz uppipe i przy okazji wymiany kompletnego rozrządu wymieniono również te elementy. Jako zamienniki zastosowano elementy wykonywane przez renomowaną firmę MG Motorsport z Siemianowic Śl. Jak widać na poniższych zdjęciach uppipe jest owinięty ekranem przypominającym słynnego nimbusa. W przypadku produktów firmy MG jest to jednak nieco inna technologia, zwłaszcza w zakresie perforacji powierzchni blachy jak i wypełnienia przestrzeni pod ekranem. Pod ekranem znajduje się dodatkowa warstwa tkaniny ceramicznej, która skutecznie zmniejsza emisję ciepła. Zastosowanie takiej technologii pozwoli na ograniczenie negatywnego wpływu ciepła na np. uszczelnienie silnika (zwłaszcza uszczelki pokrywy zaworów) ale także pozwoli na lepsze wykorzystanie energii cieplnej w turbosprężarce. Wymiana upipe'u nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza w odniesieniu do zapieczonych nakrętek układu wydechowego ale po kilku godzinach solidnej walki system został opanowany. Trzeba przyznać, że zastosowanie takiego uppipe'u dało możliwość obniżenia prędkości obrotowej silnika przy której, "wstaje" turbosprężarka. Turbo zaczyna wyraźnie ładować o ok 400 może 500 obr/min wcześniej niż przy seryjnym uppipe. VID_20181105_144308.mp4 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkorespondent Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Kurde, zawsze mi się podobał ten twój WRX, właśnie ze względu na kolor, a nie wiedziałem, że masz go tu opisanego... aż miło poczytać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 15 godzin temu, xkorespondent napisał: Kurde, zawsze mi się podobał ten twój WRX, właśnie ze względu na kolor, a nie wiedziałem, że masz go tu opisanego... aż miło poczytać:) Dziękuję, faktycznie czasem uda mi się sklecić kilka zdań . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 No i niestety przydarzyła się awaria . Po wyjeździe do Stolicy zaczęła hałasować turbosprężarka. Muszę w tym tygodniu ją wyciągnąć i sprawdzić co się stało. Niestety obstawiam najgorszy scenariusz czyli konieczność regeneracji. Ehhh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Mówią, że nieszczęścia chodzą parami ... Cóż w moim przypadku tych par jest trochę więcej. Nosiłem się z zamiarem naprawy hałasującej turbosprężarki, a tu przydarzyły się jeszcze cieknące dekle, uszkodzona odma, uszkodzona rura dolotowa turbosprężarki oraz konieczność regulacji luzów zaworowych. No nic trza się brać do roboty: 1. turbo - sio, 2. kolektor - sio; 3. rura - up, 4. odma - up, 5. dekle (prawy i lewy) - sio, 6. Regulacja luzów zaworowych - must be... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Dzisiaj mały wypad pod znakiem benzyny i adrenaliny, mianowicie szybki Track Day na Torze Łódź. Trzeba przyznać, że warto czasem się tak "odmóżdżyć" 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozeek Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Zestawienie kolorystyczne nadwozia i felg - mistrz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Dziękuję, nieskromnie dodam, że też mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się