Skocz do zawartości

Forester I od A do Z


mariusz11111

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie wiem czy takowy temat już istnieje

Jeśli tak to proszę o nakierowanie mnie nią podobne tematy

Tak czy siak pisze w of topie więc problemu nie powinno być

 

Szukam forestera I generacji

Ma być to moje drugie auto do jazdy codziennej: zakupy, wypad na ryby, do lasu, czy też zwykła jazda po naszych polskich drogach

Padło na forestera, co niektórzy doradzają mi kupno tego auta z uwagi na sam wygląd z czym ja osobiście się nie zgadza to auto moim zdaniem ma coś w sobie i tego się będę trzymał

 

Powiem szczerze że nie mam zielonego pojęcia pod jakim kątem mam szukać forestera jakie wy silniki polecacie które są mniej a które bardziej awaryjne na co mam zwrócić szczególną uwagę czy kupować auto w kraju czy za granicą mam możliwość kupna z Niemiec bądź Francji kupować auto z LPG czy samemu po zakupie montowac

 

Budrzet jakim dysponuje to maks 14tys. zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbezpieczniej jak kupisz wolnossaka lecz tym nie pocisniesz za bardzo.

 

 

Szukaj auta z jak najmniejsza ilością rdzy.

Silniki wolnossące maja regulacje zaworów na śrubki wiec jest tanio.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na turbinie mam już auto do zabawy więc wystarczy.

Czytałem że wolnossacy 2.0 125km jest malowane

A czy w I generacji wychodziły silniki 2.0 X 158km i 2.0 XT 177km

I jak jest z opiniami silników 2.0 X 167km czytałem że auta z tymi silnikami były produkowane na rynek USA

A i co do skrzyni to szukać manualna ? Jak jest z automatem ? Są problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat jest pancerny jesli wymienia sie olej na czas chociaż zdarzają sie przypadki gdzie olej nie byl wymieniany przez 150 tys i jest wszystko ok. Ja mam ta skrzynie w imprezie i niestety jest uszkodzona (działa napęd na przód bo któryś z poprzednich właścicieli uszkodzil mechanicznie skrzynie)

Oczywiście 4eat nie ma co porównywać z nowymi skrzyniami. Subarowe AT musi pomyśleć czy na pewno chcesz teraz zrobic kickdown i wyprzedzać.

 

 

Ogólnie forek 1 bazuje na imprezie gc/gf.

Manual ma reduktor który przydaje sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem

A jeśli chodzi o silnik na którym się skupić

W pierwszej generacji wolnossacy s8lnik to 125 i 156 ?

Szukaj rocznika po 2000r z 2.0l 125KM silnikiem . Jak masz już auto do zabawy ,to wolnossący Forek jest bardzo wdzięcznym autkiem  w codziennym użytkowaniu, i świetnie sobie radzi poza asfaltem. Polecam kupić bez gazu i zagazować, chyba że z gazem od świadomego użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ogledzinach wolnossacych Forkow zwroc uwage na syndrom zamulania miedzy 2-3k rpm. Jest to przypadlosc wielu egzemplarzy, ktorej jest poswiecony watek na forum. Mam Forka 125 KM w manualu i owszem, demon predkosci to nie jest. W porownaniu do Imprezy 115 KM, jest o wiele mniej zrywny, ale wiadomo, wieksza masa i wieksze kola robia swoje. Natomiast do opisanych przez Ciebie zastosowan, Forek bedzie idealny. Mi mega przyjemnie jezdzi sie tym autem rowniez w trasy, a jak na swojej drodze napotykam korek, to ustawiam nawigacje na tryb pieszy, lub rowerowy i prawie nic nie jest w stanie mnie zatrzymac :D

Co do gazu, to na pewno nie zagazowalbym turbo, bo jak pomysle np. o koszcie regulacji luzow zaworowych, to sie pytam gdzie tu sens ;)

 

Tedimy, a dlaczego po 2000r ?

Edytowane przez pajac_am
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...