mariusz11111 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Panowie nie wiem czy takowy temat już istnieje Jeśli tak to proszę o nakierowanie mnie nią podobne tematy Tak czy siak pisze w of topie więc problemu nie powinno być Szukam forestera I generacji Ma być to moje drugie auto do jazdy codziennej: zakupy, wypad na ryby, do lasu, czy też zwykła jazda po naszych polskich drogach Padło na forestera, co niektórzy doradzają mi kupno tego auta z uwagi na sam wygląd z czym ja osobiście się nie zgadza to auto moim zdaniem ma coś w sobie i tego się będę trzymał Powiem szczerze że nie mam zielonego pojęcia pod jakim kątem mam szukać forestera jakie wy silniki polecacie które są mniej a które bardziej awaryjne na co mam zwrócić szczególną uwagę czy kupować auto w kraju czy za granicą mam możliwość kupna z Niemiec bądź Francji kupować auto z LPG czy samemu po zakupie montowac Budrzet jakim dysponuje to maks 14tys. zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Najbezpieczniej jak kupisz wolnossaka lecz tym nie pocisniesz za bardzo. Szukaj auta z jak najmniejsza ilością rdzy. Silniki wolnossące maja regulacje zaworów na śrubki wiec jest tanio. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz11111 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Na turbinie mam już auto do zabawy więc wystarczy. Czytałem że wolnossacy 2.0 125km jest malowane A czy w I generacji wychodziły silniki 2.0 X 158km i 2.0 XT 177km I jak jest z opiniami silników 2.0 X 167km czytałem że auta z tymi silnikami były produkowane na rynek USA A i co do skrzyni to szukać manualna ? Jak jest z automatem ? Są problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Automat jest pancerny jesli wymienia sie olej na czas chociaż zdarzają sie przypadki gdzie olej nie byl wymieniany przez 150 tys i jest wszystko ok. Ja mam ta skrzynie w imprezie i niestety jest uszkodzona (działa napęd na przód bo któryś z poprzednich właścicieli uszkodzil mechanicznie skrzynie) Oczywiście 4eat nie ma co porównywać z nowymi skrzyniami. Subarowe AT musi pomyśleć czy na pewno chcesz teraz zrobic kickdown i wyprzedzać. Ogólnie forek 1 bazuje na imprezie gc/gf. Manual ma reduktor który przydaje sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz11111 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ok rozumiem A jeśli chodzi o silnik na którym się skupić W pierwszej generacji wolnossacy s8lnik to 125 i 156 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ok rozumiem A jeśli chodzi o silnik na którym się skupić W pierwszej generacji wolnossacy s8lnik to 125 i 156 ? Szukaj rocznika po 2000r z 2.0l 125KM silnikiem . Jak masz już auto do zabawy ,to wolnossący Forek jest bardzo wdzięcznym autkiem w codziennym użytkowaniu, i świetnie sobie radzi poza asfaltem. Polecam kupić bez gazu i zagazować, chyba że z gazem od świadomego użytkownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 2.0 to 122KM i 125KM oraz 170KM z turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Przy ogledzinach wolnossacych Forkow zwroc uwage na syndrom zamulania miedzy 2-3k rpm. Jest to przypadlosc wielu egzemplarzy, ktorej jest poswiecony watek na forum. Mam Forka 125 KM w manualu i owszem, demon predkosci to nie jest. W porownaniu do Imprezy 115 KM, jest o wiele mniej zrywny, ale wiadomo, wieksza masa i wieksze kola robia swoje. Natomiast do opisanych przez Ciebie zastosowan, Forek bedzie idealny. Mi mega przyjemnie jezdzi sie tym autem rowniez w trasy, a jak na swojej drodze napotykam korek, to ustawiam nawigacje na tryb pieszy, lub rowerowy i prawie nic nie jest w stanie mnie zatrzymac Co do gazu, to na pewno nie zagazowalbym turbo, bo jak pomysle np. o koszcie regulacji luzow zaworowych, to sie pytam gdzie tu sens Tedimy, a dlaczego po 2000r ? Edytowane 16 Lutego 2017 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz11111 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 A możecie powiedzieć coś więcej o silj8ku 2.5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się