Loucyphre Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 No cóż żeby nie było za dobrze po zakupie nowego wozu, odkryłem, że coś spowalniacz bardzo słabo działa. Zaciski, klocki i tarcze przejrzałem i wszystko jest TIP_TOP, natomiast siła z jaką trzeba naciskać "owocnik" hamulca spora musi być. Po uruchomieniu silnika wolant wpada tylko do niecałej połowy swego skoku. I tu moje pytanie, czy są zestawy naprawcze servo do GT. Czy lepiej będzie przeszczepić używane sprawne z wrx np. ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Albo może lepiej jeździć bez serwa Tylko wtedy regularnie przysiady i inne ćwiczenia na nogi Swoją drogą to u mnie hamulec jest też jak przysłowiowy beton, ale tak się zdecydowanie lepiej jeździ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 No cóż żeby nie było za dobrze po zakupie nowego wozu, odkryłem, że coś spowalniacz bardzo słabo działa. Zaciski, klocki i tarcze przejrzałem i wszystko jest TIP_TOP, natomiast siła z jaką trzeba naciskać "owocnik" hamulca spora musi być. Po uruchomieniu silnika wolant wpada tylko do niecałej połowy swego skoku. I tu moje pytanie, czy są zestawy naprawcze servo do GT. Czy lepiej będzie przeszczepić używane sprawne z wrx np. ? Pozdrawiam hmm, a moze zaworek w przewodzie od serwa nawala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 hmm, a moze zaworek w przewodzie od serwa nawala? A gdzież Ci on, bo ja tam tylko przewód widzę od servo do kolektora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 "owocnik" hamulca I on-top: może do Dżanka zadzwoń, albo przez Aza ustal, co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Do Dżanka strach dzwonić, taki zajęty ;-),A Azowi już dupe dzisiaj 2 razy zawracałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 hmm, a moze zaworek w przewodzie od serwa nawala? A gdzież Ci on, bo ja tam tylko przewód widzę od servo do kolektora ? jest w przewodzie w srodku-wymacasz paluszkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 jest w przewodzie w srodku-wymacasz paluszkami A jak sprawdzić, że to "zły zaworek jest" ? P.S. Myślisz, że mam tak delikatne paluszki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 „owocnik hamulca” „paluszkami wymacasz” .... Lucek, co Ty z tym samochodem robisz??? :shock: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 P.S. Myślisz, że mam tak delikatne paluszki ? mysle, ze najprostszym sposobem bedzie pozyczyc od kogos z GT taki przewod na chwile np od Abt :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi