jacobson Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Dzień Dobry, czy może ktoś z forumowiczów ma pomysł co może być przyczyną nie działającej klimatyzacji przy stałej prędkości 140-150/h. Gdy poruszam się autostradą ze stałą prędkością ok 140 początkowo klima działa falami-zimno/ciepło. Przy wyższej przestaje chłodzić. Fachowiec od klimy nie miał pomysłu co to może być i poradził mi najpierw zrobienie komputerowej diagnostyki silnika sugerując, że przy większych obciążeniach komputer może odcinać działanie innych, zbędnych urządzeń. Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Przy pełnym otwarciu przepustnicy ,czyli gaz w podłodze ECU wyłącza chwilowo klimę w celu zapewnienia maksymalnych osiągów silnika , np. podczas wyprzedzania , ale tylko w powyższym przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) 140 dla 3.6 to tak 20-30% gazu ... Są też trzy sensory, które mają wpływ na AC. - nasłonecznienie - kopułka na desce przy prawym dolny narożniku szyby - temp powietrza wewnątrz - pod rowkami w desce przy prawym kolanie kierowcy - temp zewnętrzna - na wlocie powietrza przez zderzak, przed chłodnicą. Jest opcja że wariuje np. kabelek od sensora na zderzaku i klima pływa - może gdzieś go naderwałeś. Jest też pewnie tysiąc innych powodów. Sprawdzenie kodów może coś podpowie. Edytowane 15 Września 2016 przez Paku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Zbyt wysoki ciśnienie czynnika spowodowane nie wystarczającym chlodzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) W jednym z pdfów z tego linku będzie procedura uruchomienia self-testu klimy. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy%20Outback/2010/USDM%20Legacy%20FSM%202010%20(BM-BR)/7.%20Body%20Section/2.%20HVAC%20System%20(Auto%20A_C)(Diagnostics)/\ tytuł rozdziału: HVAC SYSTEM (DIAGNOSTICS) 5. Diagnostic Chart for Self-Diagnosis miłej zabawy... Edit: 2010 ale to to samo chyba, a nazwy bardzie przyjazne: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy%20Outback/2011/USDM%20Legacy%20FSM%202011%20(BM-BR)/2011/7%20BODY%20SECTION/AIRBAG%20SYSTEM%20DIAGNOSTICS%20ABdiag/ Edytowane 15 Września 2016 przez Paku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 140 dla 3.6 to tak 20-30% gazu ... Są też trzy sensory, które mają wpływ na AC. - nasłonecznienie - kopułka na desce przy prawym dolny narożniku szyby - temp powietrza wewnątrz - pod rowkami w desce przy prawym kolanie kierowcy - temp zewnętrzna - na wlocie powietrza przez zderzak, przed chłodnicą. Jest opcja że wariuje np. kabelek od sensora na zderzaku i klima pływa - może gdzieś go naderwałeś. Jest też pewnie tysiąc innych powodów. Sprawdzenie kodów może coś podpowie. Są jeszcze dwa: ciśnienia czynnika i czujnik temp na parowniku (zapobiegający zamarzaniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 A czy ktoś orientuje się, czy trzeba opróżniać układ klimy przy wymianie czujnika ciśnienia klimatyzacji? U mnie chyba to szwankuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się