cosworth1984 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Witam! Z tego co się orientuję w Hawku WRX US-spec występował tempomat. Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę. Czy instalacja jest możliwa do EU?? Jak by miało to wyglądać? Wszystko teoria jakby było mega łatwe lub tanie to bym to zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Wydaje mi się gdzieś był o tym temat na forum. Z tego co kojarze na pewno nie jest to tylko dorzucenie menetki tak jak w VW i temo podobnych. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Tinuviel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_3/manipulation/cruise_control_equipment/ Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Schemat nie dotyczy Hawka. W hawku jest elektroniczny tempomat, a nie na linkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Schemat nie dotyczy Hawka. W hawku jest elektroniczny tempomat, a nie na linkę.Mój błąd. Całkowita prawda. Myślałem że elektroniczne przepustnice były tylko w sti 04-07 Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Nie tylko w STI, są nawet w szybkichssakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 W hawku jest elektroniczny tempomat, a nie na linkę. czyli rozumiem że pewnie jest dzwignia tempomatu, kostka i pewnie idzie hmm do ecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 U mnie wygląda to tak Ale gdzie to idzie i jaką kostką to mnie nie pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 może rozkręć i daj znać jak wygląda czekam może znajdzie się ktoś kto kiedyś coś grzebał w tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Pewnie prędzej znajdziesz schemat niż kogoś kto w tym grzebał i tu zajrzy, ale kto wie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 dobra w forku 13 rok przeczytałem że wystarczy zmienić kierownicę i zamontować czujnik wciśnięcia pedału hamulca z 2 pinowego na 4 pinowy a jak u mnie? możecie wrzucić jakieś dokładniejsze foty kierownicy od imprezy i miejsce gdzie jest zamontowany przełącznik tempomatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Ja w tym grzebalem , bo musiałem przenieść tą wajchę na tunel środkowy po zmianie kierownicy na sportową. Podpięte jest do pierścienia obok airbag. Dalej wiązka idzie do ECU. Jak chcesz wyślę Ci kierownicę z tempomatem z STI US MY06, jak zadziała, to się jakoś dogadamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) jednak będę potrzebował pomocy od kogoś kto ma Hawk-a WRX EU z tempomatem wystarczy zdjąć poduszkę powietrzną przykręconą na 2 śruby po bokach kierownicy i pokaże się takie miejsce do wpięcia kostek występują 3 rodzaje tempomatów (z 3 różnymi kostkami) zewnętrznie wyglądają tak samo w tym roczniku 1. kostka 3 pinowa 2. kostka 3 pinowa plus wtyczka pojedyncza 3. kostka 5 pinowa plus wtyczka pojedyncza z góry dziękuje za poświęcony czas edit: ewentualnie może ktoś wie jak wygląda ta część 83151SA010 teoretycznie według katalogu to jest ten przełącznik od tempomatu up ważne dla mnie Edytowane 21 Września 2016 przez cosworth1984 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 upupupupupupupup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Ta wtyczka pojedyńcza to z tego co pamiętam jest masą do poduchy, nie kablem sygnałowym. Jak masz seryjną kierownicę i chcesz tylko dołożyć manetkę od tempomatu to musisz po prostu przepchać z niej sygnały przez zwijkę. Zwijka ma dwie taśmy i dwa złącza na wyjściu. Pierwszym idą sygnały do poduchy, drugie jest puste. Musisz wpiąć się w to puste i wykorzystać tą taśmę do przesyłu sygnałów z manetki od tempomatu. Nigdy tempomatu nie dokładałem ale może Ci to coś pomoże. edit: poprawiłem składnie bo aż oczy krwawiły jak to przeczytałem : ] Edytowane 14 Października 2016 przez Tinuviel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 14 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Zgłębiłem temat. Zgodnie ze schematami. Wychodzi na to że brakuje w całym układzie tempomatu, czujnika hamowania 4 pinowego (mam 2 pinowy)(jako że zaopatrzyłem się już w wajchę i obudowę kierownicy). Gdzie nie gdzie spotkałem się z opiniami na japońskich stronach i amerykańskich że powinienem mieć gdzieś wiszącą kostkę 4 pinową do podpięcia tego. Niestety nie ma! Jedynym wyjściem jest dołożenie 2 kabli idących zgodnie ze schematem do ecu. Zmontowanie z 2 pinowej kostki i 2 kabli w 4 pinową kostkę i podłączenie nowego czujnika hamowania. Oczywiście taka jest moja dedukcja natomiast po zrobieniu okazało by się tak na prawdę co jest. Do tego na schemacie nie jest napisane w które piny przypiąć do ECU te 2 kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Wydaje mi się gdzieś był o tym temat na forum. Z tego co kojarze na pewno nie jest to tylko dorzucenie menetki tak jak w VW i temo podobnych. a nie mówiłem:P Schematy ECU znajdziesz w necie a bądź ostrożny bo było kilka wersji kompów i np. w moim ECU nie wszystkie piny pokrywają się ze schematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Ja podepnę się z pytaniem, jak myślicie czemu u mnie tempomat działa max do 140km/h, więcej na tempomacie się nie da jechać, powyżej tej predkości tylko i wyłącznie nogą można dodawać gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Odświeżam temat jako że nie rozwiązany zostaje problem Potrzebuje schemat układu czujnika światła hamowania 4 pinowego wraz z wpięciem do ecu. Hawk WRX 2007 rok europa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się