Sturbal Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witam, Problem polega na tym że, forester po przekroczeniu 4-5k obrotów szarpie/przerywa/przygasa (jakby brakowało paliwa) zaczyna tak robić po przejechaniu jakiś 250-300km od tankowania. Ostatnio podczas jazdy zgasł mimo że miał 13l paliwa w baku, po zatankowaniu odpalił od strzała.Czasem lekkie szarpanie występuje również przy schodzeniu z obrotów. Spalanie jest na poziomie 12-13l po mieście. Problemy te zaczęły się po wymianie pompy paliwa i wtrysków (przestały one działać przez dupne paliwo które śmierdziało rozpuszczalnikiem). Pompa i wtryski wymienione na ori używane. Ogólnie w moim odczuciu forester po tej naprawie jest mniej zrywny i po przekroczeniu 4.5k rpm słabnie. Paliwo na jakim jeździ to 95 najczęściej lotos/shell. Ktoś wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmalut Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Moze filtr paliwa sie zatkal przez te wynalaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sturbal Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 po wymianie wtrysków pompy i wyciągnięciu tego paliwa filtr też wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nhp890 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Podłączam się pod temat, u mnie też dławi się w okolicach 4k rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 A może założona jest zamała pompa paliwowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sturbal Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Pompa kupiona od s-turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Moze przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sturbal Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Po podłączeniu pod odb nie ma żadnych błędów, check engine nigdy się nie zaświecił. W moim odczuciu jest tak, że im więcej paliwa w baku tym forek lepiej jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Odpowietrzenie zbiornika moze byc zatkane. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sturbal Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 A gdzie to jest? Wie ktoś jak to przeczyścić czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się