k615 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Witajcie,na początku zaznaczę,że to moje pierwsze Subaru i jestem zielony w tym temacie.Padła mi skrzynia w moim gtku i udało mi się zdobyć za 200 zł skrzynię, tylko że nie działał w niej wsteczny i była nadzieja na złożenie z 2 jednej ale się nie udało i teraz mam bez wstecznego. To tyle jeśli chodzi o wstęp a teraz konkretne pytania.Wyczytałem na forum,że można włożyć jakąś krótsza skrzynię i są one podobno bardziej wytrzymałe.Poprzedni właściciel wspominał,że moc w tym GT jest grubo ponad 300 koni,ale na hamownie nie zdążyłem dojechać, jednak po porównaniu z innymi autami stawiam ,że koło 270-300 może mieć rzeczywiście. No i teraz pytanie jaką skrzynie polecacie, żeby jej trwałość była w miarę ok do jazdy po mieście? Nie zależy mi na v max większej niż 200 bo po mieście i tak rzadko tyle latam.Szukałem w dziale sprzedam,ale nie było nic pasującego z tego co się orientuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 " Nie zależy mi na v max większej niż 200 bo po mieście i tak rzadko tyle latam " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Skrzynia 6mt, ale jest trochę drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Wow, znalazłem kilka i ceny koło 10 tysięcy A coś tańszego się znajdzie? Czy tylko seria pasuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Seria w jakim sensie? Kazda z tych skrzyn to seria - tylko w innym modelu Szukaj czegos z japonskich wrx albo sti, ew. forek chyba mial tez krotsze przelozenia. Zdecydowanie dobrym pomyslem bedzie szukanie zestawu z dyfrem tylnym - zeby uniknac przykrych niespodzianek. A jak troche wiecej kasy sie znajdzie, to z wrx gh - tylko trzeba bedzie tez chyba sprzeglo zmienic, z tego co pamietam, bo sie zmienilo z pull na push. Moze nie bedzie tak "krotko", ale sa stosunkowo mocne podobno. No i przede wszystkim swiezsze - co tez na ich wytrzymalosc sie zapewne przelozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 To ,że ma być krótsza to wyczytałem na tym forum bo podobno daje więcej frajdy z jazdy. Czyli skrzynie od wrx, sti pasują też do gt ? Przepraszam Panowie głupie pytania zadaję,ale zawsze miałem Audi i tutaj mam blade pojęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Tak - wymiennosc czesci jest dosc duza. Czasem diabel tkwi w szczegolach, ale ogolnie skrzynie miedzy wrx/gt/sti sa wymienne. Roznice tkwia glownie w "bebechach", chociaz z biegiem czasu zmieniala sie tez obudowa - ale dzwon mocujacy jest z grubsza taki sam (w my99, o ile mnie pamiec nie myli, zmienila sie ilosc srub mocujacych miedzy skrzynia a silnikiem) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Warto jeszcze uwazac w niektorych przypadkach na polosie przy tylnym dyfrze, gdzie tez sie sposob osadzania zmienial a czasami i dlugosc polosi - niestety nie pamietam/nie znam szczegolow, co konkretnie, gdzie i kiedy. W jakims ekstremalnym przypadku moze zajsc potrzeba dokupienia polosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Po prostu, żeby nie zmieniać półosi musi być to skrzynia 752. Najlepiej z JDMowego STi 4.44 razem z dyfrem. Jeśli nowsza 754 czyli od MY99 w górę to będą potrzebne jeszcze półosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 To coś tam już wiem , pozostaje tylko znaleźć coś ogarniętego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 http://olx.pl/oferta/subaru-impreza-gc8-sti-jap-spec-skrzynia-biegow-sprawna-wroclaw-CID5-IDc8Xd9.html#0bfe14491b to będzie pasować koledzy? i mam drugie pytanie, czy wiecie gdzie mogę dopytać o wałek sprzęgłowy/choinkę skrzyni biegów? Bo podobno to jest u mnie uszkodzone i jakbym zdobył tą część to nie muszę kupić całej skrzyni,ale ciężko idą moja poszukiwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Ogolnie da sie to zalozyc, ale bez pasujacego przelozeniem dyferencjalu, to nie pohulasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 http://olx.pl/oferta/subaru-impreza-gc8-sti-jap-spec-skrzynia-biegow-sprawna-wroclaw-CID5-IDc8Xd9.html#0bfe14491b to będzie pasować koledzy? i mam drugie pytanie, czy wiecie gdzie mogę dopytać o wałek sprzęgłowy/choinkę skrzyni biegów? Bo podobno to jest u mnie uszkodzone i jakbym zdobył tą część to nie muszę kupić całej skrzyni,ale ciężko idą moja poszukiwania. Podaj mi na PW przełożenia poszczególnych biegów tzn liczę zębów twoich kół zębatych - parami. Mam wałki sprzęgłowy i atakujący od N/A więc zobaczę czy podpasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 moja skrzynia to TY752VN6AA, a nie znalazłem takiej na całym necie.Tak na logikę to z gt 2.0 218 musi psaować czy też się może czymś różnić? Bo już mi ręce opadają,jak coś znajdę to zawsze czymś się różni... http://olx.pl/oferta/subaru-impreza-gt-skrzynia-biegow-most-polosie-itd-CID5-ID7vx07.html#b34ae5fe5c znalazłęm coś takiego,ale tu skrzynia to ty757xrbab-6j,więc nie ma szans , ze podejdzie nawet z tym zestawem prawda? http://olx.pl/oferta/skrzynia-biegow-subaru-impreza-2-0t-CID5-IDgdByL.html#b34ae5fe5c tu z kolei z dyfrem to już ,musi podejśc czy też coś może być ni tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 http://olx.pl/oferta...html#b34ae5fe5c tu z kolei z dyfrem to już ,musi podejśc czy też coś może być ni tak ? Wszystko jest w tych postach, które są wyżej.. Masz inne półosie z tyłu, więc sama skrzynia z dyfrem pasować nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 A racja, skrzynia musi być 752.Czyli żeby nie zmieniać razem z dyfrem to musi być dokładnie takie oznaczenie jak mam tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Ehh. Żeby zmieniać bez dyfra musi być z takim samymi przełożeniami. Nie koniecznie dokładnie taka sama. Na forum są linki do wszelkich tabelek ze wszystkimi skrzyniami. 754 ma tylny dyfer z innymi półosiami ale wszystko da się założyć/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Nie chce wyjść na głąba,ale szukałem w tych tabelkach w necie i moja skrzynia to jakaś czarna dziura bo brak danych do niej,więc nawet nei mam jak porównac do innych skrzyń... http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20Transmission%20Chart.html.files.hidden/Subaru%20Tranny%20Chart.pdf czy tu http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Moim zdaniem, podkreślając moim zdaniem musi być to odpowiednik skrzyni 752VN6AB czyli tej występującej w GT MY98 tylko AA to pewnie wersja na rynek UK czyli Turbo 2000. Tak samo w MY99 i 754 nasze miały końcówkę AB, a Turbo 2000 z tego roku AA. Przełożenia były te same. Jeśli ma racje to powinno być: 3.9 z wyjściem na tył 1.1 i tylnym dyfrem 3.54 Czyli powinna pasować skrzynia z GTMY 98 taka co z tysiąc złotych kosztuje. Oczywiście to są tylko moje przypuszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Moja skrzynia pochodzi z anglika,więc twoje przypuszczenia mogą być wielce prawdopodobne.Skrzynia pochodzi z anglika gt 99 rok, tyle się dowiedziałem Echhhhhhhhhh dobra szukam dalej w takim razie czegoś pasującego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 modelowo na pewno nie 99 tylko 98, bo w 99 by było 754 w innej obudowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k615 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 papiery były od 99,a modelowo może i 98.Przepraszam czy masz może gdzieś jakąś sprawdzoną tabelę z rozpisanymi przełożeniami? co znajdę skrzynie to brak jej w rozpisce.TY752VN5BA Mam teraz taką na tapecie i nie wiem czy jest szansa ,żeby pasowała bo nie mam jak sprawdzić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 To jest skrzynia UK Turbo 2000 MY97 i wedle internetów jest to: FD 3.9, TR 1.1, wiec dyf ma 3.545 czyli powinna podejść sama skrzynia bez niczego innego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 modelowo na pewno nie 99 tylko 98, bo w 99 by było 754 w innej obudowie. Przed 99 nie bylo ty754, tylko ty752. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się