Skocz do zawartości

Skrzynia Impreza GT 96 rok


k615

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,na początku zaznaczę,że to moje pierwsze Subaru i jestem zielony w tym temacie.Padła mi skrzynia w moim gtku i udało mi się zdobyć za 200 zł skrzynię, tylko że nie działał w niej wsteczny i była nadzieja na złożenie z 2 jednej ale się nie udało i teraz mam bez wstecznego. To tyle jeśli chodzi o wstęp a teraz konkretne pytania.Wyczytałem na forum,że można włożyć jakąś krótsza skrzynię i są one podobno bardziej wytrzymałe.Poprzedni właściciel wspominał,że moc w tym GT jest grubo ponad 300 koni,ale na hamownie nie zdążyłem dojechać, jednak po porównaniu z innymi autami stawiam ,że koło 270-300 może mieć rzeczywiście. No i teraz pytanie jaką skrzynie polecacie, żeby jej trwałość była w miarę ok do jazdy po mieście? Nie zależy mi na v max większej niż 200 bo po mieście i tak rzadko tyle latam.Szukałem w dziale sprzedam,ale nie było nic pasującego z tego co się orientuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria w jakim sensie?

Kazda z tych skrzyn to seria - tylko w innym modelu :)

 

Szukaj czegos z japonskich wrx albo sti, ew. forek chyba mial tez krotsze przelozenia.

Zdecydowanie dobrym pomyslem bedzie szukanie zestawu z dyfrem tylnym - zeby uniknac przykrych niespodzianek.

 

A jak troche wiecej kasy sie znajdzie, to z wrx gh - tylko trzeba bedzie tez chyba sprzeglo zmienic, z tego co pamietam, bo sie zmienilo z pull na push.

Moze nie bedzie tak "krotko", ale sa stosunkowo mocne podobno.

No i przede wszystkim swiezsze - co tez na ich wytrzymalosc sie zapewne przelozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ,że ma być krótsza to wyczytałem na tym forum bo podobno daje więcej frajdy z jazdy. Czyli skrzynie od wrx, sti pasują też do gt ? Przepraszam Panowie  głupie pytania zadaję,ale zawsze miałem Audi i tutaj mam blade pojęcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach