Skocz do zawartości

Rzeczywiste przyspieszenie 3.0R


Rio

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli OBK ma taka samą budę jak Lecaś kombi to moje wrażenie i doświadczenia wskazują, że z tyłu jest zdecydowanie więcej miejsca. Podobnie jak z przodu. Tak czy inaczej nie ma co dywagować. Lepiej niech każdy sprawdzi sobie sam.

 

PS. A4 3.2 quattro kosztuje w PL 190.000 pln. czyli ok. 50.000 euro. czyli więcej niż Spec. B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, zdaje się, że OBK zachowało podwyższony dach tak jak w starszych legacach, nowe Legacy chyba już tego podwyższenia nie mają - tak mi się przynajmniej zadaje po ostatniej wizycie w salonie.

pedro, skoro A4 lepsze i tańsze to czemu męczysz się w tym japońcu? Kupowanie auta w PL ma jeszcze jeden aspekt, jak długo będzie stało tam gdzie go ostatnio zostawiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, zdaje się, że OBK zachowało podwyższony dach tak jak w starszych legacach, nowe Legacy chyba już tego podwyższenia nie mają - tak mi się przynajmniej zadaje po ostatniej wizycie w salonie.

 

Przed zakupem OBK porównywałem wymiary wnętrza z AllRoad i OBK MY06 okazał się minimalnie wyższy w środku od Allroad. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12, zdaje się, że OBK zachowało podwyższony dach tak jak w starszych legacach, nowe Legacy chyba już tego podwyższenia nie mają - tak mi się przynajmniej zadaje po ostatniej wizycie w salonie.

pedro, skoro A4 lepsze i tańsze to czemu męczysz się w tym japońcu? Kupowanie auta w PL ma jeszcze jeden aspekt, jak długo będzie stało tam gdzie go ostatnio zostawiłeś?

 

Tak wyszło. Nie szukałem konkretnej marki, ale samochodu o odpowiednich osiągach, wyposażeniu i cenie. Używane Legacy miało cenę o 6-8k euro niższą niż BMW, Audi czy Mercedes. Ma swoje niedociągnięcia (skrzypi wszystko co może, szoruję głową o sufit, pali jak smok) ale to i tak fajny samochód. Ponoć mało się psuje - ale ma 17" calowe koła i u mnie przy 25k na liczniku zaczyna być słychać wachacze (wizualnie widać już uszkodzenie gum). Jeździłem już w życiu różnymi samochodami i ten akurat nie jest najlepszym z nich wszystkich - może stąd brak klapek na oczach. Trzyletnie A4 w środku nie skrzypi.

 

Anyway - lubię ten samochód pomimo wad. Gdybym w tej cenie trafił A4 quattro 3.2 zapewne bym w tej chwili Legacy nie jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedro - po moich doświadczeniach z Audi zgadzam się z Tobą w prawie wszystkich punktach. Nomoże poza wahaczami - u mnie po 38.000 wszsytko jest OK ( albo mi się tak wydaje :grin: )

 

Audi nawet Quattro nie ma jednak dwóch rzeczy : boksera i napędu 4x4 Subaru. Otwarte dyfry w Quattro to nie to samo.

Pocieszające jest to że FHI uczy się ( wolno ale się uczy ) i w MY07 konsola przednia jest z całkiem innych materiałów przez co nie powinna skrzypieć i koszmarnie się rysować jak w wersjach do MY06.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarty dyfer pewnie ma z tyłu. Centralny w Audi quattro z silnikiem ustawionym wzdłużnie (np. 3.2 benzyna) to Torsen - stanowczo zeszperowany :D

 

No nic - koniec tego biadolenia :) Rano jechałem odebrać barszczyk z cateringu i po 2 bokach przy 100 km/h (mokro, zimówki Michelin w ogóle nie trzymają :D) skrzypienie przestaje przeszkadzać. No i spod świateł kill na Corolla Verso D4D 180 - zamiast ruszyć kierownik tylko hałasował :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarty dyfer pewnie ma z tyłu. Centralny w Audi quattro z silnikiem ustawionym wzdłużnie (np. 3.2 benzyna) to Torsen - stanowczo zeszperowany :D

 

No nic - koniec tego biadolenia :) Rano jechałem odebrać barszczyk z cateringu i po 2 bokach przy 100 km/h (mokro, zimówki Michelin w ogóle nie trzymają :D) skrzypienie przestaje przeszkadzać. No i spod świateł kill na Corolla Verso D4D 180 - zamiast ruszyć kierownik tylko hałasował :D

 

 

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=108229

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć mało się psuje - ale ma 17" calowe koła i u mnie przy 25k na liczniku zaczyna być słychać wachacze (wizualnie widać już uszkodzenie gum).

Jesteś pewien, że to wahacze? Zazwyczaj na naszych drogach padają łączniki stabilizatorów powodując hałas zbliżony do walenia młotem w podłużnice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...