Michał Wasilewski Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Witam A wiec tak, kyb ultra sr amorki(złote) + sprężyny kyb k-flex ma ktos jakies doswiadzcenie z takiem setupem?? Chce poprawic jazde na winklach xD obecnie seria 180tys. i juz za bardzo buja. Impreza 2003r, Blob ej205 wrx. I oczywiscie chcialbym obnizyc troszke suba i domyslam sie ze na takich sprezynach osiądzie troche Ps. Zamiast sprezyn kyb k-flex moze byc cos innego w podobnych pieniazkach. Jak ktos cos prosze pisac Pozdro Edytowane 5 Maja 2016 przez Michał Wasilewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 sprężyny kyb k-flex domyslam sie ze na takich sprezynach osiądzie troche Raczej nie sądzę. To są zamienniki seryjnych springów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) A wiec jakie sprezynki do amorkow kyb ultra sr bo juz mam zalozone ;d ? Eibach Pro-kit, tein, mts mechanik?? napewno macie jakies doswiadczenie. Edytowane 5 Maja 2016 przez Michał Wasilewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 mamy, TA techniks i inne MTS techniks są twarde jak beton. A Teina z kolei sie skarzyli na forum na gwinty.eibach sprawdzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Dzięki a jak prowadzenie na eibachach? lepiej niz ori? twardziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Dzięki a jak prowadzenie na eibachach? lepiej niz ori? twardziej? niżej = twardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) niekoniecznie, są progresywne więc ponoć utwarzaja sie dopiero na winklu. Dużo robią też amortyzatory ( w sumie najwięcej!) Generalnie ja małą różnice odczułem na dziurach (w zakrętach zdecydowanie na plus, ta progresywność to chyba nie mit), a już całkiem gdy ostatnio przesiadłem sie z Micry która w cale nie amortyzuje ,póki nie załadujesz dwóch worków kartofli albo 3 osób ... Imprezą jechało mi sie jak w pierzynie, a z przodu mam AGX ustawione na 2 kwestia kto ma jaką d**e Edytowane 6 Maja 2016 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 niekoniecznie, są progresywne więc ponoć utwarzaja sie dopiero na winklu. Dużo robią też amortyzatory ( w sumie najwięcej!) Generalnie ja małą różnice odczułem na dziurach (w zakrętach zdecydowanie na plus, ta progresywność to chyba nie mit), a już całkiem gdy ostatnio przesiadłem sie z Micry która w cale nie amortyzuje ,póki nie załadujesz dwóch worków kartofli albo 3 osób ... Imprezą jechało mi sie jak w pierzynie, a z przodu mam AGX ustawione na 2 kwestia kto ma jaką d**e Dla mnie sprężyna to sprężyna, nie bardzo czuję jak może zachowywać się progresywnie... Amortyzator to rozumiem, ale sprężyna? Moje AGX ustawione są najbardziej miękko a na dołkach czuję się jak na taborecie (w porównaniu do kilku innych aut). Dupa dupie nie równa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Dla mnie sprężyna to sprężyna, nie bardzo czuję jak może zachowywać się progresywnie... Amortyzator to rozumiem, ale sprężyna? Zmienia się zagęszczenie zwojów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Dla mnie sprężyna to sprężyna, nie bardzo czuję jak może zachowywać się progresywnie... Amortyzator to rozumiem, ale sprężyna? Zmienia się zagęszczenie zwojów OK, ale w takim przypadku wszystkie byłyby "progresywne" a odniosłem wrażenie (być może mylne), że są modele z progresywną charakterystyką lub bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) w sumie dobre zagadnienie, nigdy przezemnie nie zgłebianie. Kombinuje też, że metal na konkretnym odcinku sprężyny moze mieć rózne właściwości (twardość/sprężystość/gęstośc/łonewer) na bazie sh**stormu pod relacją ze skracania sprężyny- koleś wygrzał sobie palnikiem uciety zwój i dogiał jak ori żeby spręzyna nie uciekała z koszyka. Został oskarżony o zrujnowanie sprężyny, gdyż grzanie miało zniszczyć jej progresywne właściwości hmmm... nie wiem, jestem tylko kucharzem ale jakiej byśmy dyskusji nie potoczyli to jedno jest pewne- Eibach jest najlepszą propozycją pod względem prowadzenie vs. komfort jeszcze dochodzi kwestia ww. dupa dupie nierówna, ale jezeli Michał uzna że pro kit jest za miękii, to ewentualną niewystarczajacą sztywność będzie szło zniwelować grubszymi stabami.wydaje mi sie że z tym jak z butami, i tak musisz zmierzyć i sie przekonać co Ci pasuje... Edytowane 6 Maja 2016 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 dzięki wielkie ze tak ladnie się rozpisaliście, będę kombinować jak coś zmienię dam znaka jak się prowadzi dobrze ze jest 4um i można się dowiedzieć, dzięki temu można trochę kasy zaoszczędzić pozdrawiam Silver blob wdzięczny xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Sprężyny progresywne robi się zmieniając ilość zwojów na jednostkę długości sprężyny (czyli ciaśniej zwija się).Ciaśniej zwinięta sprężyna jest miększa. Można inaczej ,ale w praktyce inaczej jast trudno. Eibachy sprawdzone i raczejnikt nie narzeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Git jak sprawdzone to dobrze wiedzieć, lecz byłem na stacji i ku mojemu zdziwieniu amorki mam jeszcze dobre i problem bujania budy w zakrętach nie jest spowodowany amorkimi, a chyba musze pomyśleć nad drążkami i tulejami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 a masz pewność że masz seryjne zawieszenie teraz pozakładane?moje seryjne amory były wylane, po demontażu tłoczyska poleciały na "dno", a mimo to na przeglądzie przechodziły. Może poprostu już sie przyzwyczaiłeś do auta albo inne elementy sa winne tak jak mówisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) taak napewno seria jedynie amorki kyb mam z tyłu bo mi 1 wylał, i wymieniłem pół roku temu, reszta wszystko seria, i dodam że jak go kupiłem 1.5 roku temu trzymał się na zakrętach strasznie a teraz buja przodem i jak wyszło ze nie amorki bo mają 81 i 82% to chyba będę musiał drążki zmieniać czy też tuleje Dla mnie magia xD hehe brak mi jeszcze doświadczenia, to moja 1 furka i z niektórymi rzeczami nie miałem styczności, wiec bardzo dziękuję za wszelkie rady są dla mnie na wagę złota Edytowane 8 Maja 2016 przez Michał Wasilewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Amory na testach wychodzą róznie, a działają też różnie . Testy dadzą pogląd na równomierność, ale sprawność to w testach się wróży. Moje koni -sport badałem kiedyś na najmiększym i najtwardszym nastawie i różnica była ok 2%. A w działaniu na drodze i przy huśtaniu autem na postoju przepaść. Prędzej już bujaniem auta sprawdzisz, jeśli nie mocno twarde i dasz radę coś bujnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wasilewski Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 hmm jak się ręcznie buja to tak niby lata ale jeździ się twardo do momentu jak nie przycisn mocniej i pakuje się w winkiel wtedy juz nie ma tej twardości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się