Skocz do zawartości

impreza gt 99 spalanie stukowe


krzysiek933

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź jeszcze samą wtyczkę- styki elektryczne i kabel od niego-może naderwany.

 

 

ten czujnik musi być dokręcony z odpowiednią siłą (poszukaj z jaką) i odpowiednio ustawiony.

22  do 25 Nm i pod kątem ok. 45 stopni do osi auta.

o właśnie :) a u mnie przy remoncie silnika uszkodzona została właśnie sama wtyczka i tam leżał problem jak kolega wyżej wspomniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze samą wtyczkę- styki elektryczne i kabel od niego-może naderwany.

 

 

ten czujnik musi być dokręcony z odpowiednią siłą (poszukaj z jaką) i odpowiednio ustawiony.

22  do 25 Nm i pod kątem ok. 45 stopni do osi auta.

dzięki za odp.  obojętnie w którą stronę te 45 stopni ?

bez klucza dynamo to da się zrobić czy musi być prawie idealnie równo 25 Nm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprawdź jeszcze samą wtyczkę- styki elektryczne i kabel od niego-może naderwany.

 

 

ten czujnik musi być dokręcony z odpowiednią siłą (poszukaj z jaką) i odpowiednio ustawiony.

22  do 25 Nm i pod kątem ok. 45 stopni do osi auta.

dzięki za odp.  obojętnie w którą stronę te 45 stopni ?

bez klucza dynamo to da się zrobić czy musi być prawie idealnie równo 25 Nm?

 

 

Ustawiasz kabel wychodzący z czujnika w stronę tyłu samochodu i obracasz go w lewo o 45 stopni.

Bez klucza dynamo się nie obejdzie, tolerancja jest 23,5±2,9 Nm. Jak podjedziesz do pierwszego lepszego mechanika to powinien Ci jedną śrubkę dokręcić za free :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak podjedziesz do pierwszego lepszego mechanika to powinien Ci jedną śrubkę dokręcić za free :)

Pod warunkiem, że jest to twój mechanik u którego serwisujesz samochód :P

 

 

Naprawdę są tacy co kasują za dokręcenie śrubki? :) chociaż w sumie... sam kiedyś pracowałem w Vision Express przy robieniu okularów. Jak przyszedł ktoś że mu śrubka wypadła i ładnie sie uśmiechnął to dostawał nową gratis, jak był nie do końca uprzejmy to płacił 5 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to nauczka na przyszłość : Nigdy nie bierz do serca tego co pokazuje komp. diagnostyczny  , cała afera rozwiązała się po wymianie czujnika bo wg. migającego checka był to przepływomierz   , wyczyszczony , styki popsikane sprayem i auto chodzi jak nowe .

 

a do mechanika raczej ciężko podjechać bez ic i przewodów od ogrzewania przepustnicy :biglol: :biglol: :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod ten temat ponieważ jest najświeższy jaki znalazłem. Komputer wybłyskał błąd knock sensor, mam wrażenie, że silnik nie osiąga pełnej mocy i szczególnie w zakresie 2-3 tyś rpm niejednostajnie przyśpiesza. Do rzeczy... na test wypiąłem knock sensor i świeciła się cały czas kontrolka check engine. Nie czułem różnicy w przyśpieszeniu z czujnikiem i bez. Czy to potwierdza, że czujnik jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod ten temat ponieważ jest najświeższy jaki znalazłem. Komputer wybłyskał błąd knock sensor, mam wrażenie, że silnik nie osiąga pełnej mocy i szczególnie w zakresie 2-3 tyś rpm niejednostajnie przyśpiesza. Do rzeczy... na test wypiąłem knock sensor i świeciła się cały czas kontrolka check engine. Nie czułem różnicy w przyśpieszeniu z czujnikiem i bez. Czy to potwierdza, że czujnik jest do wymiany?

Problem czujnikami spalania stukowego do temat rzeka. Musisz zaryzykować lecz jestbduza szansa ze samochód bedzie dalej tak samo jeździł

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem tematy o muleniu, dlatego nie śpieszy mi się z wymianą samego czujnika i szukam innych możliwości. A czy to, że moje 115 KM w 2.0 z 1997roku do 140km/h idzie sprawnie a później już słabiutko to może być wina stukowca? mam wrażenie, że vmax mojej imprezy to może być 160-170 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...