niebieskiultras Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 jakim kołem pasowym można zamienić oryginalne koło pasowe z ej20 w imprezie GF 2.0 115km ?w moim kole rozleciał się tłumik? drgań i środek koła ma duży luzna sztukę włożyłem sztywne koło z ej16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Na kole pasowym jest jakiś tłumik drgań? Chyba czegoś nie zauważyłem. Tak czy siak jeśli chodzi o koło pasowe to w 1.6, 1.8 i 2.0 są takie same i możesz jeździć z tym od 1.6. Jeśli chodzi o koło zamachowe to sytuacja wygląda podobnie. Ja tak zamieniałem te elementy miedzy 1.6 a 2.0 i wszystko ładnie śmigało. Jeśli masz wątpliwości to porównaj sobie te części na tej stronce: http://opposedforces.com/parts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) no nie wiem dokładnie co to było ale środkowy element lata w środkukoło z 1.6 ma inną budowę i ma tak jakby dwa różne poziomy - pasek klimy siedzi niżej i jest dłuższy koło z ej 16a ja miałem takiei w moim kole tam gdzie są otwory na blokadę zaczęło coś latać i trzaskać się pytanieczy koło z 1.6 może zostać czy musi być takie jak miałem Edytowane 18 Marca 2016 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Masz rację są dwa rodzaje kół. W jednym prowadzenie paska klimy ma mniejsze średnicę od prowadzenia alternatora w drugim rodzaju oba prowadzenia są takie same. Tam gdzie masz dwa rozmiary prowadnic do wyregulowania paska klimy możesz poluzować napinacz i w ten sposób napiąć pasek aby nie był za krótki. Innymi opcjami jest kupno dłuższego paska do tego koła albo kupno takiego które ma takie same rozmiary prowadnic. Ogólnie może być koło z 1.6, 1.8, 2.0 byle Ci odpowiadało w kwestii tego paska. A tak w ogóle to ciekawa sprawa bo nie co dzień pękają i się ukręcają koła pasowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 A tak w ogóle to ciekawa sprawa bo nie co dzień pękają i się ukręcają koła pasowe. moje auto było u kilku różnych właścicieli i każdy inaczej o nie dbał np rozrząd był robiony w ASO ale uszczelniacze były wprasowane na siłę i oczywiście stamtąd olej się lał ale skrzynie już nikt nie dbał i At jest uszkodzone - używana skrzynia czeka na montaż z pompy wspomagania lał się olej a szczytem dziadowania jest instalacja mieszalnikowa powoli wszystko wyprowadzam do porządku a co do koła to nie wiem co jest powodem uszkodzenia - z tego co zauważyłem środek jest tak jakby zalany gumą a z racji wycieków z pompy wspomagania i z uszczelniaczy mogło coś się tam pouszkadzać jest jeszcze jedna różnica między kołem z ej16 a ej20 - śruba montażowa - ta z 1.6 jest krótsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 takie koło będzie pasować ?tak ogólnie może ktoś mi wytłumaczyć co daje lekkie koło pasowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Na pewno mniejszy opór na wale, a co za tym idzie szybsze wkręcanie się na obroty. Chyba tak samo jak z lżejszym zamachem, tylko tutaj różnica w odchudzeniu mniejsza, to i efekt mniej odczuwalny, o ile w ogóle coś czuć. Btw. gdzie takie ładne znalazłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 najpopularniejszy serwis aukcyjny w PL zaczynający się na A skoro zamachu odchudzić raczej u mnie się nie da - mam AT to może coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Koło pasowe (to "normalne") ma coś w rodzaju paska gumy, na całym obwodzie gdzieś tak w środku promienia. Pewnie to służy jakiemuś tłumieniu drgań. Zawsze możesz pójść na całość http://www.topendpower.pl/p/pl/psp-eng-100-93/lekkie+ko%C5%82o+pasowe+perrin+performance+-+subaru+wrxsti+93-10.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Z Perrinem zdania są różne ... i nie wiadomo kto ma rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Z Perrinem zdania są różne ... i nie wiadomo kto ma rację. O, nie wiedziałem. A jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Za twarde, nie likwiduje drgań ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 kupię febesta jeśli faktycznie jest dobry - dużo osób poleca mi tą marke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się