Jump to content

Kilka pytan o Legacy Kombi


Guest atomek

Recommended Posts

Witam,

Od jakiegoś czasu zainteresowały mnie auta Subaru (głownie Legacy Kombi) i w związku z tym mam kilka pytań na ten temat (w sieci nic nie znalazłem):

 

1. czy wałki rozrządu napędza łańcuch czy pasek zębaty, jeśli pasek to co ile się wymienia i jaki koszt,

2. jak z dostępnością materiałów eksploatacyjnych (filty , świece, oleje, żarówki, itp które wymiania się co jakiś czas), jakie koszty,

3. jak z dostępnością pozostałych części (innych niż w p.2) - czy tylko w ASO i jak z cenami czy także gdzie indziej i jak z zamiennikami,

4. czy na terenie Wrocławia (ew. woj. DL) są jakieś sklepy z cześciami (z p.2 i 3),

5. jak z niezawodnością (w rankingach Subaru stoi bardzo wysoko) ale w życiu bywa to czasami trochę inaczej, co psuje sie najczęściej,

 

Dodam, że aktualnie mój faworyt to MB W124.

 

Za wszelkie informacje będe wdzieczny.

pozdrawiam - Tomek

Link to comment
Share on other sites

Zastanawialem sie nad czyms w okolicach 94-95 a pojemnosc 2.0.

A i czy cos takiego mozna zagazowac (choc szkoda).

 

I tak na marginiesie: czy istnieje boxer w dieslu (problem ideologiczny czy techniczny?).

 

PS

Podziekowania za cieple przyjecie :lol:

 

pozdrawiam - Tomek.

Link to comment
Share on other sites

Jezeli mam sie wyrazic to lepszym rozwiazaniem jest silnik 2.2 oferuje lepsza dynamike przy takim samym spalaniu, a mamy nie dosc ze naped na 4 kapcie to jeszcze samo auto wazy dobre 1,5 tony, sadze ze 115 km to ciut za malo, wada jest to ze silnik ma 2212 ccm i nie miesci sie ubezpieczycieli ponizej granicy 2,2 litra, zagazowac sie da, ale najpierw radzil bym policzyc czy sie oplaca, sa do tego specjalne kalkulatory, zwlaszcza ze samochod wcale nie jest taki paliwozerny, w Subaru oczywisci nie montuje sie silnikow diesla.

Link to comment
Share on other sites

I tak na marginiesie: czy istnieje boxer w dieslu (problem ideologiczny czy techniczny?).

Chyba księgowy, czyli jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Boxer mimo, że jest dobrym technicznie rozwiązaniem, jest drogi i nie ma znaczenia typ paliwa, po prostu część elementów musi być x2. Wystarczy popatrzeć jakie cuda trzeba robić w Imprezie turbo z kolektorami, do tego dochodzą dwie głowice, itd. itp.

 

PS.: chodzą słuchy że FHI pracuje nad dieslem do Subaru, ale to plotki :)

Link to comment
Share on other sites

Zastanawialem sie nad czyms w okolicach 94-95 a pojemnosc 2.0.

A i czy cos takiego mozna zagazowac (choc szkoda).

 

I tak na marginiesie: czy istnieje boxer w dieslu (problem ideologiczny czy techniczny?).

 

PS

Podziekowania za cieple przyjecie :lol:

 

pozdrawiam - Tomek.

 

A były 2.0 N/A? czy tylko turbo?

 

Jeżeli turbo to nie radzę zagazowywać.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...