Gość atomek Opublikowano 20 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2004 Witam, Od jakiegoś czasu zainteresowały mnie auta Subaru (głownie Legacy Kombi) i w związku z tym mam kilka pytań na ten temat (w sieci nic nie znalazłem): 1. czy wałki rozrządu napędza łańcuch czy pasek zębaty, jeśli pasek to co ile się wymienia i jaki koszt, 2. jak z dostępnością materiałów eksploatacyjnych (filty , świece, oleje, żarówki, itp które wymiania się co jakiś czas), jakie koszty, 3. jak z dostępnością pozostałych części (innych niż w p.2) - czy tylko w ASO i jak z cenami czy także gdzie indziej i jak z zamiennikami, 4. czy na terenie Wrocławia (ew. woj. DL) są jakieś sklepy z cześciami (z p.2 i 3), 5. jak z niezawodnością (w rankingach Subaru stoi bardzo wysoko) ale w życiu bywa to czasami trochę inaczej, co psuje sie najczęściej, Dodam, że aktualnie mój faworyt to MB W124. Za wszelkie informacje będe wdzieczny. pozdrawiam - Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 20 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2004 Chyba najpierw nalezalo by powiedziec o jaki model z jakim silnikiem i co wazniejsze o jaki rocznik ci chodzi... a tak w ogole to witam na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość atomek Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 Zastanawialem sie nad czyms w okolicach 94-95 a pojemnosc 2.0. A i czy cos takiego mozna zagazowac (choc szkoda). I tak na marginiesie: czy istnieje boxer w dieslu (problem ideologiczny czy techniczny?). PS Podziekowania za cieple przyjecie pozdrawiam - Tomek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 I tak na marginiesie: czy istnieje boxer w dieslu (problem ideologiczny czy techniczny?). Istnieja takie silniki, aczkolwiek nie slyszalem o samochodzie napedzanym boxerem dieslem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 Jezeli mam sie wyrazic to lepszym rozwiazaniem jest silnik 2.2 oferuje lepsza dynamike przy takim samym spalaniu, a mamy nie dosc ze naped na 4 kapcie to jeszcze samo auto wazy dobre 1,5 tony, sadze ze 115 km to ciut za malo, wada jest to ze silnik ma 2212 ccm i nie miesci sie ubezpieczycieli ponizej granicy 2,2 litra, zagazowac sie da, ale najpierw radzil bym policzyc czy sie oplaca, sa do tego specjalne kalkulatory, zwlaszcza ze samochod wcale nie jest taki paliwozerny, w Subaru oczywisci nie montuje sie silnikow diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 I tak na marginiesie: czy istnieje boxer w dieslu (problem ideologiczny czy techniczny?). Chyba księgowy, czyli jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Boxer mimo, że jest dobrym technicznie rozwiązaniem, jest drogi i nie ma znaczenia typ paliwa, po prostu część elementów musi być x2. Wystarczy popatrzeć jakie cuda trzeba robić w Imprezie turbo z kolektorami, do tego dochodzą dwie głowice, itd. itp. PS.: chodzą słuchy że FHI pracuje nad dieslem do Subaru, ale to plotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 gdzies na forum sa plany tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Tomaszek Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Zastanawialem sie nad czyms w okolicach 94-95 a pojemnosc 2.0.A i czy cos takiego mozna zagazowac (choc szkoda). I tak na marginiesie: czy istnieje boxer w dieslu (problem ideologiczny czy techniczny?). PS Podziekowania za cieple przyjecie pozdrawiam - Tomek. A były 2.0 N/A? czy tylko turbo? Jeżeli turbo to nie radzę zagazowywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Oczywiście że były N/A... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 A dlaczego nie radzisz zagazowywac Turbo ??? Subaru Legacy 2.0 T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Było już o LPG i turbo na forum. Ogólnie bardzo trudna i kosztowna sprawa żeby to było DOBRZE zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 HWojtek wywijajac szabelka z ulanska fantazja bronil czci i honoru silnikow tubrodoladowanych i ich prawa do palenia niebotycznych ilosci tylko i wylacznie jedynej slusznej benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się