Skocz do zawartości

Efekt Trabanta


cewie

Rekomendowane odpowiedzi

Dawno mnie tu nie było bo mój Diesel jeździ jak ta lala (55 tyś. km przebiegu)

 

Niegdyś miałem Trabanta z silnikiem 1,1. W czasie jazdy powyżej 80 km/h gdy otworzyło się korbą boczną szybę to już nie można było jej domknąć. Należało wtedy zmniejszyć drastycznie nadciśnienie w kabinie zmniejszając prędkość.

 

Ten sam efekt niedomykania szyby występuje w moim aucie tylko prędkości się podniosły. W trakcie jazdy autostradowej wpadł nieludzki smród do wnętrza z pobliskiej fermy. Jak opuściłem szybę żeby intensywnie przewietrzyć to już nie mogłem jej zamknąć do końca.

Jak wystąpił drugi taki przypadek to znalazłem proste rozwiązanie. Wystarczy na chwilę włączyć recyrkulację i powtórzyć domykanie szyby.

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że to ciśnienie w Trabancie nie rozerwało poszycia pojazdu  ;)

Tu muszę zaprotestować. Na początku lat 90 Trabant z silnikiem 4 suwowym był bardzo przyjemnym autem.

 

Niedomykanie szyb w Foresterze następuje po przekroczeniu prędkości 140 km/h.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...