Skocz do zawartości

nowe serce dla blobika


andre82

Rekomendowane odpowiedzi

Sledze temat bo sam przez moment myślałem o takim myku.BTW dziwne trochę ze ogarnięte warsztaty niie oferują takiego "moda" .W ofercie są reminty,kucizny,strokery itp a przy tym pewnie takie pozenienie 2,5 z 2.0 to Pikus ,a ludzi chcących wincyj mocy w ich N/A troche by sie pewnie znalazło.Gdyby cena byla w okolicach różnicy miedzy n/a a turbo to kto wie.Sporo jest ludzi których nie satysfakcjonuje odp. "sprzedaj i kup turbo" bo wlozyli juz sporo kasy i serducha w n/a(np Ja ;) ) Tym bardziej ze zmiana na turbo dość często i tak konczy sie remontem ;).

Osobiście gdybym nie sprzedawał ze względu na ze jest mi za ciasna i ze wyjeżdżam na obczyznę to sam bym kombinowal w te stronę, bo do szczęścia brakuje właśnie te 20-30 kuni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej twierdzę, że grzebanie w wolnossaku kompletnie mija się z celem, efekty są niewspółmierne do włożonych pieniędzy. ja wiem, że charakterystyka jazdy wolnossakiem jest fajna, ale jak tak uparcie chcecie się w to bawić, to polecam zakup hondy - tam jest to rozpracowane w każdą stronę, gratów jest milion i zakres osiąganych mocy jest baaaaaardzo szeroki i raczej sprecyzowany - wiadomo co ile mocy daje. a jeśli przyjdzie Wam robić porządny remont zgodnie ze sztuką, to się zdziwicie jakie są koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej twierdzę, że grzebanie w wolnossaku kompletnie mija się z celem, efekty są niewspółmierne do włożonych pieniędzy. ja wiem, że charakterystyka jazdy wolnossakiem jest fajna, ale jak tak uparcie chcecie się w to bawić, to polecam zakup hondy - tam jest to rozpracowane w każdą stronę, gratów jest milion i zakres osiąganych mocy jest baaaaaardzo szeroki i raczej sprecyzowany - wiadomo co ile mocy daje. a jeśli przyjdzie Wam robić porządny remont zgodnie ze sztuką, to się zdziwicie jakie są koszty.

Temat jest zdaje się inny,nie chodzi mi o podnoszenie mocy w na a jedynie rozwazam kupno ej25 sohc i skoro osprzęt od ej20 rozni się od ej25 z tego samego roku jednynie wtryskami to teoretyczmie jest szansa ze ej25 bedzie jeździł na kompie od ej20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moi zdaniem swap 2.0sohc na 2.5sohc brzmi calkiem sensownie: wolnossak, wieksza pojemnosc, uchodzacy za bezawaryjny silnik. Imho jest spora szansa ze sie uda w opcji minimalnej czyli bez zabawy z wiazka, osprzetem i ecu od ej25, oczywiscie po drodze moga wyjsc jakies schodki. Majac zaplecze warsztatowe probowalbym. Dzialaj kolego, daj znac co wyszlo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Slupek, wtryski ej 25 kolektor ej 20, nowa chodnica wody zmieniona na grubszą.wydech na razie zostal stary.aby nie bawic się z rzeźbieniem wiązki nowe ecu jest z tego samego roku co blobik, sprawdzalem pinologie i jest taka sama w ej20 z tego samego roku, oczywiscie mowa o ej 25 SOHC,czekam w kolejce do fachowca na kodowanie immo.po pierwszych 200 km spalanie 10.6l 90% trasa bez krecenia wysoko max do 3krpm jak na moj gust troche malo.sprawdze jak wygladaja swiece,bedzie jakis podglad na to czy aby nie za ubogo dostaje paliwka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...