Bo_Lo Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Sledze temat bo sam przez moment myślałem o takim myku.BTW dziwne trochę ze ogarnięte warsztaty niie oferują takiego "moda" .W ofercie są reminty,kucizny,strokery itp a przy tym pewnie takie pozenienie 2,5 z 2.0 to Pikus ,a ludzi chcących wincyj mocy w ich N/A troche by sie pewnie znalazło.Gdyby cena byla w okolicach różnicy miedzy n/a a turbo to kto wie.Sporo jest ludzi których nie satysfakcjonuje odp. "sprzedaj i kup turbo" bo wlozyli juz sporo kasy i serducha w n/a(np Ja ) Tym bardziej ze zmiana na turbo dość często i tak konczy sie remontem . Osobiście gdybym nie sprzedawał ze względu na ze jest mi za ciasna i ze wyjeżdżam na obczyznę to sam bym kombinowal w te stronę, bo do szczęścia brakuje właśnie te 20-30 kuni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Ja nadal twierdzę, najlepiej jest dołożyć kompresor. Są nawet gotowe zestawy w US i AU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 a ja dalej twierdzę, że grzebanie w wolnossaku kompletnie mija się z celem, efekty są niewspółmierne do włożonych pieniędzy. ja wiem, że charakterystyka jazdy wolnossakiem jest fajna, ale jak tak uparcie chcecie się w to bawić, to polecam zakup hondy - tam jest to rozpracowane w każdą stronę, gratów jest milion i zakres osiąganych mocy jest baaaaaardzo szeroki i raczej sprecyzowany - wiadomo co ile mocy daje. a jeśli przyjdzie Wam robić porządny remont zgodnie ze sztuką, to się zdziwicie jakie są koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Ja nadal twierdzę, najlepiej jest dołożyć kompresor. Są nawet gotowe zestawy w US i AU Do ej20 125hp sohc też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Ja nadal twierdzę, najlepiej jest dołożyć kompresor. Są nawet gotowe zestawy w US i AU Do ej20 125hp sohc też? Do tych nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 a ja dalej twierdzę, że grzebanie w wolnossaku kompletnie mija się z celem, efekty są niewspółmierne do włożonych pieniędzy. ja wiem, że charakterystyka jazdy wolnossakiem jest fajna, ale jak tak uparcie chcecie się w to bawić, to polecam zakup hondy - tam jest to rozpracowane w każdą stronę, gratów jest milion i zakres osiąganych mocy jest baaaaaardzo szeroki i raczej sprecyzowany - wiadomo co ile mocy daje. a jeśli przyjdzie Wam robić porządny remont zgodnie ze sztuką, to się zdziwicie jakie są koszty. Temat jest zdaje się inny,nie chodzi mi o podnoszenie mocy w na a jedynie rozwazam kupno ej25 sohc i skoro osprzęt od ej20 rozni się od ej25 z tego samego roku jednynie wtryskami to teoretyczmie jest szansa ze ej25 bedzie jeździł na kompie od ej20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 moi zdaniem swap 2.0sohc na 2.5sohc brzmi calkiem sensownie: wolnossak, wieksza pojemnosc, uchodzacy za bezawaryjny silnik. Imho jest spora szansa ze sie uda w opcji minimalnej czyli bez zabawy z wiazka, osprzetem i ecu od ej25, oczywiscie po drodze moga wyjsc jakies schodki. Majac zaplecze warsztatowe probowalbym. Dzialaj kolego, daj znac co wyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 ej 25 sohc na sterowniku od ej 20 sohc odpalił, pracuje, jedzie jak wolnyssak dupy nie urywa, w tym tygodniu zmiana sterownika i walka z immo ale że specjalista od tego jest, więc ogarnie temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Przecieraj szlak, bo sam się tym interesuje. Dałeś kompletny EJ25 SOHC czy tylko słupek, a reszta od EJ20? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 na tym profilu jest o imprezie 2.0 n/a po swapie na 2.5 n/a https://www.facebook.com/subaru.autoplejada/?fref=nf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Slupek, wtryski ej 25 kolektor ej 20, nowa chodnica wody zmieniona na grubszą.wydech na razie zostal stary.aby nie bawic się z rzeźbieniem wiązki nowe ecu jest z tego samego roku co blobik, sprawdzalem pinologie i jest taka sama w ej20 z tego samego roku, oczywiscie mowa o ej 25 SOHC,czekam w kolejce do fachowca na kodowanie immo.po pierwszych 200 km spalanie 10.6l 90% trasa bez krecenia wysoko max do 3krpm jak na moj gust troche malo.sprawdze jak wygladaja swiece,bedzie jakis podglad na to czy aby nie za ubogo dostaje paliwka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Tyle ma palić. Mój w trasie 11 litrów LPG. 13.5 po mieście (spadło trochę po regulacji zaworów). Mam manual. Podłącz się i sprawdź parametry. Jakby co się odezwij to pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Swieczki sprawdzilem i wygladaja tak dwie sa z blobika jedna z subarki brata wykrecona dla porownania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Wyglądają ok. A jak moc w porównaniu do 2.0? Dobrze byłoby popatrzeć parametry jak zachowuje się pod obciążeniem i w otwartej pętli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Jedzie lepiej jak 2.0 ale sterownik i tak wymienie, lambda przy pelnym bucie rosnie do 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się