piotrek_22 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Witam, Chciałem zapytać czy do regulacji w moim gf8 98' jest wymagane wyjęcie silnika? Powinienem je wyregulować przed założeniem gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Do sprawdzenia luzów nie trzeba wyjmować silnika, regulację jednak łatwiej zrobić na wyjętym ,aczkolwiek bez wyjmowania podobno można to jakoś zrobić . Przed założeniem warto sprawdzić luzy ,jezeli są ok , to wiesz że następna kontrola dopiero po około 30-50kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 regulację spokojnie da rady zrobić bez wyjmowania .A czy w tym roku nie było hydraulicznej regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 A czy w tym roku nie było hydraulicznej regulacji? nie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Więc w jakich latach były hydrauliczne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 nie pamiętam ale chyba wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 ztcw to do 97, te co mialy deske przedlift a przod polift. Jak masz przedliftowa deske to jest nadzieja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 W sumie napisał 98, a nie MY98 więc może i racja. Jak to MY97 to tak by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Do lipca '96. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 to czemu 97 mają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 A mają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Zapytaj Namiot-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Z Twojej wypowiedzi to wynikało. Dlatego Ciebie pytam. Myślałem, że będziesz znał odpowiedź. A tu...rozczarowanie. -07.1996: 04.1996- : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) No to odpowiadam - z tego co wiem, Gt-ek, którym kiedyś jeździł Namiot i którego chciałem kupić był z 1997r i miał hydraulikę Edytowane 8 Października 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 To co GTki miały opuszczając fabrykę czasami mało ma wspólnego ze stanem obecnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 To co GTki miały opuszczając fabrykę czasami mało ma wspólnego ze stanem obecnym to też racja, cholera wie czy mu silnika ktoś nie podmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Gt-ek, którym kiedyś jeździł Namiot Raczej nie jest wyznacznikiem tego, co wyjeżdżało z fabryki. Rysunki, które wkleiłem wyżej cokolwiek Wam mówią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_22 Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 ja to sie nie znam, ale chce przygotowac mojego gtka pod gaz i nie wiem czy regulowac zawory czy nie i jak to zrobic. cieknie mi tez lekko olej spod pokrywy zaworow (po szybszej jezdzie czuc w kabinie spalony olej) a wymieniana byla uszczelka i juz nie wiem o co chodzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 cieknie mi tez lekko olej spod pokrywy zaworow (po szybszej jezdzie czuc w kabinie spalony olej) a wymieniana byla uszczelka i juz nie wiem o co chodzi :/ Taką usterkę,to proponuję usunąć jak najszybciej,bo jazda z wyciekiem może skończyć się pożarem.Przy tej okazji można skontrolować/ustawić luzy zaworowe,przyda się taka czynność na przyszłość i jazdę na LPG. olej spod pokrywy zaworow (po szybszej jezdzie czuc w kabinie spalony olej) a wymieniana byla uszczelka i juz nie wiem o co chodzi :/ Przecież wtedy widać czy jest regulacja zaworów i jaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_22 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Okazało się ze mam jakieś płytki i regulacja będzie kosztowała powyżej 1000 (mniej więcej 1400) u was też tyle kosztuje? Jest to normalna cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 były chyba tanie i drogie płytki, ale mogę się mylić. W MY98 są chyba te drogie. Wszystko zależy jak wyjdzie pomiar i u kogo robisz. Jeden powie Ci cenę i niezależnie od tego ile zrobi to zapłacisz, a drugi dopiero jak posprawdza to Ci powie dokładnie. U mnie w MY98 przy 180kkm było mierzone i nie było się do czego przyczepić, a robione chyba przy 100 już nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się