awatko Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 witam.Mam zamiar kupić subaru outback IV . nastawiłem się na subaru i mam na celowniku model outback IV , jak on wypada? , co się psuje? , czy to jest bezawaryjne auto ? , bo słyszałem że subaru to bezawaryjne auta , proszę o jakieś podpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) ....nie kupuj, niech Ci Pastuch w Tdi czy inne dziecko VAG-a służy... żartowałem. Tak na serio My2015 to piękny i pięknie jadący samochód. Polecam 2,5i z CVT Edytowane 2 Września 2015 przez Kts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awatko Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 ok a jakie ma wady ten outback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 a jakie ma wady ten outback OBK nie ma żadnych wad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 przecież jest cały wątek z toną fotek i linków do recenzji, po co zakładać nowy wątek? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70712-subaru-outback-my15/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awatko Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Ale mi chodzi o wersje z 2011 roku przed liftem. Co z tym sprzęgłem w wersji z diesel bo słyszałem że się psuje bardzo często????????????. I czy w wersji benzynowej też pada sprzęgło tak jak w dieslu?????????????????? Bardzo proszę o waszą wiedzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Wszystko zależy od tego ile i gdzie będziesz jeździł. Diesel po 2010 roku nie powinien sprawiać kłopotów, ze sprzęgłem też nie powinno być problemów (nowy soft, skrzynia sześcio biegowa), jednak ma sens przy większych przebiegach i poza miastem (filtr DPF). Silnik 2.5 jest bezproblemowy, ale ma słabszą dynamikę. Jeśli miałbym kupować auto z tych roczników pomyślałbym o H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Jakbyś chciał dowiedzieć się czegoś więcej o wersji H6, to polecam: http://carburator.pl/subaru-outback-test/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Z 2011 roku to jest OBK III a nie IV - numeracja jest cofnięta o jeden względem Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Aflinta, 2011 to jednak Outback IV lub Legacy V. Edytowane 11 Października 2015 przez Slawskip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Ale mi chodzi o wersje z 2011 roku przed liftem. Co z tym sprzęgłem w wersji z diesel bo słyszałem że się psuje bardzo często????????????. I czy w wersji benzynowej też pada sprzęgło tak jak w dieslu?????????????????? Bardzo proszę o waszą wiedzę. mea culpa, zrozumiałem że chcesz nowy MY15, poprzednik był MY09, fajne autko, dużo lepiej wyposażone niż np Forestery, ale też ceny używanych kosmiczne, benzyniaków prawie brak na rynku. W benzyniakach nie powinno paść sprzęgło, a jeśli coś pada to nie kosztuje tyle by mogło bulwersować. Z dieslami nie miałem styczności więc się nie wypowiem, bo "słyszałem że się psuje bardzo często" to dalej dosyć subiektywna ocena, a nie rozmowa o faktach. A fakty sugerują bardziej że SBD nie psuje się bardziej jak inne diesle na rynku. Natomiast fakt że są bardziej podatne na kosztowne awarie niż benzyniaki powinno wystarczyć by sprawę przemyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Aflinta, 2011 to jednak Outback IV lub Legacy V.Racja, sam w 2010 Legacy V jechałem - ale ten czas zasuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się