Skocz do zawartości

Subaru Impreza WRX Prodrive 2003 UK-RHD


Luki_wrx_prodrive

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem świeżakiem tyle co się zarejestrowałem :) spełniłem swoje marzenie z dziecięcych lat zawsze chciałem subaru i wkońcu. Chciałem przedstawić mój nowy nabytek z przed kilku dni czyli Subaru Impreza WRX PPP z 2003 roku które mam w UK do auta jest pełna książka serwisowa przebieg 110 tyś mil wersja WRX z PPP szukałem kompletnie standardowego Subaru bo chce je zrobić po swojemu :). Auto będzię wysłane do PL w przyszłym miesiącu i zarejestrowane w PL z kierownicą po prawej stronie. Na chwilę obecną pracuję nad autem przerobiłem już światło przeciwmgielne zamówiłem lampy przednie są w drodze z Niemiec niebawem będę zmieniał i bedę wrzucał nowe fotki z racji tego że zajmuję się autodetailingiem na chwię obecną pracuję nad środkiem potem będzię dopracowywane na zewnątrz. Fotka zaraz po przywiezieniu auta

 

230f721e0b20.jpg

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem do mojego ubezpieczyciela i żadnej różnicy nie ma od 400-600pln na rok będę płacił :). Umyłem silnik wczoraj bo od nowości nie był dotykany pojawił się nawet napis PRODRIVE na silinkonowej rurce koło intercooler-a którego wcześniej nie widziałem :). W przyszłym tygodniu ziomek który się zajmuje oklejaniem aut tzw "Wrapping" oklei mi wlot na masce, lusterka i spoiler w carbonie :D  puki co pracuje nad wnętrzem dzisiaj przeprałem boczki w bagażniku w sobotę robię reszte wnętrza.

 

32e332897895.jpg

 

 

642a8fc5f102.jpg

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no umycie silnika zajeło mi 3h bo trzeba było pozaklejać intercooler alternator bezpieczniki akumulator oczywiście po umyciu silnik kompresorem osuszony i pozostawiony na 15h bez odpalania po tym zabiegu odpalił z pierwszego przekręcenia kluczyka :)

 

nawet i na srebrnym da się osiągnąć dobry efekt (oczywiście nigdy to nie będzie tak jak na ciemnych kolorach) tutaj przykładowe foto srebrnego koloru :

 

a52826a013ed.jpg

 

471c01559614.jpg

 

w przyszły weekend zajmę się lakierem to napewno wrzucę fotki z prac bo ja jestem pedantem zresztą jak się robi autodetailing to norma :)

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mój kolega jest świeżo po rejestracji anglika - oczywiście SUBARU IMPREZA . Mogę Cię pionformować co potrzeba . Oczywiście reflektory europa , licznik ( szybkościomierz ) jeśli masz w milach i km to o.k. , jeśli tylko wyskalowany w milach to musisz wymienić ( wszystko pasuje - tylko zamienić ) , lusterka nie musisz ruszać - mają taką samą wielkość i widać z tył dobrze diagnostę było ( tak sprawdzał ) , przeciwmigielne musi być po lewej stronie lub po dwóch ( wystarczy zamienić przewody ) , Ale ........... co najjjjjważniejsze - w dowodzie rejestracyjnym ( tym oczywiście anglielskim ) w rubryce " J " musi ( MUSI ! ) pisać " M1 "  . Inaczej Ci diagnosta i komunikacja nie zatwierdzi rejestracji . Jest to symbol że auto jest osowe do przewozu max.8 osób . Jest to bardzo ważne . Jeśli nie masz tego wpisu to każą pisać do producenta o świadectwo homologacj -- nonsens !!! Acha , musi być auto ( w Twoim przypadku jest o.k. ) z unii , japończyka n.p. nie zarejestrujesz . Chyba żeby go zarejestrować w niemczech i z tamtąd do polski . POWODZENIA ! TOMEK !


Mam takie pytanko do Ciebie . Piszesz że masz autko z UK . Ja także  . Mam SUBARU IMPREZĘ WRX z 2005 r. Jestem ciekawy jaki masz kluczyk , bo u mnie jest pilot i kluczyk razem i mam w pilocie jeden przycisk , którym uruchamiam centr.zamek i alarm automatycznie i abym mógł odpalić auto to po włączeniu zapłonu muszę przycisnąć ten przycisk w pilocie i wówczas odzywa się rozrusznik i pali . Jestem ciekawy czy angliki tak mają wszystkie , czy ja mam dołożoną jakąś blokadę . Z góry dzięki za odpowiedż  TOMEK !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo frajdy z jazdy i oleju, nie tylko w silniku, życzę ;) Auto piękne, szkoda, że kierownica w schowku.

 

dzięki już sie nie mogę doczekać jak wyjade na droge jeżdze po dużym placu gdzie trzymam auto w pracy ale dopiero jak wyśle do PL i zarejestruje to wtedy na ulice wyjazd

 

 

 

Nie idź tą drogą :yahoo:

 

czemu mam nie iść tą drogą to nie bedzie tania folia tylko najlepszej jakości bo będzie mi to robił koleś z jednej o ile nie najlepszej firmy w UK (co roku obklejaja auta na GUMBALL) mega konkret firma jesli ktoś chce zobaczyć co robia to prosze wpisać w google RACCON Wrapping.

 

 

 

Witam . Mój kolega jest świeżo po rejestracji anglika - oczywiście SUBARU IMPREZA . Mogę Cię pionformować co potrzeba . Oczywiście reflektory europa , licznik ( szybkościomierz ) jeśli masz w milach i km to o.k. , jeśli tylko wyskalowany w milach to musisz wymienić ( wszystko pasuje - tylko zamienić ) , lusterka nie musisz ruszać - mają taką samą wielkość i widać z tył dobrze diagnostę było ( tak sprawdzał ) , przeciwmigielne musi być po lewej stronie lub po dwóch ( wystarczy zamienić przewody ) , Ale ........... co najjjjjważniejsze - w dowodzie rejestracyjnym ( tym oczywiście anglielskim ) w rubryce " J " musi ( MUSI ! ) pisać " M1 " . Inaczej Ci diagnosta i komunikacja nie zatwierdzi rejestracji . Jest to symbol że auto jest osowe do przewozu max.8 osób . Jest to bardzo ważne . Jeśli nie masz tego wpisu to każą pisać do producenta o świadectwo homologacj -- nonsens !!! Acha , musi być auto ( w Twoim przypadku jest o.k. ) z unii , japończyka n.p. nie zarejestrujesz . Chyba żeby go zarejestrować w niemczech i z tamtąd do polski . POWODZENIA ! TOMEK ! Mam takie pytanko do Ciebie . Piszesz że masz autko z UK . Ja także . Mam SUBARU IMPREZĘ WRX z 2005 r. Jestem ciekawy jaki masz kluczyk , bo u mnie jest pilot i kluczyk razem i mam w pilocie jeden przycisk , którym uruchamiam centr.zamek i alarm automatycznie i abym mógł odpalić auto to po włączeniu zapłonu muszę przycisnąć ten przycisk w pilocie i wówczas odzywa się rozrusznik i pali . Jestem ciekawy czy angliki tak mają wszystkie , czy ja mam dołożoną jakąś blokadę . Z góry dzięki za odpowiedż TOMEK !

 

Dzieki za info co do przerobienia przeciwmgielnego to juz zrobiłem sam bo mam lampy od STI i wyciałem specjalnym urządzeniem na gorąco dziure w lewej lampie i przełożyłem przeciwmgielny :) przednie lampy doszly dzisiaj z Niemiec jutro będe montowal to zapodam fotki. Co do kluczyka to mam taki jak ty z jednym przyciskiem do alarmu i immobiliser-a i jak wcisne i dioda sie na środku deski rozdzielczej pali na stałe wtedy moge odpalić auto jesli mruga to nie da rady.

 

p.s. jutro wrzuce nowe fotki

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko nie ma za co jeśli będziesz miał jakieś pytania wal śmiało pozdro

 

Dzisiaj kolejny dzień spędzony ze "Scooby-m" :) mianowicie zamontowałem lampy i co się okazało że nie mają one żadnej regulacji ani nie ma miejsca na silniczek do elektrycznej regulacji ani nawet nie ma ręcznej  :angry:  lampy wyglądają naprawdę spox ale świecą za wysoko i napewno nie dostanę przeglądu :(. Napisałem maila do tego sprzedawcy co jest grane jak może sprzedawać nielegalne lampy bo bez regulacji to dla mnie to one są bezużyteczne. Wrzucę chociaż fotki ale raczej będę zmuszony je wyciągnąć chyba że znajdę sposób na wyregulowanie świateł ale nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić bo po raz pierwszy sie spotkałem z lampami bez regulacji:

 

4d8dd590ece7.jpg

 

e12aae0f104c.jpg

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze jest to że komplet przednich lamp firmy DEPO na allegro znalazłem za 1280pln sporo kasy :facepalm: u innych jeszcze drożej.

 

Mały "upgrade" z dzisiejszych prac ogarnięte wyprane całe wnętrze, wszystkie koła były ściągane i myte oraz odnowione zaciski bo były przyrdzewiałe z przodu ale pociągnąłem od razu wszystkie, wypolerowany wydech, ściągnięty spoiler czeka na oklejenie a całe auto na polerkę w przyszły weekend dlatego nie zakładam :) kilka fotek:

 

8b6d43ae6029.jpg

 

4c70b863e6be.jpg

 

 

 

84e18e89214f.jpg

 

c320c3f500b6.jpg

 

9779a27159b6.jpg

 

48299cd6323a.jpg

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy sa na wylocie wejdą na ich miejsce standardowe DEPO takie jak oryginał. Zapomniałem napisać moc "scoobiego" to 265KM jest certyfikat prodrive ciekawe ile kucy zdechło

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po kilku dniach zrobiłem kilka rzeczy mianowicie umyłem spód subaru potem 2 dni stało żeby było suche na konserwacje. Wczoraj mi przyszły lampy i zostały zamontowane, pomalowane zostały także tłumiki specjalną farbą na tył weszły nowe oponki :) wszystkie koła wyważone. Dzisiaj cały dzień kładłem konserwację firmy 3M "Anti chip coating" pistoletem przy pomocy kompresora pożyczyłem od znajomego z lakierni fotki z prac poniżej:

 

Nowe lampy i oponki :

 

06ad13a7d81e.jpg

 

6322647f36dc.jpg

 

Przed konserwacją w trakcie przygotowań :

 

4b65fa24f10f.jpg

 

4577129d7dd7.jpg

 

Nie było tragedii oryginalna konserwacja się dobrze trzymała bo karcher i 90 stopni za wiele nie usunął

 

05fcd3e92194.jpg

 

5d2702415c58.jpg

 

4ec9871f581c.jpg

 

a tak wygląda po :

 

6ff443603373.jpg

 

6e6d6d800705.jpg

 

c7e44674a620.jpg

 

p.s. jutro zajmę się lakierem i "scooby" będzie skończony :)

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o środkowy tłumik to był malowany końcowy był polerowany mam na to prosty sposób i niezawodny mianowicie WD40 i stalowa wełna potem ręcznie lub maszynowo użyć możesz pasty do finiszu w moim przypadku było to meguairs 205. Jeśli masz cały tłumik z nierdzewki to możesz śmiało wd40 całość przelecieć tylko nie odciskaj za mocno wełny żebyś nie porysował

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o środkowy tłumik to był malowany końcowy był polerowany mam na to prosty sposób i niezawodny mianowicie WD40 i stalowa wełna potem ręcznie lub maszynowo użyć możesz pasty do finiszu w moim przypadku było to meguairs 205. Jeśli masz cały tłumik z nierdzewki to możesz śmiało wd40 całość przelecieć tylko nie odciskaj za mocno wełny żebyś nie porysował

Dzięki! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewolno zmieniać tylko 2 opon. W subaru musisz mieć 4 takie same opony.Kiedyś miałem tak założone i mimo tego samego rozmiaru opon i podobnego zużycia rzeczywisty obwód opon się różnił.Auto w zimę było albo nadsterowne albo podsterowne w zależności  na jakiej osi były opony o większym obwodzie, nie mówiąc o negatywnym wpływie na wiskozę ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na tył? A jak wygląda bieżnik na przodzie?

 

opony na przodzie mają 2 miesiące :) więc prawie nowe

 

 

 

Niewolno zmieniać tylko 2 opon. W subaru musisz mieć 4 takie same opony.Kiedyś miałem tak założone i mimo tego samego rozmiaru opon i podobnego zużycia rzeczywisty obwód opon się różnił.Auto w zimę było albo nadsterowne albo podsterowne w zależności na jakiej osi były opony o większym obwodzie, nie mówiąc o negatywnym wpływie na wiskozę ;) .

 

Mam wszystkie 4 opony takie same bo kupiłem 2 na tył te same co z przodu.

 

 

 

 

Tak jak pisałem wczoraj dzisiaj dopieściłem lakier autko podczas pracy nad lakierem :

 

12df8e228aba.jpg

 

a808b8fbea73.jpg

 

Autko po korekcie lakieru dostało zabezpieczenie lakieru i prezentuje się tak :

 

88185919353b.jpg

 

39e532051878.jpg

 

7aaac216f9d7.jpg

 

1cfc738748bf.jpg

 

 

W piątek auto  wysyłam do Polski potem jak przylecę (12 września) jadę do mojego ziomka mechanika na serwis :) apropo chciałem zapytać o olej chciałem zalać jakiegoś Motula czy warto zakupić czy lepiej jakiś inny pełny syntetyk bo na takim jeździ teraz.   

Edytowane przez Luki_wrx_prodrive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Luki_wrx_prodrive !   Mam pytanko i zarazem prośbę , ale to jak będzie przy okazji  jak coś będziesz robił z tym lub jak będziesz w pobliżu tego miejsca . Otóż , mam imprezkę gd 2005 r - to jest taki sam model jak Twój i także anglik ale po przekladce . Jestem ciekawy czy u Ciebie jak zciągniesz ( dwa kołeczki i zaczepy na progu - jedna całość - 1/2 minuty roboty ) listwę progową od kierowcy , czy masz dwie małe białe wtyczki jednopinowe . Zapewne są - ale czy są złączone czy nie i czy jak są rozłączone to czy jest w nich jakieś ( probówka ) napięcie . U mnie jeszcze są takie same tylko zielone i  w tym samym miejscu po prawej stronie ( pasażer ) . Ciekawe , mówią mi że powinny być w oryginale po lewej obok tych białych . Tak przy okazji jakbyś coś tam robił w pobliżu to proszę sprawdż po której stronie są i czy mają w sobie jakieś napięcie . Myślę ( obym się mylił ) że przy przekladce zrobilio mi mały błąd  . Z góry Ci bardzo dziekuję . Trudno znależć właśnie anglika aby porównać - Ty masz - może :) coś z tego będzie . Ale Ty pieścisz swoją brykę - mamy podobne charaktery - ja takze mam FIOŁA na tym punkcie . Wstawiłem fotki na " nasze subaru " - zobacz i oceń - krytyka mnie nie zrazi - czasami wnet pomaga ! POZROWIONKA ! SIEMKA !


Acha , jeżdżę na oleju MOTUL 300 V 5 w / 40 POWER .Tylko uważaj , bywają podróby . Kupuj tylko w sklepie firmowym , broń Boże na allegro . Jak otworzysz - musi dosłownie pachnieć - taka troszkę cytrynka . Reszta to oleje z powtórnej przeróbki . Ja kupuję zawsze w blaszanych pudełkach 2 l opakowanie . Biorę 3 szt. i mam troszkę na następną wymianę . Choć piszą że MILLERS jest lepszy - nie wiem - jeżdzę na MOTULU i nie narzekam . Ale wybór oczywiscie należy do Ciebie . Moze koledzy Ci lnaczej doradzą - sam zobaczysz ! W skrzyni i moście i tylnym mam MOTUL GEAR 300 75 w /90 . TO NARKA !!!


OCZYWIŚCIE PEŁNY SYNTETYK WSZĘDZIE !!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...