Luki_wrx_prodrive Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam serdecznie jestem świeżakiem tyle co się zarejestrowałem spełniłem swoje marzenie z dziecięcych lat zawsze chciałem subaru i wkońcu. Chciałem przedstawić mój nowy nabytek z przed kilku dni czyli Subaru Impreza WRX PPP z 2003 roku które mam w UK do auta jest pełna książka serwisowa przebieg 110 tyś mil wersja WRX z PPP szukałem kompletnie standardowego Subaru bo chce je zrobić po swojemu . Auto będzię wysłane do PL w przyszłym miesiącu i zarejestrowane w PL z kierownicą po prawej stronie. Na chwilę obecną pracuję nad autem przerobiłem już światło przeciwmgielne zamówiłem lampy przednie są w drodze z Niemiec niebawem będę zmieniał i bedę wrzucał nowe fotki z racji tego że zajmuję się autodetailingiem na chwię obecną pracuję nad środkiem potem będzię dopracowywane na zewnątrz. Fotka zaraz po przywiezieniu auta Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 akurat oglądam raport turbo o rejestracji anglików mówią że ubezpieczenie bd wyższe nawet o 300% zobaczymy jak to będzie . Czekamy na więcej fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) dzwoniłem do mojego ubezpieczyciela i żadnej różnicy nie ma od 400-600pln na rok będę płacił . Umyłem silnik wczoraj bo od nowości nie był dotykany pojawił się nawet napis PRODRIVE na silinkonowej rurce koło intercooler-a którego wcześniej nie widziałem . W przyszłym tygodniu ziomek który się zajmuje oklejaniem aut tzw "Wrapping" oklei mi wlot na masce, lusterka i spoiler w carbonie puki co pracuje nad wnętrzem dzisiaj przeprałem boczki w bagażniku w sobotę robię reszte wnętrza. Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 jest różnica było trochę roboty ale warto się pobawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Na srebrnym chyba ciężko zobaczyć jakieś efekty detailingu, ale może się mylę i czekam na jakieś spektakularne 50/50 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) no umycie silnika zajeło mi 3h bo trzeba było pozaklejać intercooler alternator bezpieczniki akumulator oczywiście po umyciu silnik kompresorem osuszony i pozostawiony na 15h bez odpalania po tym zabiegu odpalił z pierwszego przekręcenia kluczyka nawet i na srebrnym da się osiągnąć dobry efekt (oczywiście nigdy to nie będzie tak jak na ciemnych kolorach) tutaj przykładowe foto srebrnego koloru : w przyszły weekend zajmę się lakierem to napewno wrzucę fotki z prac bo ja jestem pedantem zresztą jak się robi autodetailing to norma Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Dużo frajdy z jazdy i oleju, nie tylko w silniku, życzę Auto piękne, szkoda, że kierownica w schowku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 oklei mi wlot na masce, lusterka i spoiler w carbonie Nie idź tą drogą 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekwrx Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam . Mój kolega jest świeżo po rejestracji anglika - oczywiście SUBARU IMPREZA . Mogę Cię pionformować co potrzeba . Oczywiście reflektory europa , licznik ( szybkościomierz ) jeśli masz w milach i km to o.k. , jeśli tylko wyskalowany w milach to musisz wymienić ( wszystko pasuje - tylko zamienić ) , lusterka nie musisz ruszać - mają taką samą wielkość i widać z tył dobrze diagnostę było ( tak sprawdzał ) , przeciwmigielne musi być po lewej stronie lub po dwóch ( wystarczy zamienić przewody ) , Ale ........... co najjjjjważniejsze - w dowodzie rejestracyjnym ( tym oczywiście anglielskim ) w rubryce " J " musi ( MUSI ! ) pisać " M1 " . Inaczej Ci diagnosta i komunikacja nie zatwierdzi rejestracji . Jest to symbol że auto jest osowe do przewozu max.8 osób . Jest to bardzo ważne . Jeśli nie masz tego wpisu to każą pisać do producenta o świadectwo homologacj -- nonsens !!! Acha , musi być auto ( w Twoim przypadku jest o.k. ) z unii , japończyka n.p. nie zarejestrujesz . Chyba żeby go zarejestrować w niemczech i z tamtąd do polski . POWODZENIA ! TOMEK ! Mam takie pytanko do Ciebie . Piszesz że masz autko z UK . Ja także . Mam SUBARU IMPREZĘ WRX z 2005 r. Jestem ciekawy jaki masz kluczyk , bo u mnie jest pilot i kluczyk razem i mam w pilocie jeden przycisk , którym uruchamiam centr.zamek i alarm automatycznie i abym mógł odpalić auto to po włączeniu zapłonu muszę przycisnąć ten przycisk w pilocie i wówczas odzywa się rozrusznik i pali . Jestem ciekawy czy angliki tak mają wszystkie , czy ja mam dołożoną jakąś blokadę . Z góry dzięki za odpowiedż TOMEK ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Dużo frajdy z jazdy i oleju, nie tylko w silniku, życzę Auto piękne, szkoda, że kierownica w schowku. dzięki już sie nie mogę doczekać jak wyjade na droge jeżdze po dużym placu gdzie trzymam auto w pracy ale dopiero jak wyśle do PL i zarejestruje to wtedy na ulice wyjazd Nie idź tą drogą czemu mam nie iść tą drogą to nie bedzie tania folia tylko najlepszej jakości bo będzie mi to robił koleś z jednej o ile nie najlepszej firmy w UK (co roku obklejaja auta na GUMBALL) mega konkret firma jesli ktoś chce zobaczyć co robia to prosze wpisać w google RACCON Wrapping. Witam . Mój kolega jest świeżo po rejestracji anglika - oczywiście SUBARU IMPREZA . Mogę Cię pionformować co potrzeba . Oczywiście reflektory europa , licznik ( szybkościomierz ) jeśli masz w milach i km to o.k. , jeśli tylko wyskalowany w milach to musisz wymienić ( wszystko pasuje - tylko zamienić ) , lusterka nie musisz ruszać - mają taką samą wielkość i widać z tył dobrze diagnostę było ( tak sprawdzał ) , przeciwmigielne musi być po lewej stronie lub po dwóch ( wystarczy zamienić przewody ) , Ale ........... co najjjjjważniejsze - w dowodzie rejestracyjnym ( tym oczywiście anglielskim ) w rubryce " J " musi ( MUSI ! ) pisać " M1 " . Inaczej Ci diagnosta i komunikacja nie zatwierdzi rejestracji . Jest to symbol że auto jest osowe do przewozu max.8 osób . Jest to bardzo ważne . Jeśli nie masz tego wpisu to każą pisać do producenta o świadectwo homologacj -- nonsens !!! Acha , musi być auto ( w Twoim przypadku jest o.k. ) z unii , japończyka n.p. nie zarejestrujesz . Chyba żeby go zarejestrować w niemczech i z tamtąd do polski . POWODZENIA ! TOMEK ! Mam takie pytanko do Ciebie . Piszesz że masz autko z UK . Ja także . Mam SUBARU IMPREZĘ WRX z 2005 r. Jestem ciekawy jaki masz kluczyk , bo u mnie jest pilot i kluczyk razem i mam w pilocie jeden przycisk , którym uruchamiam centr.zamek i alarm automatycznie i abym mógł odpalić auto to po włączeniu zapłonu muszę przycisnąć ten przycisk w pilocie i wówczas odzywa się rozrusznik i pali . Jestem ciekawy czy angliki tak mają wszystkie , czy ja mam dołożoną jakąś blokadę . Z góry dzięki za odpowiedż TOMEK ! Dzieki za info co do przerobienia przeciwmgielnego to juz zrobiłem sam bo mam lampy od STI i wyciałem specjalnym urządzeniem na gorąco dziure w lewej lampie i przełożyłem przeciwmgielny przednie lampy doszly dzisiaj z Niemiec jutro będe montowal to zapodam fotki. Co do kluczyka to mam taki jak ty z jednym przyciskiem do alarmu i immobiliser-a i jak wcisne i dioda sie na środku deski rozdzielczej pali na stałe wtedy moge odpalić auto jesli mruga to nie da rady. p.s. jutro wrzuce nowe fotki Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekwrx Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Dzięki za informację odnośnie kluczyka . Właśnie mam problem z dorobieniem nowego = piszę o tym na forum . Ale przynajmniej wiem że to nie żadna przeróbka tylko oryginał . Dzięki wielkie TOMEK ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Spoko nie ma za co jeśli będziesz miał jakieś pytania wal śmiało pozdro Dzisiaj kolejny dzień spędzony ze "Scooby-m" mianowicie zamontowałem lampy i co się okazało że nie mają one żadnej regulacji ani nie ma miejsca na silniczek do elektrycznej regulacji ani nawet nie ma ręcznej lampy wyglądają naprawdę spox ale świecą za wysoko i napewno nie dostanę przeglądu . Napisałem maila do tego sprzedawcy co jest grane jak może sprzedawać nielegalne lampy bo bez regulacji to dla mnie to one są bezużyteczne. Wrzucę chociaż fotki ale raczej będę zmuszony je wyciągnąć chyba że znajdę sposób na wyregulowanie świateł ale nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić bo po raz pierwszy sie spotkałem z lampami bez regulacji: Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 I całe szczęście, że długo nie zagoszczą na aucie Jedyny dobry mod na przednie lampy w blobie to pomalowanie wkładów na czarno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) najgorsze jest to że komplet przednich lamp firmy DEPO na allegro znalazłem za 1280pln sporo kasy u innych jeszcze drożej. Mały "upgrade" z dzisiejszych prac ogarnięte wyprane całe wnętrze, wszystkie koła były ściągane i myte oraz odnowione zaciski bo były przyrdzewiałe z przodu ale pociągnąłem od razu wszystkie, wypolerowany wydech, ściągnięty spoiler czeka na oklejenie a całe auto na polerkę w przyszły weekend dlatego nie zakładam kilka fotek: Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Lampy jak w golfie trójce ale takto ładny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Lampy sa na wylocie wejdą na ich miejsce standardowe DEPO takie jak oryginał. Zapomniałem napisać moc "scoobiego" to 265KM jest certyfikat prodrive ciekawe ile kucy zdechło Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam ponownie po kilku dniach zrobiłem kilka rzeczy mianowicie umyłem spód subaru potem 2 dni stało żeby było suche na konserwacje. Wczoraj mi przyszły lampy i zostały zamontowane, pomalowane zostały także tłumiki specjalną farbą na tył weszły nowe oponki wszystkie koła wyważone. Dzisiaj cały dzień kładłem konserwację firmy 3M "Anti chip coating" pistoletem przy pomocy kompresora pożyczyłem od znajomego z lakierni fotki z prac poniżej: Nowe lampy i oponki : Przed konserwacją w trakcie przygotowań : Nie było tragedii oryginalna konserwacja się dobrze trzymała bo karcher i 90 stopni za wiele nie usunął a tak wygląda po : p.s. jutro zajmę się lakierem i "scooby" będzie skończony Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 @@Luki_wrx_prodrive, czym polerowałeś wydech? Chodzi mi zarówno o urządzenie, jak i środek polerujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Jeśli chodzi o środkowy tłumik to był malowany końcowy był polerowany mam na to prosty sposób i niezawodny mianowicie WD40 i stalowa wełna potem ręcznie lub maszynowo użyć możesz pasty do finiszu w moim przypadku było to meguairs 205. Jeśli masz cały tłumik z nierdzewki to możesz śmiało wd40 całość przelecieć tylko nie odciskaj za mocno wełny żebyś nie porysował 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Jeśli chodzi o środkowy tłumik to był malowany końcowy był polerowany mam na to prosty sposób i niezawodny mianowicie WD40 i stalowa wełna potem ręcznie lub maszynowo użyć możesz pasty do finiszu w moim przypadku było to meguairs 205. Jeśli masz cały tłumik z nierdzewki to możesz śmiało wd40 całość przelecieć tylko nie odciskaj za mocno wełny żebyś nie porysował Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) na tył weszły nowe oponki Tylko na tył? A jak wygląda bieżnik na przodzie? Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez monsieurboxeur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Niewolno zmieniać tylko 2 opon. W subaru musisz mieć 4 takie same opony.Kiedyś miałem tak założone i mimo tego samego rozmiaru opon i podobnego zużycia rzeczywisty obwód opon się różnił.Auto w zimę było albo nadsterowne albo podsterowne w zależności na jakiej osi były opony o większym obwodzie, nie mówiąc o negatywnym wpływie na wiskozę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Tylko na tył? A jak wygląda bieżnik na przodzie? opony na przodzie mają 2 miesiące więc prawie nowe Niewolno zmieniać tylko 2 opon. W subaru musisz mieć 4 takie same opony.Kiedyś miałem tak założone i mimo tego samego rozmiaru opon i podobnego zużycia rzeczywisty obwód opon się różnił.Auto w zimę było albo nadsterowne albo podsterowne w zależności na jakiej osi były opony o większym obwodzie, nie mówiąc o negatywnym wpływie na wiskozę . Mam wszystkie 4 opony takie same bo kupiłem 2 na tył te same co z przodu. Tak jak pisałem wczoraj dzisiaj dopieściłem lakier autko podczas pracy nad lakierem : Autko po korekcie lakieru dostało zabezpieczenie lakieru i prezentuje się tak : W piątek auto wysyłam do Polski potem jak przylecę (12 września) jadę do mojego ziomka mechanika na serwis apropo chciałem zapytać o olej chciałem zalać jakiegoś Motula czy warto zakupić czy lepiej jakiś inny pełny syntetyk bo na takim jeździ teraz. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekwrx Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Witaj Luki_wrx_prodrive ! Mam pytanko i zarazem prośbę , ale to jak będzie przy okazji jak coś będziesz robił z tym lub jak będziesz w pobliżu tego miejsca . Otóż , mam imprezkę gd 2005 r - to jest taki sam model jak Twój i także anglik ale po przekladce . Jestem ciekawy czy u Ciebie jak zciągniesz ( dwa kołeczki i zaczepy na progu - jedna całość - 1/2 minuty roboty ) listwę progową od kierowcy , czy masz dwie małe białe wtyczki jednopinowe . Zapewne są - ale czy są złączone czy nie i czy jak są rozłączone to czy jest w nich jakieś ( probówka ) napięcie . U mnie jeszcze są takie same tylko zielone i w tym samym miejscu po prawej stronie ( pasażer ) . Ciekawe , mówią mi że powinny być w oryginale po lewej obok tych białych . Tak przy okazji jakbyś coś tam robił w pobliżu to proszę sprawdż po której stronie są i czy mają w sobie jakieś napięcie . Myślę ( obym się mylił ) że przy przekladce zrobilio mi mały błąd . Z góry Ci bardzo dziekuję . Trudno znależć właśnie anglika aby porównać - Ty masz - może coś z tego będzie . Ale Ty pieścisz swoją brykę - mamy podobne charaktery - ja takze mam FIOŁA na tym punkcie . Wstawiłem fotki na " nasze subaru " - zobacz i oceń - krytyka mnie nie zrazi - czasami wnet pomaga ! POZROWIONKA ! SIEMKA ! Acha , jeżdżę na oleju MOTUL 300 V 5 w / 40 POWER .Tylko uważaj , bywają podróby . Kupuj tylko w sklepie firmowym , broń Boże na allegro . Jak otworzysz - musi dosłownie pachnieć - taka troszkę cytrynka . Reszta to oleje z powtórnej przeróbki . Ja kupuję zawsze w blaszanych pudełkach 2 l opakowanie . Biorę 3 szt. i mam troszkę na następną wymianę . Choć piszą że MILLERS jest lepszy - nie wiem - jeżdzę na MOTULU i nie narzekam . Ale wybór oczywiscie należy do Ciebie . Moze koledzy Ci lnaczej doradzą - sam zobaczysz ! W skrzyni i moście i tylnym mam MOTUL GEAR 300 75 w /90 . TO NARKA !!! OCZYWIŚCIE PEŁNY SYNTETYK WSZĘDZIE !!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 dwie małe białe wtyczki jednopinowe Prawdopodobnie są do kodowania pilota i powinny być rozłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się