Dorsz914 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Przymierzam się do naprawy uszkodzonego upg i przy okazji wymiany smoka oleju oraz (jeśli będzie trzeba) panewek. 1. Jakiej grubości uszczelki trzeba do tego modelu? Bo na stronie nie-ASO widziałem 3 różne grubości tych uszczelek firmy Cosworth 0.78mm/1.1mm/1.5mm 2. Dużo ludzi piszę o szpilkach ARP więc czy te będą dobre? http://www.nie-ASO.pl/sruby-do-glowicy-arp-impreza,3,26203,15427 3. Smok olejowy chciałbym wzmocniony, więc czy ten będzie odpowiedni? http://allegro.pl/performance-smok-oleju-subaru-ssak-gt-wrx-sti-i4863744078.html 4. No i jakiej marki panewki? Podkreślam że samochód ma być do normalnej codziennej jazdy i ewentualnego upalania w zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt1992 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Sam To będziesz robił? Liczyłes już plus minus ile to kasy wyniesie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 1000zł uszczelki + 1000zł szpilki + smok 500zł + pierścienie 800zł Ewentualnie panewki to jakieś 400-600zł Robić chyba będę sam ze znajomym, który zadeklarował, że bez problemu mi to ogarnie, ale jeszcze zobaczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt1992 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 A skąd jesteś?? Ja pytałem specjalistę od subaru w Lublinie o zrobienie UPG to jeśli chodzi tylko o upg to koszt minimum 4000zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Jestem z okolic Olsztyna. No do części musisz doliczyć robociznę oraz jeszcze planowanie głowicy co też chyba minimum 500zł kosztuję. Tani interes to niestety nie jest :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) 3. Smok olejowy chciałbym wzmocniony, więc czy ten będzie odpowiedni? http://allegro.pl/pe...4863744078.html Mam dokładnie taki sam, kupiony od xbike-a. Polecam. Jeżdżę już drugi rok od wymiany, Edytowane 15 Lipca 2015 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt1992 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) A to jak padnie upg to po co robić szpilki, pierścienie, panewki, smok ?? Edytowane 15 Lipca 2015 przez matt1992 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 A to jak padnie upg to po co robić szpilki, pierścienie, panewki, smok ??Smok OEM niestety miał wadliwą konstrukcję, więc wymienić zawsze warto, bo prędzej czy pózniej pęknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 A to jak padnie upg to po co robić szpilki, pierścienie, panewki, smok ?? Tak jak sebachon napisał smok warto wymienić bo to akurat nieduży koszt. Jeśli chodzi o resztę to silnik właśnie jest rozbierany i zobaczymy co wymieniać, a co nie. Po prostu chcę wiedzieć czy te części, które wypisałem będą odpowiednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Dlaczego chcesz używać coswortha zamiast OEM ? 1k pln to mało na uszczelki, składanie całego silnika na silikonie to słaby pomysł. Jeśli auto jest seryjne to poszedłbym w uszczelki OEM a zaoszczędzone pieniądze zainwestował w nowe uszczelniacze, oringi i uszczelki dekli - tak żeby do tematu nie wracać. Przy okazji robienia UPG warto też pomierzyć i ewentualnie wyregulować luzy zaworowe. Sprawdźcie tez głowice pod kątem pęknięć między kanałami wodnymi a wydechowymi. Szpilki ARP to pomysł nie najgorszy, podobnie wzmocniony smok. Panewek wybór jest spory od OEM, przez King Racing po ACL. Jeśli rozbieracie całość wyciągnijcie tłoki i sprawdźcie czy nie są popękane na półkach pod pierścieniami. Same pierścienie najlepiej OEM ale są alternatywy równie dobre ale nie tak drogie jak np Hastings. I profilaktycznie - oba nowe korki na chłodnice i zbiornik wyrównawczy - ich niesprawność potrafi zagotować silnik a to groszowe sprawy. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt1992 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Szociu Kolego można wiedzieć skąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Dlaczego chcesz używać coswortha zamiast OEM ? 1k pln to mało na uszczelki, składanie całego silnika na silikonie to słaby pomysł. Jeśli auto jest seryjne to poszedłbym w uszczelki OEM a zaoszczędzone pieniądze zainwestował w nowe uszczelniacze, oringi i uszczelki dekli - tak żeby do tematu nie wracać. Przy okazji robienia UPG warto też pomierzyć i ewentualnie wyregulować luzy zaworowe. Sprawdźcie tez głowice pod kątem pęknięć między kanałami wodnymi a wydechowymi. Szpilki ARP to pomysł nie najgorszy, podobnie wzmocniony smok. Panewek wybór jest spory od OEM, przez King Racing po ACL. Jeśli rozbieracie całość wyciągnijcie tłoki i sprawdźcie czy nie są popękane na półkach pod pierścieniami. Same pierścienie najlepiej OEM ale są alternatywy równie dobre ale nie tak drogie jak np Hastings. I profilaktycznie - oba nowe korki na chłodnice i zbiornik wyrównawczy - ich niesprawność potrafi zagotować silnik a to groszowe sprawy. Z uszczelkami to już mnie sprowadzono na ziemie A o korkach to bym nie pomyślał nawet. Dzięki za te info. Edytowane 15 Lipca 2015 przez Dorsz914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Szociu Kolego można wiedzieć skąd jesteś? śląsk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się