Wojciech Piotrowski Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam! Planuję zakupić subaru outbacka i w przyszłości go zagazować. Mam dylemat na jaki silnik sie zdecydować, szukałem na forum ale nie znalazłem jasnej odpowiedzi? co polecicie? 2.5 DOHC 173KM? 2.5 SOHC 167KM produkowany do liftingu czy może 3.6 DOHC? czy warto brać auto z usa (wiem że należy dobrze sprawdzić bo często bite), czy różnią sie trwałością od wersji europejskich? jeśli wszystkie te silnieki są do niczego to jaki rocznik i jaki silnie outbacka polecilibyście pod lpg? z góry dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 fabrycznie dedykowany do LPG jest tylko 2.5 sochc czyli do 2012r więc ten jest najlepszy. Z wersjami USA daj sobie spokój bo praktycznie wszystkie są po konkretnych dzwonach bo tylko takie opłaca się sprowadzać. Wyjątki to auta sprowadzone na mienie przesiedleńcze ale są to rodzynki i osobiście raz tylko spotkałem się z takim ale był już dość długo w Polsce. W każdym z USA możesz sprawdzić na podstawie vin zdjęcia pokolizyjne. Generalnie jeśli jest bezwypadkowy to po powodzi i na odwrót. Po za tym wersje usa maja zupełnie inne oblachowanie i zderzaki, lampy itp. Niby na pierwszy rzut oka auto takie samo jak EU lecz tak na prawdę jest zupełnie inny z zewnątrz natomiast od strony mechanicznej nie wiem, automaty podobno są bez chłodnicy oleju w skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Piotrowski Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 ok, dziękuję bardzo, o taką odpowiedź mi chodziło. Powiedzcie jeszcze ze starszych modeli jakiego outbacka i z jakim silnikiem byście szczególnie polecili pod lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 A ja przewrotnie polecam 2,5 SOHC z USA. Mam i sobie bardzo chwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Do gazu 2.5 sohc. US nie jest taki zly jak go maluja. Podstawa to zakup auta nie po mega dzwonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 szukaj 2.5 EU 2010-2012. Komfort w środku w porównaniu do starszych jest o niebo lepszy jakby porównywać mercedesa c-klasse do e-klassy. Ewentualnie przejściówka 2.5 EU 2007-2009 ale z tych ciężko znaleźć coś w dobrym stanie mechanicznym bo niestety większość ma co najmniej UPG do zrobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiem Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Ja słyszałem, że nowsze H6 (3.6) całkiem dobrze znoszą gaz i nie potrzebują już tak częstej regulacji zaworów. No ale i tak trzeba się liczyć z wyższym kosztem chociażby samej instalacji niż w wypadku 2.5, więc jak ma być możliwie najtaniej to 2.5 SOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Proszę korzystać z tego wątku: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68228-lpg-w-subaru/page-253 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi