Skocz do zawartości

Układ Wydechowy - Impreza STI 2010


grzes_m

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy i koleżanki, zdecydowałem się wreszcie na to, żeby mój subarak zabrzmiał tak, jak brzmieć powinien od dawna. Szukam firmy, która ma pojęcie o wykonywaniu tego typu układów i wśród moich znajomych pojawiły się trzy propozycje (z okolic warszawy, bo o tym regionie mowa):

- SSGARAGE

- CK CUSTOMS

- AUTO-MOTO-WYDECH

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia/opinie na temat powyższych? A może znacie kogoś kto zrobi to lepiej? Za wszelkie informacje i opinie - serdeczne dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu sam szukałem takiej firmy i wybór padł na El-Tec. Ktoś mi ich polecał. Wydech typu catback do mojej Imprezy 2011 sedan miał kosztować ok 2000 zł netto. Skończyło się na tym, że kupiłem gotowy zestaw Invidia Q300. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem w MTS Rally Mariusz Burkiewicz na podzespołach z RM Motors z podlsztyńskich "Dywit". 


Warszawa Zwoleńska róg Traktu Lubelskiego. Robią pod konkretny samochód i zgodnie z indywidualnymi upodobaniami klienta możesz wybrać z kilku opcji. Nie powielają gotowych schematów.

Edytowane przez Helmut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo robią dobre wydechy! Pytanie czy mogą się równać z produktami takimi jak Blitz, Hks, Invidia, Cobb itd.Niestety mają swoją cenę! Znam kilka osób które u nich robiły wydechy i twierdzą że nic dodać nic ująć! Miałem Prodrive,teraz mam Blitza i jest cudownie głośno. Nie no nie wytrzymam, jadę się przejechać.

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, serdeczne dzięki za opdowiedzi. Czas wszystko przeanalizować i podjąć decyzję. Efektem się pochwalę na pewno! ;-)

 

A jeszcze pytanie ad. sam układ wydechowy. System turbo-back vs system cat-back? Czy cat-back to po prostu wersja bez down-pipe? Proszę o odpowiedź dla laika :-)

 

http://allegro.pl/subaru-impreza-wrx-sti-uklad-wydechowy-invidia-i5414710883.html ?

Edytowane przez grzes_m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy cat-back to po prostu wersja bez down-pipe? Proszę o odpowiedź dla laika :-)

 

w skrócie tak to wygląda:

 

http://www.wrxtuners.com/forums/attachments/f51/3386d1213366512-downpipes-turboback-exhausts-wrx06.jpg

 

jeśli ma być efekt to tylko pełen przelot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zdecydujesz się na pełny przelot to pamiętaj, że taka opcja wiąże się z modyfikacją mapy więc dorzuć jeszcze 3 tysie za taką usługę. W przypadku układu typu catback masz poprawione jedynie brzmienie, ale nie wymaga on modyfikacji mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w przypadku samego catback'a poprawa brzmienia będzie niewielka :)

Oj nie zgodzę się z kolegą. Ja teraz zmieniłem catback Invidia Q300 i różnica między serią a Invida KOLOSALNA. 

 

Miałem środek serię + końcówkę Prodrive - było cicho.

Wsadziłem środek i końcówkę H&S i jest idealnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przepraszam, ale najwidoczniej mamy odrębne poczucie 'głośności' ;)

 

Zapewne to wina 3 calowego supersprinta :biglol:

 

Tak czy siak najlepiej żeby kolega osłuchał sobie samemu jedno i drugie rozwiązanie, przeanalizował koszty i wybrał to co będzie dla niego lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przepraszam, ale najwidoczniej mamy odrębne poczucie 'głośności' ;)

 

Zapewne to wina 3 calowego supersprinta :biglol:

 

Tak czy siak najlepiej żeby kolega osłuchał sobie samemu jedno i drugie rozwiązanie, przeanalizował koszty i wybrał to co będzie dla niego lepsze :)

Mój brzmi, tak:

 

http://michalhajduk.wrzuta.pl/audio/4ceoVV5xVAl/wydech_h_s_subaru_impreza_wrx

 

Jak na moje potrzeby, sprytnego dupowozu - idalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przepraszam, ale najwidoczniej mamy odrębne poczucie 'głośności' ;)

 

Zapewne to wina 3 calowego supersprinta :biglol:

 

Tak czy siak najlepiej żeby kolega osłuchał sobie samemu jedno i drugie rozwiązanie, przeanalizował koszty i wybrał to co będzie dla niego lepsze :)

 

Spoko nie gniewam się :P  Mi nie tyle chodzi o głośność co jakoś dźwięku i wydobycie dźwięku "prawdziwego" boxera. Na YT jest mnóstwo filmów i można przeanalizować sobie wszystkie konfiguracje. Poniżej podaję film z YT, który najlepiej oddaje dźwięk tego co mam w swojej Imprezie. Dodam tylko, że jeżdżę Subaryną w dłuższe trasy i głośność w kabinie jest na granicy dopuszczalności - trochę głośniejszy wydech byłby już uciążliwy. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=DPbCPAPcte8

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dodam tylko, że jeżdżę Subaryną w dłuższe trasy i głośność w kabinie jest na granicy dopuszczalności - trochę głośniejszy wydech byłby już uciążliwy.

 

mam dokładnie tak samo i nazywam to optymalnym poziomem głośności :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

niestety prawie każdy co wsiada twierdzi inaczej :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jeśli ma być efekt to tylko pełen przelot :)

 

 

Dokładnie tak :) Tutaj masz mój pełen przelot z końcowym no name (coś dedykowane do yamahy R1)

 

 

116964471_waqqxpe.jpg

 

Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu przy niskich obrotach jest cicho i da się tym autem normalnie jeździć do 130km/h bo powyżej robi się głośno :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...