kaszlarz Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 przypomniałem sobie o tym ,że nie zrobiłem czujnika temperatury cieczy chłodzącej ,więc przed pracą wyjąłem jeszcze raz kolektor , nagwintowałem i wuala - gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Fajnie, że tyle rzeczy przy nim robisz samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Silnik zrobiony. Teraz czas na nieprzyjemne rzeczy. Czyli usuwanie szpachli ,pianek i rdzy. Blacharki czas zacząć: lewy tył lewy przód szpachla nałożona bezpośredniona blachę bez podkładu prawy tylny koniec progu ^ o dziwo progi pod drzwiami są całe tylko z rdzawym nalotem. Choć skoro na tyle jest pianka ,więc i tam pewnie napchali za szybą kierowcy. lewy tył Z grubsza oszlifowane szpachla jest ,ale i troche zdrowego też Drzwi kierowcy pod plastikiem reasumując jest troche roboty z tym. Zastanawiam siępoważnie czy nie zerwać całego lakieru i zrobić remont od nowa. ehh c.d.n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 To jest calkiem dobry pomysl;) swoja droga szkoda ze taki klasyk tak zaniedbany przez popzednika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 zielona pianka blee nawet chyba mieli spawarke ^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Postęp: Ogólnie nie jest źle z blachą, ale muszę całą szpachlę usunąć i wypukać nierówności młotkiem i kowadełkiem. Trochę pospawać. Najgorzej idzie usuwanie czarnej smoluchy z wnętrza nadkola. Wszystko się lepi łee Cdn.... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 oł czizs! mega auto i mega rdza. Dużo pracy przed Tobą, wiem bo sam przez podobną mękę przechodziłem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Kurde az szkoda patrzec taki klasyk i tak zjedzony ale trafil w dobre rece zycze powodzenia w dalszych pracach ps. Czego bedziesz progi wspawywal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 progi sa w środku całe. Jak Na szczęście w progach było najpierw tej smolistej substancji napchane więc pianka nie miała bezpośredniego styku z blachą no i łatwo odeszła. mam kilka arkuszy blachy i z tego będę modził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Troche wąska ta oponka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Cos zaczyna sie dzia i to grubo a jak pogoda bo to takze ma znaczenie przy spawania bo potem bedzie ruda wylazic . Dodaj wiecej zdjec az milo popatrzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil13 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Meega dobra Kowalska robota. A nie na łatwiznę z włókna szklanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Młotkujemy dalej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) A troche tego mlotkowania masz ;D Edytowane 28 Maja 2016 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Fajnie....nie tylko mechanikę ale i blacharke jak widać ogarniasz sam...i te progi narzędzia :-P Szacun...nadkola extra :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil13 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 A wstwkę robisz na zakładkę czy na "zero" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) nie mam felcarki. Robie krawędź do krawędzi tzw "butt joint". Edytowane 30 Maja 2016 przez kaszlarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil13 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Naprawdę dobra decyzja żebyś zerwał całość i kawałek po kawałku takie wstawki gdzie potrzeba zrobił.Widać że poprzedni zbrodniarz lubiał "pudrować". Niech moc będzie z tobą ☺. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Jutro sprawdzę jak będą pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Z czego masz te nadkola ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 tył 126p też ma małe koła to może pasować p&p jak nie na tył to na przód się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Byle spasowalo mam nadxieje ze wkoncu projekt zostanie zakonczony chodz jest to naprawde bardzo czasochlonne wiem jak robilwm justy to chyba z 3 dni mi zajelo a mialemetylko do naprawy drzwi, 2 kawalki progu i nadkole ... no i malowalem calego wyszlo nawet dobrze jak na 1 raz ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 inspiruje się takim wykonaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 I Twoj tez bedzie poszerzany? No.powiem Ci ze jest bajerka ;0 jak twoj wyjdzie tak samo wielki szacunek spawy tylko poszlifowac dobry podklad i nawet nietrzeba bedzie szpachlowac zbytnio;0 i oczywiscie dobre zabezpieczenie nadkoli i wstawianych elementow takze od srodka bo jakos mi jak kolo wymienial progi w imprezie to otym zapomnial... i po tym postanowilem ze nedam wiecej zarobic paprakom wole to zrobic sam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się