Songo_86 Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Witam, chciałem się zapytać na co w szczególności zwrócić uwagę przy zakupie Imprezy GT ?Doczytałem się w paru tematach co należy zrobić :1. Skręcić na maksa koła i powoli jechać na jedynce jak nic nie stuka to dyfry są ok2. Zobaczyć tapicerke poniżej pokrywy poduszki powietrznej pasażera jeżeli ma garb to znaczy że poduszki wybuchały(dodatkowo można sprawdzić szybe podobno po wybuchu pęka)3. Należy też zapytać się o olej w skrzyni i co ile był wymieniany (50tys. Gearoli SL)) 4. Posłuchać odgłosów na wciśniętym sprzęgle, zdarza się padnięte łożysko oporowe lub na wałku sprzęgła5. Zwrócić uwagę na problemy z wrzucaniem biegów szczególnie dwójki 6. Po włączeniu nawiewu po nagrzaniu silnika nie może być czuć olejem 7. Sprawdzić czy zderzak nie jest czarny wokół rury wydechowej (mógł być katowany na zimnym silniku)Tyle się doczytałem, nie mówiąc już o tym czy przed oględzinami właściciel rozgrzał samochód bo wiadomo, że często się to zdarza (podczas poprzednich oględzin miałem to samo). No i wiadomo podstawowe informacje o eksploatacji pojazdu jego historii serwisowej, naprawach itp (tutaj jednak nie można sie spodziewać że cokolwiek istotnego się dowiemy).Z góry dziękuję za wypowiedzi na ten temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
quba_vip Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego forum( od listopada zeszłego roku), a od tego czasu ten temat przewiną się już co najmniej 2 razy. Wystarczy poszukać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooby78 Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Przede wszystkim zwroc uwage na korozje. Niestety spora czesc GT'kow jest juz bardzo mocno przezarta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 A reszte i tak predzej czy pozniej naprawisz albo wymienisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Jak przy zmianie biegu czujesz strzały z napędu w budę samochodu, to napęd jest uszkodzony, może to być podpora, dyfer itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Songo_86 Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 No właśnie jeżeli chodzi o nadwozie (blacha) to spotkałem się z trzema egzemplarzami, które były w stanie "idealnym" jedynie na nadkolach pokazywały się ogniska korozji które były do zrobienia w granicach 300-400-stu złotych i naprawdę z "zewnątrz" wydawały się idealne ale jeżeli chodzi o resztę to już inna bajka ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Nadkola to standard chyba w tych autach. Zwlaszcza, ze mlode juz nie sa. A ten wiek sie niestety takze na stanie mechaniki odciska. Zwlaszcza, ze czesc z tych aut lekkiego zycia tez nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now