Skocz do zawartości

Wymiana Silnika Forester I 2.0 125 KM


Sylwester Gąszczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Wjechałem do garażu wymieniłem silnik na poliftowy i nie pali. Tzn. nie ma iskry prąd dochodzi do cewki silnik ładnie kręci ale nie odpala. Co moze być tego przyczyną ? zastanaowialem się nad cewką ale przelozyłem ją do znajomego forka i odpalił bez problemów, więc to nie cewka. Być może immobilaizer ? w mojej imprezie gc działał tak że odlączal pompe paliwa a tutaj pompa daje cisnienie... Proszę o szybką odpowiedź bo bardzo potrzebuje samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli cewki zostały ze "starego" silnika, a na pewno zostały to przyczyna powinna tkwić w czujniku położenia wału, ew. czujnika wałka rozrządu jeżeli może mieć on kooperację z czujnikiem wału (niech ktoś kto ma większe doświadczenie się wypowie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wjechałem do garażu wymieniłem silnik na poliftowy i nie pali. Tzn. nie ma iskry prąd dochodzi do cewki silnik ładnie kręci ale nie odpala. Co moze być tego przyczyną ? zastanaowialem się nad cewką ale przelozyłem ją do znajomego forka i odpalił bez problemów, więc to nie cewka. Być może immobilaizer ? w mojej imprezie gc działał tak że odlączal pompe paliwa a tutaj pompa daje cisnienie... Proszę o szybką odpowiedź bo bardzo potrzebuje samochód

 

Masz auto przedliftowe a silnik włożyłeś poliftowy? A dlaczego miało by działać? Jednak się różnią . Pierwszy miał 122KM a ten nowy 125KM

Edytowane przez lojszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cewki wszystko gra a silnik polift wcale nie ma 122 KM choć też takie są. Różnica była w tym że silnik polift miał czujnik położenia wałka rozrządu a problem że nie odpalał był w tym że inne było koło od wału korbowego. Po prostu w miejscu gdzie czyjnik od wału korbowego "czyta" była bardzo duża różnica zębów zrobie zdjęcia i wrzuce zobaczycie sami :)


A zmieniałem w Forku z 2.0 125 KM na to samo tylko poliftowe ( plastikowy kolektor ssący i właśnie czujnik położenia wału korbowego ) ale kolektor dałem swój i wszystkie wiązki wzielem tylko goły bezmózgi silnik :)


Na zdjęciach widoczne różnica i właśnie w tym tkwil problem :) czujnik wariowal iskra nie w tym miejscu itd :) Sorki za jakość ale myślę że dobrze widać :)

post-21962-0-72350800-1433072874_thumb.jpg

post-21962-0-97281900-1433072889_thumb.jpg

Edytowane przez SylwesterSubaru!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...