Sylwester Gąszczyk Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Wjechałem do garażu wymieniłem silnik na poliftowy i nie pali. Tzn. nie ma iskry prąd dochodzi do cewki silnik ładnie kręci ale nie odpala. Co moze być tego przyczyną ? zastanaowialem się nad cewką ale przelozyłem ją do znajomego forka i odpalił bez problemów, więc to nie cewka. Być może immobilaizer ? w mojej imprezie gc działał tak że odlączal pompe paliwa a tutaj pompa daje cisnienie... Proszę o szybką odpowiedź bo bardzo potrzebuje samochód Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Wymieniłeś silnik z czego na co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubBlackbird Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Jeżeli cewki zostały ze "starego" silnika, a na pewno zostały to przyczyna powinna tkwić w czujniku położenia wału, ew. czujnika wałka rozrządu jeżeli może mieć on kooperację z czujnikiem wału (niech ktoś kto ma większe doświadczenie się wypowie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 (edited) Wjechałem do garażu wymieniłem silnik na poliftowy i nie pali. Tzn. nie ma iskry prąd dochodzi do cewki silnik ładnie kręci ale nie odpala. Co moze być tego przyczyną ? zastanaowialem się nad cewką ale przelozyłem ją do znajomego forka i odpalił bez problemów, więc to nie cewka. Być może immobilaizer ? w mojej imprezie gc działał tak że odlączal pompe paliwa a tutaj pompa daje cisnienie... Proszę o szybką odpowiedź bo bardzo potrzebuje samochód Masz auto przedliftowe a silnik włożyłeś poliftowy? A dlaczego miało by działać? Jednak się różnią . Pierwszy miał 122KM a ten nowy 125KM Edited May 22, 2015 by lojszczyk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Gąszczyk Posted May 31, 2015 Author Share Posted May 31, 2015 (edited) Cewki wszystko gra a silnik polift wcale nie ma 122 KM choć też takie są. Różnica była w tym że silnik polift miał czujnik położenia wałka rozrządu a problem że nie odpalał był w tym że inne było koło od wału korbowego. Po prostu w miejscu gdzie czyjnik od wału korbowego "czyta" była bardzo duża różnica zębów zrobie zdjęcia i wrzuce zobaczycie sami A zmieniałem w Forku z 2.0 125 KM na to samo tylko poliftowe ( plastikowy kolektor ssący i właśnie czujnik położenia wału korbowego ) ale kolektor dałem swój i wszystkie wiązki wzielem tylko goły bezmózgi silnik Na zdjęciach widoczne różnica i właśnie w tym tkwil problem czujnik wariowal iskra nie w tym miejscu itd Sorki za jakość ale myślę że dobrze widać Edited May 31, 2015 by SylwesterSubaru! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now