Sylwester Gąszczyk Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Wjechałem do garażu wymieniłem silnik na poliftowy i nie pali. Tzn. nie ma iskry prąd dochodzi do cewki silnik ładnie kręci ale nie odpala. Co moze być tego przyczyną ? zastanaowialem się nad cewką ale przelozyłem ją do znajomego forka i odpalił bez problemów, więc to nie cewka. Być może immobilaizer ? w mojej imprezie gc działał tak że odlączal pompe paliwa a tutaj pompa daje cisnienie... Proszę o szybką odpowiedź bo bardzo potrzebuje samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Wymieniłeś silnik z czego na co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Jeżeli cewki zostały ze "starego" silnika, a na pewno zostały to przyczyna powinna tkwić w czujniku położenia wału, ew. czujnika wałka rozrządu jeżeli może mieć on kooperację z czujnikiem wału (niech ktoś kto ma większe doświadczenie się wypowie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Wjechałem do garażu wymieniłem silnik na poliftowy i nie pali. Tzn. nie ma iskry prąd dochodzi do cewki silnik ładnie kręci ale nie odpala. Co moze być tego przyczyną ? zastanaowialem się nad cewką ale przelozyłem ją do znajomego forka i odpalił bez problemów, więc to nie cewka. Być może immobilaizer ? w mojej imprezie gc działał tak że odlączal pompe paliwa a tutaj pompa daje cisnienie... Proszę o szybką odpowiedź bo bardzo potrzebuje samochód Masz auto przedliftowe a silnik włożyłeś poliftowy? A dlaczego miało by działać? Jednak się różnią . Pierwszy miał 122KM a ten nowy 125KM Edytowane 22 Maja 2015 przez lojszczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Gąszczyk Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Cewki wszystko gra a silnik polift wcale nie ma 122 KM choć też takie są. Różnica była w tym że silnik polift miał czujnik położenia wałka rozrządu a problem że nie odpalał był w tym że inne było koło od wału korbowego. Po prostu w miejscu gdzie czyjnik od wału korbowego "czyta" była bardzo duża różnica zębów zrobie zdjęcia i wrzuce zobaczycie sami A zmieniałem w Forku z 2.0 125 KM na to samo tylko poliftowe ( plastikowy kolektor ssący i właśnie czujnik położenia wału korbowego ) ale kolektor dałem swój i wszystkie wiązki wzielem tylko goły bezmózgi silnik Na zdjęciach widoczne różnica i właśnie w tym tkwil problem czujnik wariowal iskra nie w tym miejscu itd Sorki za jakość ale myślę że dobrze widać Edytowane 31 Maja 2015 przez SylwesterSubaru! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się