Skocz do zawartości

Sylwester Gąszczyk

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Głogów
  • Auto
    Subaru Impreza GC 2.0 T

Osiągnięcia Sylwester Gąszczyk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. 98 r. Popatrzę na allegro a slyszalem cos właśnie o tych kostkach co diody swieca w stylu alfabetu morsa ? Takie kostki mam przy nogach kierowcy
  2. Witam chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się wtyczka, żeby podlączyć się imprezą bo zapala mi się Chek engine a gdy check gaśnie impreza też gaśnie po chwili jedzie i tak w kółko...
  3. Nie sprawdzałem. Ona normalnie chodzi tylko nie można gwałtownie przyspieszac. Zamuli i np. Ze 160 do 120 nie reaguje nic na pedal gazu zapala sie chek engine i zaraz jedzie dalej jutro wieczorem odpalę i sprawdzę czy iskry sie nie pokazuja.
  4. Witam! Mam próbkę w gt. Jak chce dynamicznie pojechać to mi gaśnie da się jechac tylko delikatnie dotykając pedal gazu wymienilem pompę paliwa i dalej to samo
  5. Mysle ze około 20 tysięcy.. Tak żeby nie robić po łebkach
  6. Witam gdzie dostanę lub kto ma na sprzedaż rozpórkę do forestera bo nie wiem gdzie mogę dostać. Na allegro nie ma...
  7. Właśnie widziałem taką 2,2 stroker na 2,35 robiona właśnie przez lateral performance. Narazie chce sobie zrobić plan i kosztorys a potem zabrać się do roboty..
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. 2,5 to jest rozwiercone 2.0 wiec jeszcze cieńsze ścianki
  10. Właśnie sie tak zastanawialem czy wytrzyma np. Ponad 600 KM. Czy nie pęknie czasami..
  11. Witam mam pytanie. Jest osiągalny albo były kiedyś produkowane silniki do subaru na żeliwnym bloku ? Chodzi o to że aluminiowy nie wytrzyma zbyt "ostrego " kręcenia. Jestem po prostu ciekawy
  12. Cewki wszystko gra a silnik polift wcale nie ma 122 KM choć też takie są. Różnica była w tym że silnik polift miał czujnik położenia wałka rozrządu a problem że nie odpalał był w tym że inne było koło od wału korbowego. Po prostu w miejscu gdzie czyjnik od wału korbowego "czyta" była bardzo duża różnica zębów zrobie zdjęcia i wrzuce zobaczycie sami A zmieniałem w Forku z 2.0 125 KM na to samo tylko poliftowe ( plastikowy kolektor ssący i właśnie czujnik położenia wału korbowego ) ale kolektor dałem swój i wszystkie wiązki wzielem tylko goły bezmózgi silnik Na zdjęciach widoczne różnica i właśnie w tym tkwil problem czujnik wariowal iskra nie w tym miejscu itd Sorki za jakość ale myślę że dobrze widać
  13. Wjechałem do garażu wymieniłem silnik na poliftowy i nie pali. Tzn. nie ma iskry prąd dochodzi do cewki silnik ładnie kręci ale nie odpala. Co moze być tego przyczyną ? zastanaowialem się nad cewką ale przelozyłem ją do znajomego forka i odpalił bez problemów, więc to nie cewka. Być może immobilaizer ? w mojej imprezie gc działał tak że odlączal pompe paliwa a tutaj pompa daje cisnienie... Proszę o szybką odpowiedź bo bardzo potrzebuje samochód
×
×
  • Dodaj nową pozycję...