Skocz do zawartości

Legacy II olej cieknie, nie chce przestac


jimichte

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam spory problem, jakis czas temu wymienilem rozrzad i nastepnie rozszczelnil mi sie wal. Moj mechanik zrobil uszczelnienie i tak chulalo przez kilka miesiecy. Problem pojawil sie ponowanie, zostal wymieniony simering, ale wytrzymalo to z 10 kilometrow. Mechanik twierdzi, ze wedlug niego wszystko powinno byc ok, ale gdy tylko odpalilem silnik olej cieknie jak ze swini, a w kabinie sporo dymu i smrodu, nawet nie tylko w kabinie.

Macie pomysly, lub mieliscie podobna sytuacje? Prosze o jakies podpowiedzi, bo auto stoi u mechanika juz pewien czas, latwiej mi bedzie dac mu jeszcze jedna szanse, niz znowu wynajmowac lawete i szukac mechanika, ktory moze powiedziec to samo.

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popularna rada dzisiaj :biglol:

Tak to już jest z diagnostyką starych aut. Mechanik znający się na Subaru wie, że jak coś się rozkręca to trzeba się liczyć z tym, że wymienić trzeba kilka rzeczy nawet jak wyglądają OK bo po dokręceniu będą kolejnymi, które padną. Dzięki temu oszczędza się czas i nie rozkręca auta po kilka razy. Zwykły mechanik nie wie z góry co będzie do wyniany i cała naprawa będzie takim gonieniem za częściami do auta blokującego cenne miejsce w warsztacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

popularna rada dzisiaj :biglol:

Tak to już jest z diagnostyką starych aut. Mechanik znający się na Subaru wie, że jak coś się rozkręca to trzeba się liczyć z tym, że wymienić trzeba kilka rzeczy nawet jak wyglądają OK bo po dokręceniu będą kolejnymi, które padną. Dzięki temu oszczędza się czas i nie rozkręca auta po kilka razy. Zwykły mechanik nie wie z góry co będzie do wyniany i cała naprawa będzie takim gonieniem za częściami do auta blokującego cenne miejsce w warsztacie.

 

Rozumiem, ze tak wlasnie jest. Swojemu mechanikowi chce dac jeszcze jedna szanse naprawy auta, bo jest szansa, ze wyjdzie mnie to taniej niz wypozyczanie lawety, szukanie innego maechanika itd.. nie wiem czy posiadasz taka wiedze, ale czy jestes wstanie powiedziec mi co nalezaloby wymienic, co moglo pasc przy pracach jakie byly przeprowadzane w tym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety obecnie nie potrafię pomóc. Kiedyś miałem czas by siedzieć w warsztacie i patrzeć co i jak wymieniają mi w samochodzie, teraz niestety muszę się zająć pracą by na ewentualne naprawy zarobić ;) Na szczęście (odpukać) nie jest to awaryjne auto  :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...